6 dpo og dagene går som alltid sykt sakte
Denne gangen skal jeg prøve (med sterkt trykk på prøve) å holde meg unna tidligtesting, for jeg blir like skuffet hver gang..
Ingen spesielle symptomer enda, annet enn at jeg føler ekstra "puls" nede i livmora, og at jeg her om natta følte jeg hadde leamus i livmora hele natta
småsvimmel og ekstra sulten de siste dagene, men det er nok også bare en ekstra unnskyldning
småvondt/murring der nede har jeg stort sett hver måned, så regner nesten ikke det som et symptom lenger.
Vet jo egentlig at det er for tidlig å ha symptomer, men lurer allikevel på om det er mulig at kroppen "merker" et befruktet egg selv før det fester seg. Som sykepleiestudent syns jeg jo ikke det høres heeelt usannsynlig ut, da kroppen er ganske fantastisk

Denne gangen skal jeg prøve (med sterkt trykk på prøve) å holde meg unna tidligtesting, for jeg blir like skuffet hver gang..
Ingen spesielle symptomer enda, annet enn at jeg føler ekstra "puls" nede i livmora, og at jeg her om natta følte jeg hadde leamus i livmora hele natta
småsvimmel og ekstra sulten de siste dagene, men det er nok også bare en ekstra unnskyldning
småvondt/murring der nede har jeg stort sett hver måned, så regner nesten ikke det som et symptom lenger.Vet jo egentlig at det er for tidlig å ha symptomer, men lurer allikevel på om det er mulig at kroppen "merker" et befruktet egg selv før det fester seg. Som sykepleiestudent syns jeg jo ikke det høres heeelt usannsynlig ut, da kroppen er ganske fantastisk

men passer bra det å!
Får

fått tatt ny test? Her venter jeg og tar i morgen tidlig og rundt 16 igjen. For mye kaffe og vann til at jeg klarer å ta på kveld

Har troa!
men er ganske sikker på at den er negativ altså
Vil på en måte at det skal bli mandag og 12 dpo med gang, på en annen side ikke, for da er ferien over..
Frustrerende og ambivalente saker ass