⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Når jeg var gravid sist hadde jeg 0 symptomer inntil jeg plutselig måtte opp midt på natta for å brekke meg over doskåla dagen før IKM. Skjønte fremdeles ikke at jeg var gravid, men samboer skjønte tegninga (var min første, mens han har 3 barn fra før). Så absolutt normalt. Bortsett fra den ene natta hadde jeg ingen symptomer før jeg var ca. 6 uker på vei :dummy:
Oi såå spennende. Ja som andre sier her ingen er like å alt er som sakt nytt for meg så jeg håper det er spire å ikke bivirkninger på letrozol :smiley-angelic001

Takk, da kan jeg senke skuldrene :smiley-ashamed004

Godt jeg har dere som har vært borti dette før her er alt nytt for meg :smiley-ashamed005

Jeg vil tro det er like vanlig å være «full av murring», som det er å ikke være det.. Og alle eksperter hevder jo at de fleste symptomer kommer langt etter ikm:wacky:

Jeg har derimot ligget to timer i sengen med skikkelig mensmurring og stikkinger/stølhetsfølelse på høyre side:woot:

Last edited:
What:dead: nå er testene negative igjenn! Har aldri hatt positiv test i bare noen timer.. vanligvis i 2-3 dager:bookworm::blackeye: Blir spennende å se tempen i morgen å om testene er positive igjenn eller om de forblir negativ.. var konsentrert urin. Har hatt litt veldig svake murringer i dag, de andre pp har det vært så vondt at jeg har tatt smertestillende likksom..
22647C94-4ED0-4FCC-A8FB-13405288A552.jpeg
85969CE1-355D-444E-B011-7779540DF249.png

Det skal jeg! 0,93 på Premom i dag, så tror EL er rett rundt hjørnet :smiley-angelic003
Det høres jo lovende ut :smiley-bounce016 da er det bare å krysse fingrene å tær XXXX :smiley-bounce012
Jeg vil tro det er like vanlig å være «full av murring», som det er å ikke være det.. Og alle eksperter hevder jo at de fleste symptomer kommer langt etter ikm:wacky:

Jeg har derimot ligget to timer i sengen med skikkelig mensmurring og stikkinger/stølhetsfølelse på høyre side:woot:
Jeg har også hatt mye mens lignende smerter i dag som kommer å går på høyre siden :smiley-angelic003 så det lover jo godt :smiley-angelic001
1 dpo i dag, la dagene fremover gå fort:smiley-angelic001
Føler med det å jeg er 3 dpo. I morgen er det 4 :happy093 laaa tiden gå fort denne uka :smiley-angelic001

What:dead: nå er testene negative igjenn! Har aldri hatt positiv test i bare noen timer.. vanligvis i 2-3 dager:bookworm::blackeye: Blir spennende å se tempen i morgen å om testene er positive igjenn eller om de forblir negativ.. var konsentrert urin. Har hatt litt veldig svake murringer i dag, de andre pp har det vært så vondt at jeg har tatt smertestillende likksom..
Vis vedlegget 362418 Vis vedlegget 362417
Hmm.... dette var rart... det var vell litt kort tid :schocked028
Har du vert borti dette før på noen annen syklus du har hatt?

Jeg er skikkelig «støl» nederst i magen/lysken på høyre side, noen som har opplevd det? Det er virkelig ikke vanlig PMS for meg :wideyed:

Blir det på kvelden jeg også. Litt som at jeg ikke kan strekke meg :dead:

Kjenner jeg får litt forhåpninger, får jeg ømme pupper nå, så er det liksom ingen tvil :p

Back
Topp