Ja må bli Tirsdags elLitt like der ja, ca 5-6 dager på å stige da X’er jeg fingra for EL i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må bli Tirsdags elLitt like der ja, ca 5-6 dager på å stige da X’er jeg fingra for EL i morgen!
Samme her! Hadde veldig positive tester, i tillegg til fertilitetsmonitor som slo ut på maks. Men verker i eggstokken i dag. Litt for tidlig til å være graviditet, men litt for sent til å være el. Fikk negative tester etter el igjen og...Samme her!
Brukte EL-tester og i følge dem skal jeg være 2-3 dpo i dag, men først nå jeg kjenner EL-smertene…litt vondt i eggstokkene liksom
Samme her! Hadde veldig positive tester, i tillegg til fertilitetsmonitor som slo ut på maks. Men verker i eggstokken i dag. Litt for tidlig til å være graviditet, men litt for sent til å være el. Fikk negative tester etter el igjen og...
Velkommen skal du væreGundalillblåsokk b2 pp13 el 3/8 Ikm 17/8
Vi har det helt likt
Jeg fikk knallpositiv EL-test morgenen den 30. Juli og negativ igjen på kvelden og neste morgen, så ganske sikker på at EL var lørdag. Men kan jo være egget som prøver å feste seg, hvem vet
Dette er min andre EL etter p-pille slutt, så kan være syklusen min tuller med meg
Kan jo være en festeblødning da? Spennende! Jeg er 5dpo i dag og ryker brått på test i morgen eller overimorgen
Det mener Premom her å, men skal teste i ettermiddag også, pleier å få sterkere da. Tappen er ikke helt myk, ingen smerter og ikke noe slim.. synes hele greia er merkelig. Men er første EL etter SA, men håper uansett det går. Akser lagt inn både i går kveld og i dagI dag er el dag mener premom. Gleder meg til i morgen for å se om testen er negativ igjenn. Har mye el smerter fra begge sider denne runden, vanligvis et det en side som bruker og markere segVis vedlegget 362505Vis vedlegget 362506
Nå ligner det på noe SpennendeIkke noe slim enda, men utfloden er mer flytende. Testene øker sakte men sikkert ser det ut som. Begynner å teste 2 ganger om dagen nå, og håper EL testene blir positive snart
Min å! Men veldig lite slim her å i dag. Vi er ganske likt i løypa Hørt at man er ekstra fruktbar etter sa. Krysser fingrene for deg Vet ikke om jeg klarer å legge inn aksjer i dag, er så øm etter flere dager på rad så tenker det får holdeDet mener Premom her å, men skal teste i ettermiddag også, pleier å få sterkere da. Tappen er ikke helt myk, ingen smerter og ikke noe slim.. synes hele greia er merkelig. Men er første EL etter SA, men håper uansett det går. Akser lagt inn både i går kveld og i dag
Veldig likt ja! Jeg også har hørt det ang SA, så jeg forventer nesten at det skal klaffe.. litt dumt egentlig.Min å! Men veldig lite slim her å i dag. Vi er ganske likt i løypa Hørt at man er ekstra fruktbar etter sa. Krysser fingrene for deg Vet ikke om jeg klarer å legge inn aksjer i dag, er så øm etter flere dager på rad så tenker det får holde
Veldig vanlig. Tappen er langt ned og myk, nesten litt ‘i venen’.Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn
husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
Kanskje ett rart spørsmål: men pleier andre å oppleve litt ømhet/ubehag under samleie i EL-periode/under EL? Spesielt kanskje ved støt langt inn
husket det ganske godt når jeg ble gravid i februar, at under antatt EL (hadde veldig mye slim den ene dagen) så var det litt mer ømt under samleie..
Krysser fingrene for full klaff 11 dagerVeldig likt ja! Jeg også har hørt det ang SA, så jeg forventer nesten at det skal klaffe.. litt dumt egentlig.
Ja, nå begynner legge å synes det er litg trått.. er det 11 dager på rad men om morgonen har jeg skjønt funker bra!
Veldig vanlig. Tappen er langt ned og myk, nesten litt ‘i venen’.
Godt jobba å klare å vente Når jeg bikker 6 dpo klarer jeg ikke styre meg selv6 dpo i dag og kjenner jeg både vil vente med å teste, samtidig som jeg vil teste i morgen