⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Cd13 i dag og tester i kveld. Ikke noe tegn til EL enda, men fremdeles ett par dager til ventet EL. Håper jeg får skikkelig EL-slim denne gang og at vi klaffer! Nå er vi i hvert fall inne i EL-perioden, og legger inn aksjer hver dag fremover :)
 

Vedlegg

  • 8894AB51-1D57-4D86-8D10-50956A01047E.jpeg
    8894AB51-1D57-4D86-8D10-50956A01047E.jpeg
    683,7 KB · Visninger: 38
Last edited:
Jeg klarer altså ikke legge fra meg testene :smiley-ashamed004
Men jeg er jo 4 dpo så kanskje ikke så rart at jeg er nede i 0,13 i dag :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210802-100830_Premom.jpg
    Screenshot_20210802-100830_Premom.jpg
    556,4 KB · Visninger: 52
Cd12 i dag og tester i kveld. Ikke noe tegn til EL enda, men fremdeles ett par dager til ventet EL. Håper jeg får skikkelig EL-slim denne gang og at vi klaffer! Nå er vi i hvert fall inne i EL-perioden, og legger inn aksjer hver dag fremover :)
Du tar bilde for tidlig, vent til alt rosa er borte. Disse er ikke ferdig :)
 
Jeg har følt det akkurat likt, bare på venstre side! 6 dpo i dag, og vil bare at tiden skal fly framover!! :shy:

Samme her!:p Når tenker du å teste? :wideyed:
 
Prøv heller å ta kun to ganger om dagen, morgen og ettermiddag. Jeg sliter med å holde meg og ikke drikke noe fra 11 til 16-16:30, skjønner ikke at du klarer det flere ganger om dagen :knegg:
Ja pleier vanligvis det, tok en ekstra siden den var svakere bare:joyful: Vanligvis får jeg positiv uansett når på dagen når den først er positiv, holder meg 3t da er den som regel ganske konsentrert. Men vanskelig å holde seg, løper vanligvis på do ofte :smiley-bounce022
 
Min daglige oppdatering :knegg: skal ta i ettermiddag å. tipper EL er i morgen
Men fortsatt ikke slim, og synes tappen blir mykere, men noe hard inni :confused005
upload_2021-8-2_11-8-24.jpeg
 
Jeg er skikkelig «støl» nederst i magen/lysken på høyre side, noen som har opplevd det? Det er virkelig ikke vanlig PMS for meg :wideyed:
Pleier å ha det i en liten uke etter el de gangene jeg har hatt veldig sterke el smerte:joyful: hvor mange dpo er du? Viss du ikke pleier det til vanlig er der jo kanskje positivt:D
 
Pleier å ha det i en liten uke etter el de gangene jeg har hatt veldig sterke el smerte:joyful: hvor mange dpo er du? Viss du ikke pleier det til vanlig er der jo kanskje positivt:D

Nei, jeg har aldri det, var 4 dpo i går når jeg var «støl», i dag, 5dpo, er jeg ikke det, men murrer noe veldig nedi der…:woot:
 
Samme her!:p Når tenker du å teste? :wideyed:

Åh, godt spørsmål! 6 dpo i dag ifølge Premom. Nå var jeg akkurat på do, og det var pittelitt lyyyyserosa på papiret. Kan det bety noe, tro? :oops: Tenker at jeg vil vente til tidligst 10 dpo, men kjenner jeg meg rett starter jeg garantert om to dager… :angelic: Hva med deg?
 
Blæ! Første dag tilbake på jobb etter ferie, og er kvalm. Er bare 7dpo, så skal ikke være mulig med symptomer enda. Selv om kvalmen kom i uke 6 sist…

Må nok teste når det nærmer seg helg!:angelic:
 
Spor av blod i el slim? Er det normalt? Har ikke opplevd det før. Håper ikke jeg går rett på mensen eller noe nå
 
Det er normalt! Lest her inne at det betyr at man er mer fruktbar :shy:
Åå det har jeg ikke fått med meg! Håper jeg er ekstra fruktbar denne runden da:smiley-bounce022:smiley-bounce022 Driver og strikker babystrikk til en venninne som
Venter smått, blir jo ikke noe mindre babysyk av det likksom:laughing002
 
Back
Topp