⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Her er det bare oppblåst nedest i magen.
Ingen andre syntomer.
Men nå har jeg ikke vært på nøye på å teste etter el før så denne pp blir spennende for min del å se forskjellen men til vanlig mener jeg at jeg har 11- 13/14 dager med ømme pupper så dette er nytt at den ikke er ømme i det hele tatt :happy:
Spennende da:angelic:❤️

Synes det er rart det er sååå stor forskjell på de. Men det er vell ny oppskrift eller noe. Håper el kommer i morgen for deg, det lover jo godt at temp stiger :Heartred
Aner ikke:dead: Men kjenner at jeg nesten forventer positiv I morgen når den nye er så sterk:smiley-bounce022

Spent på når el kommer! Dagens gammelt vs nytt parti babyplan. Gammelt parti øverst.Vis vedlegget 362337
Hadde det ikke vært for negativ digital å den gamle testen ville jeg trodd el/peak kom i kveld :smiley-bounce022 Håper den er positiv i morgen. Tempen har hvertfall økt
Legger du de inn på Premom? Min ser ut som den nederste din, men Premom viser lav fordet :arghh:
Har du kjent på tappen for å ‘se’ status på den?

Med vår første fikk vi kun lagt inn aksjer èn gang før EL. Lille gullet var planlagt, men vi prøvde ikke aktivt (jeg tok ikke tester for EL og vi la inn aksjer når vi følte for det)… så er lov å håpe på at det klaffer for dere på første forsøk :) Lykke til :signs003
Nope- mensen kom idag, 5dpo…

Spennende! Hva tenker du om denne PP? :wideyed: Har du troa?
Jeg tørr ikke svare 100% på det men ettersom ikke puppene er ømme enda har jeg kjempe troa det er jo tross alt veldig tidelig å etter som jeg hadde rosa på papiret i går etter samleie blir jeg litt undrende :nailbiting:o_O
Men tenker å teste fra neste fredag da er jeg 8 dpo i følge prenomen. Kjenner litt mensmurringer på høyre side atm :rolleyes:

Berlioz- 32 -PP 1 (etter MA)- B2 - EL26.07- IKM 08.08-12.08 (usikker på syklus etter MA)
Skal jeg oppføre deg på den 10.08?

Legger du de inn på Premom? Min ser ut som den nederste din, men Premom viser lav fordet :arghh:
Har du kjent på tappen for å ‘se’ status på den?
Ja den nederste er 0,67 så ikke el enda. Kanskje positiv i morgen Ja Tappen er høy, kjennes kanskje ut så den begynner å bli myk, men litt usikker. Er ikke så godt kjent med den enda. I går fant jeg den ikke

Ja den nederste er 0,67 så ikke el enda. Kanskje positiv i morgen Ja Tappen er høy, kjennes kanskje ut så den begynner å bli myk, men litt usikker. Er ikke så godt kjent med den enda. I går fant jeg den ikke
Jeg fikk high nå på ettermiddagen! Tipper vi er ganske likt i syklus. Håper virkelig det er EL snart! Vil være i dpo land!!
upload_2021-7-31_17-23-41.jpeg

Last edited:
Hvor lenge lar dere EL-testene ligge før dere legger de inn i Premom/analyserer de?

Back
Topp