⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Kan være at egget har forsøkt å bli sluppet første peak og så prøver kroppen igjen nå.

vet jo at HCG kan reagere på EL tester, men 5 dpo er litt tidlig for det kanskje?

Har ingen el smerter nå noe jeg pleier å ha rett før el. Har hørt at lh kan stige og synke gjennom hele syklusen. Noe som vil vel gjøre det ekstra vanskelig å finne el. Tester igjen i kveld å ser :bookworm:

Ikke mist håpet! Kanskje han har rett :shy: er selv i pp 9. (tror egentlig det er pp 8, siden den første ble ikke gjennomført skikkelig) men kjenner følelsen når ting tar tid :shifty:

Takk, det er iallefall morsomt å håpe :rolleyes:
Ting kan virkelig ta tid ja, og man kan bli lettere gal til tider! Sender styrke i ventingen din også :happy:

Er det innafor å klage på det gamle partiet?:smiley-bounce022
Det nye partiet er helt klart positiv, samme med digital. Den fra forrige pp er jo negativ.. Har veldig mye el slim så nå er det bare å hoppe til sengs:smiley-bounce022:smiley-bounce022
41ADC794-CB2F-42BB-BDC8-A9FC0CEA5E0A.png
FA092BEE-49D6-49C0-8064-EDCE58A7CBE0.jpeg

Er det vanlig med 0 syntomer 3 dpo?
Sto opp å merker ingen ting ikke oppblåst ikke ømme pupper eller følsomme nipler 0 nada føler meg liksom tipp topp med ingen syntomer :confused004

Her er det ingen tegn til EL enda, men tror det er fortsatt litt for tidlig. Uansett, tester hver dag her :joyful:

Vedlegg

• 65C355D4-B749-4341-AD7C-D60802B140ED.jpeg
    65C355D4-B749-4341-AD7C-D60802B140ED.jpeg
    445,8 KB · Visninger: 43
Sto opp å merker ingen ting ikke oppblåst ikke ømme pupper eller følsomme nipler 0 nada føler meg liksom tipp topp med ingen syntomer :confused004
Tror nok det er ganske vanlig, ja! Har aldri kjent noe spesielt før rundt 5-7 dpo. De gangene jeg har fått ømme pupper, kjente jeg ikke det før rundt 12 dpo.

Jeg kjente ikke noen symptomer sist da jeg var gravid, var bare mens som var forsinket.. så trodde virkelig ikke spira satt da

Symptomene kommer først når implantasjonen har funnet sted, mellom 6-12 dpo. Merket det godt selv, selve implantasjonen.. da jeg ble gravid med han som nå er 2 år. 8 dpo. Stikk, og murringer av og på hver dag videre.

Men, alle er forskjellige. Og ingen svangerskap er like -så umulig å vite før man vet:chicken: ..det er i alle fall spennende dager i vente

Når jeg var gravid sist hadde jeg 0 symptomer inntil jeg plutselig måtte opp midt på natta for å brekke meg over doskåla dagen før IKM. Skjønte fremdeles ikke at jeg var gravid, men samboer skjønte tegninga (var min første, mens han har 3 barn fra før). Så absolutt normalt. Bortsett fra den ene natta hadde jeg ingen symptomer før jeg var ca. 6 uker på vei :dummy:

6 DPO her i dag, ingen symptomer foreløpig. Hvor tidlig er det innafor å teste? Sist graviditet testet jeg positivt 10 dpo.

Hei alle sammen

endelig tilbake i prøve-forum..
Snart 4 år siden sist
Vi begynner så smått å prøve på nr.3

Karogalaro - 33 - B3 - PP1 - EL 31.07 - IKM 13.08

Mymelen-33-PP 1 (etter SA, PP 2 ellers)-B3-EL30.07-IKM 13.08

Kan godt bruke denne i stedet :) Jeg laget den andre, men ble gravid den mnd jeg ikke var sååå aktiv på forumet, så kanskje det funker for meg :laughing002

Mistet nå i SA, så mulig jeg havner i uke 33 å, hvem vet. Jeg har skikkelig trua og skal gå all inn denne mnd:love7 de andre mnd har vært litt ‘se hva som skjer’. Jeg tok vaksina forrige runde og tenkte ikke vi skulle bli gravide da, tok test 10 dpo som var negativ så tok vaksina da, noen dager etter fikk jeg positiv test. Tror det var derfor jeg mistet nå 5+2.

Så nå skal det testes for EL, og sengekos annenhver dag! *krysser fingra*

Legen jeg var hos synes jeg skulle vente til etter dose to, men det er ikke før september, så det skjer ikke!

Ser vi har IKM samme dag

:D
Mymelen-33-PP 1 (etter SA, PP 2 ellers)-B3-EL30.07-IKM 13.08

Kan godt bruke denne i stedet :) Jeg laget den andre, men ble gravid den mnd jeg ikke var sååå aktiv på forumet, så kanskje det funker for meg :laughing002

Mistet nå i SA, så mulig jeg havner i uke 33 å, hvem vet. Jeg har skikkelig trua og skal gå all inn denne mnd:love7 de andre mnd har vært litt ‘se hva som skjer’. Jeg tok vaksina forrige runde og tenkte ikke vi skulle bli gravide da, tok test 10 dpo som var negativ så tok vaksina da, noen dager etter fikk jeg positiv test. Tror det var derfor jeg mistet nå 5+2.

Så nå skal det testes for EL, og sengekos annenhver dag! *krysser fingra*

Legen jeg var hos synes jeg skulle vente til etter dose to, men det er ikke før september, så det skjer ikke!

Ser vi har IKM samme dag :greet008

blir spennende å følge deg her inne :D

Symptomene kommer først når implantasjonen har funnet sted, mellom 6-12 dpo. Merket det godt selv, selve implantasjonen.. da jeg ble gravid med han som nå er 2 år. 8 dpo. Stikk, og murringer av og på hver dag videre.

Men, alle er forskjellige. Og ingen svangerskap er like -så umulig å vite før man vet:chicken: ..det er i alle fall spennende dager i vente
Det er det så absolutt :wav

Back
Topp