Nå er el-testen gått ned til lavt nivå (negativ) igjen, så antar kroppen forsøker på et lite sprell Men det er helt ok så lenge det blir en spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er el-testen gått ned til lavt nivå (negativ) igjen, så antar kroppen forsøker på et lite sprell Men det er helt ok så lenge det blir en spire
Velkommen skal du værePapirparaply - 34 - pp2 - b2 - el 1.8. - IKM 14.8
Pleier du å få ømme pupper rundt 5 dpo?
Er det vanlig om det er graviditet på gang?
Vi satser på 100% posetiv hcg test
Både ja å nei for dette er første gang jeg går på letrozol å det er første gan jeg ikke har hatt ømme pupper etter el, så har jeg fått kviser noe som ikke er likt meg som jeg tror er pga letrozol.... men nå skal det sies at jeg var gravid til uke 21 i 2018 å den gang gikk det dårlig med barnet å har fått positive tester etter det med da har jeg også fått mens før tiden så alt i alt, jeg er veldig usikker men jeg håper virkelig det er graviditet på gangHar bare hatt ømmenpupper to ganger, var gravid begge gangene. Pleier heller ikke å ha denne stølheten, så føler virker at noe er på gang. Men tiden snegler seg av gårde.. Har du troa denne mnd?
Både ja å nei for dette er første gang jeg går på letrozol å det er første gan jeg ikke har hatt ømme pupper etter el, så har jeg fått kviser noe som ikke er likt meg som jeg tror er pga letrozol.... men nå skal det sies at jeg var gravid til uke 21 i 2018 å den gang gikk det dårlig med barnet å har fått positive tester etter det med da har jeg også fått mens før tiden så alt i alt, jeg er veldig usikker men jeg håper virkelig det er graviditet på gang
Tusen takkKrysser alt jeg har for deg! Skal du teste til torsdag? Er du 8 dpo da?
Tusen takk
Jeg krysser alt jeg er for oss alle
Jeg tenker å prøve å vente til fredag. Men test galskapen min vil nok si noe annet
Siden jeg tar el tester enda
Sååå enig med deg der
Vi får ta en kollektiv testebonanza da kan vi være smågal sammen
Vi får ta en kollektiv testebonanza da kan vi være smågal sammen
Da er det bare å legge inn aksjer å kose seg snart i dpo land du også
Prøv heller å ta kun to ganger om dagen, morgen og ettermiddag. Jeg sliter med å holde meg og ikke drikke noe fra 11 til 16-16:30, skjønner ikke at du klarer det flere ganger om dagen
Jeg er skikkelig «støl» nederst i magen/lysken på høyre side, noen som har opplevd det? Det er virkelig ikke vanlig PMS for meg
Det kalles vel en regnbue baby hvis man har mistet en baby (tror jeg)Ser inne på forumet på Premom så skriver mange at de håper de snart får sin ‘rainbow baby’, noen som vet hva som menes med det?
(forresten et fint forum å snike på for å se på andres grafer)