⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Gøy! Har du troa denne PP? Fått noen symptomer?

Vi fikk lagt inn aksjer to dager før el og dagen før el. Planen var selve el-dagen også, men det strakk ikke til på tur med svigers, hehe… så det er jo et lite håp der, som det er hver PP - men vil ikke ha for store forhåpninger. Annerledes denne PP sammenlignet med de andre er at jeg er helt vilt støl på venstresiden. Det var der det «tok» skikkelig tak på el-dagen også. Ellers ingen symptomer! Hva med deg, har du noen symptomer? :rolleyes:

Okay, er det ulikt fra test til test? Jeg tror jeg er litt for rask. Nå ventet jeg litt lenger og fikk først 0,67 og så nå 0,8
ca 20 min. men kommer ann på om jeg skal noe etter jeg har tatt testen. men 20 min er minimum, da er jeg sikker på at den er tørket
Så lenge ja! Sikker på at de skal tørke inn helt?

Last edited:
ca 20 min. men kommer ann på om jeg skal noe etter jeg har tatt testen. men 20 min er minimum, da er jeg sikker på at den er tørket

åhh? Da har jeg gjort det feil hele veien:shifty: lar de ligge maks 5 min. Inntil jeg ser fargestoffet er på strekene og bakgrunnen er hvit

Okay, er det ulikt fra test til test? Jeg tror jeg er litt for rask. Nå ventet jeg litt lenger og fikk først 0,67 og så nå 0,8

Det vet jeg ikke men står « avles resultatet innen 5 minutter» på babyplan sine som jeg bruker. Setter kl på 5 minutter så tar jeg bilde når den ringer

Vi fikk lagt inn aksjer to dager før el og dagen før el. Planen var selve el-dagen også, men det strakk ikke til på tur med svigers, hehe… så det er jo et lite håp der, som det er hver PP - men vil ikke ha for store forhåpninger. Annerledes denne PP sammenlignet med de andre er at jeg er helt vilt støl på venstresiden. Det var der det «tok» skikkelig tak på el-dagen også. Ellers ingen symptomer! Hva med deg, har du noen symptomer? :rolleyes:

Det har vært annerledes hos meg også denne ppen! Har kjent det noe ekstremt i venstre side, ikke kjent det slik som dette før. Håper det er et godt tegn:rolleyes:

De testene jeg druker tar veldig lang tid. De er helt rosa lenge så når den går bort litt etter litt gjør jeg klar app for å ta bilde. Derfor tar det så lang tid for meg men man skal egentlig vente til bakrunnen er hvit :angelic:

upload_2021-7-31_18-59-48.jpeg

fant denne på mine EL tester, så regner med Max 5 min :)

Våger ikke å håpe for mye, for å slippe å bli skuffet :wideyed: men har mer troen denne gang enn tidligere må jeg innrømme :nailbiting: du da? Når tenker du å begynne å teste?

Spennende! :wideyed: Jeg er veldig usikker pga jeg ikke har fått mensen etter MA:woot: kan være at kroppen fortsatt er på styr! Men den oppførte seg som den hadde eggløsning i allefall og vi hadde sex de to dagene før selve el-dagen, så muligheten er der :p Jeg er skikkelig testetøs, og kommer sikkert til å ryke på en test fra 8dpo. :hilarious: Hva med deg?

Jeg tørr ikke svare 100% på det men ettersom ikke puppene er ømme enda har jeg kjempe troa det er jo tross alt veldig tidelig å etter som jeg hadde rosa på papiret i går etter samleie blir jeg litt undrende :nailbiting:o_O
Men tenker å teste fra neste fredag da er jeg 8 dpo i følge prenomen. Kjenner litt mensmurringer på høyre side atm :rolleyes:

Jeg har også hatt mensmurring på høyre side:wideyed: Jeg tror også jeg ryker på tester fra 8dpo :p

Spennende! Faktisk samme som deg, prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men er veldig utålmodig etter MA. Ingen syptomer annet enn mensmurring på høyre side :wideyed: Vi la også inn aksjer de to dagene før el-men ikke selve el-dagen :wacky:

EL synes jeg er vanskelig å teste etter.. minst 3 timer uten å drikke og tisse, helst midt på dagen?! Er jo håpløst :happy8 da jeg jobbet var det greit, rakk verken å drikke eller tisse på jobb.. men nå under ferien.. har ikke sjans :smiley-angelic006

ja, legen jeg var hos var veldig bestemt på at jeg ikke måtte ta vaksinen hvis jeg ble gravid, hun var veldig klar i sin tale der.

Ser du har PP 26, det er lenge :Heartred hva skal medisinen du har fått gjøre?
Uke 31, så jeg bare sniker litt. Jeg syns også det er styrete å drive med el test, så denne mnd gikk jeg for Clearblue Advanced Digital Eggløsningstest, den var super lett i bruk og best av alt, den skal brukes med morgenurin;)

Etter idag og igår vurderer jeg sterkt å stappe spiralen inn igjen :hilarious:

Overnattinger, unger her og der. Vi som liksom endelig har litt kontroll igjen. Kan nyte litt roligere uker når de to eldste er hos faren. Så skal vi få en baby til?? :hilarious::hilarious: Hahah. Bare for å komme meg til sofaen nå, så tråkket jeg over sikkert 100 popcorn på gulvet. Har og lagd 4 forskjellige minipizzaer til mini diktatorene:hilarious: Haha.. Evig være moderne mammaslaveri :wacky:

Jaja. Koselig er det også :love7:wav

Back
Topp