⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Samme her!
Brukte EL-tester og i følge dem skal jeg være 2-3 dpo i dag, men først nå jeg kjenner EL-smertene…litt vondt i eggstokkene liksom
Samme her! Hadde veldig positive tester, i tillegg til fertilitetsmonitor som slo ut på maks. Men verker i eggstokken i dag. Litt for tidlig til å være graviditet, men litt for sent til å være el. Fikk negative tester etter el igjen og...

Samme her! Hadde veldig positive tester, i tillegg til fertilitetsmonitor som slo ut på maks. Men verker i eggstokken i dag. Litt for tidlig til å være graviditet, men litt for sent til å være el. Fikk negative tester etter el igjen og...

Vi har det helt likt :D
Jeg fikk knallpositiv EL-test morgenen den 30. Juli og negativ igjen på kvelden og neste morgen, så ganske sikker på at EL var lørdag. Men kan jo være egget som prøver å feste seg, hvem vet :pompus:

Dette er min andre EL etter p-pille slutt, så kan være syklusen min tuller med meg :shifty:

2 dpo, og kjenner det i venstre side igjen.. lurer på om eggløsning faktisk har skjedd, eller om det skjer i dag. Tok eggløsningstest 31. juli som var positiv. Vært negativ de neste dagene. Lurer på hva som skjer:p

I dag er el dag mener premom. Gleder meg til i morgen for å se om testen er negativ igjenn. Har mye el smerter fra begge sider denne runden, vanligvis et det en side som bruker og markere seg
FD79259A-0839-41AA-ADEF-D39D258749A6.png
2441CEA5-1FB1-4682-84CE-1DAC04BF4925.png

Vi har det helt likt :D
Jeg fikk knallpositiv EL-test morgenen den 30. Juli og negativ igjen på kvelden og neste morgen, så ganske sikker på at EL var lørdag. Men kan jo være egget som prøver å feste seg, hvem vet :pompus:

Dette er min andre EL etter p-pille slutt, så kan være syklusen min tuller med meg :shifty:

Ikke godt å si hva det er. 3 el eller pilleslutt her, så kan hende ting er ustabilt enda ja. Fikk el sent denne gangen og, trolig pga vaksine..

Kan jo være en festeblødning da? Spennende! Jeg er 5dpo i dag og ryker brått på test i morgen eller overimorgen :hilarious:

Veldig spennende! Jeg røk brått på en i går jeg… haha! Den var naturligvis helt blenda :hilarious: Krysser fingrene for oss og mange andre spirer!!

I dag er el dag mener premom. Gleder meg til i morgen for å se om testen er negativ igjenn. Har mye el smerter fra begge sider denne runden, vanligvis et det en side som bruker og markere segVis vedlegget 362505Vis vedlegget 362506
Det mener Premom her å, men skal teste i ettermiddag også, pleier å få sterkere da. Tappen er ikke helt myk, ingen smerter og ikke noe slim.. synes hele greia er merkelig. Men er første EL etter SA, men håper uansett det går. Akser lagt inn både i går kveld og i dag

Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn :rolleyes:

husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..

Ikke noe slim enda, men utfloden er mer flytende. Testene øker sakte men sikkert ser det ut som. Begynner å teste 2 ganger om dagen nå, og håper EL testene blir positive snart :D

Vedlegg

• 2C0535F3-CB26-48EE-901D-EEF7A0D767E1.jpeg
    2C0535F3-CB26-48EE-901D-EEF7A0D767E1.jpeg
    474,8 KB · Visninger: 44
Ikke noe slim enda, men utfloden er mer flytende. Testene øker sakte men sikkert ser det ut som. Begynner å teste 2 ganger om dagen nå, og håper EL testene blir positive snart :D
Nå ligner det på noe :love7 Spennende :happy:

Ang spørsmålet ditt tror jeg det er veldig vanlig at ting er mer ømt under eggløsning ja.

Jeg har endelig fått eggløsningstester i postkassen. Litt hat på posten som har så få leveringer i 2021 :hilarious:

6 dpo i dag og kjenner jeg både vil vente med å teste, samtidig som jeg vil teste i morgen :dead::dance018

Det mener Premom her å, men skal teste i ettermiddag også, pleier å få sterkere da. Tappen er ikke helt myk, ingen smerter og ikke noe slim.. synes hele greia er merkelig. Men er første EL etter SA, men håper uansett det går. Akser lagt inn både i går kveld og i dag
Min å! Men veldig lite slim her å i dag. Vi er ganske likt i løypa:laughing002 Hørt at man er ekstra fruktbar etter sa. Krysser fingrene for deg❤️ Vet ikke om jeg klarer å legge inn aksjer i dag, er så øm etter flere dager på rad:whacky011 så tenker det får holde:laughing001

Min å! Men veldig lite slim her å i dag. Vi er ganske likt i løypa:laughing002 Hørt at man er ekstra fruktbar etter sa. Krysser fingrene for deg❤️ Vet ikke om jeg klarer å legge inn aksjer i dag, er så øm etter flere dager på rad:whacky011 så tenker det får holde:laughing001
Veldig likt ja! Jeg også har hørt det ang SA, så jeg forventer nesten at det skal klaffe.. litt dumt egentlig.
Ja, nå begynner legge å synes det er litg trått.. er det 11 dager på rad :bag: men om morgonen har jeg skjønt funker bra!
Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn :rolleyes:

husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
Veldig vanlig. Tappen er langt ned og myk, nesten litt ‘i venen’.

Jeg kjenner det veldig etter EL og frem til mens, føles ut som det ikke er plass til penis fordi noe er i veien:hilarious:

Veldig likt ja! Jeg også har hørt det ang SA, så jeg forventer nesten at det skal klaffe.. litt dumt egentlig.
Ja, nå begynner legge å synes det er litg trått.. er det 11 dager på rad :bag: men om morgonen har jeg skjønt funker bra!

Veldig vanlig. Tappen er langt ned og myk, nesten litt ‘i venen’.
Krysser fingrene for full klaff:D:D 11 dager
på rad er godt jobba:D syns min er ganske høyt opp egentlig. Å el testen er knall positiv, kan den ikke bare bli negativ nå!:happy090Holdt meg 5timer
For denne:smiley-bounce022
FB699262-447F-406C-854E-E8B5695C4321.png

6 dpo og litt blod på papiret. Hååper på festeblødning, men mye mulig jeg har fått en liten rift etter sex :wacky:

Back
Topp