⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Har lest meg opp på det og jeg får det ikke til å stemme.. finner ingen steder som sier det, kun at annenhver dag pga at man ikke skal bli lei

2 ganger om dagen må være en større fordel enn 1 gang annenhver dag. Det blir jo sex 14 ganger på en uke (ikke at vi klarer det ;) )mot 3,5 gang.. og mer fart? Leste det var lurt med en stilling slik at han kom langt nok opp, at misjonær ikke var det beste.

Har også lest mye på dette. Dette med at annenhver dag er bedre for å spare, er bare tull.

Har lest at sex hver dag øker sjansene, men med annenhver er det nokså like sjanser(kun noe mindre). Det kan faktisk hende at hvis man sparer for mye opp, altså for mange dager, så minsker mobiliteten til spermen. Så bare å ligge så mye man vil/orker:dance011
 
Hva tror dere...
Vi fikk ikke lagt inn akser i dag men gåper det holder med den ene gangen i går kveld eller natt til torsdag som var tiden vi fikk lagt inn akser.
Håper håper håper på at deg gikk denne gangen :smiley-angelic001
Når regner dere dpo fra?
Er det fra i morgen siden den er 2 dager etter peak? :smiley-ashamed005
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210730-015108_Premom.jpg
    Screenshot_20210730-015108_Premom.jpg
    559,9 KB · Visninger: 49
Ikke ømme bryst enda. Tror det er sånn man får når egge er på frifot?
Eller kommer det bare av seg selv 14 ish dager før mens?
 
Hva tror dere...
Vi fikk ikke lagt inn akser i dag men gåper det holder med den ene gangen i går kveld eller natt til torsdag som var tiden vi fikk lagt inn akser.
Håper håper håper på at deg gikk denne gangen :smiley-angelic001
Når regner dere dpo fra?
Er det fra i morgen siden den er 2 dager etter peak? :smiley-ashamed005
Det kan holde det! 1 Dpo er fra dagen etter EL, men det skal stå på Premom appen det å ;)

egget fester seg rundt 6 dpo, sist hadde jeg svært få/ingen symptomer før jeg fikk positiv. Men før mens får jeg ALT! kvalme, ømme pupper osv
 
Litt usikker på om jeg har hatt El eller får det i dag eller i løpet av helgen, mannen er blitt syk og blir sikkert ikke noe mer aksjelegging denne uken, hadde sist på tirsdag :arghh: blir kanskje enda en PP da....
 
Fortsatt ingen EL, merkelig det der.. sist ble jeg gravid med EL på høyre side, EL var når jeg forventet og syklus har vært 30 dager. Men nå er det venstre som skal til pers, og da er det ustabilt.. på venstre er det altså ustabil syklus og 35-41 dager..

upload_2021-7-30_11-47-10.jpeg
 
Snart går jeg over i DPO dagene igjen, synes dagene mellom EL og IKM tar så lang tid :oops:
 
Syklusdag 16 i dag og merket EL-slim. Tok en test bare for å sjekke, ettersom det virket altfor tidlig. Vil dere si denne er positiv? Skal «egentlig» ikke ha eggløsning før om 7-10 dager. Men ja takk, kortere syklus!!:notworthy
 

Vedlegg

  • ADA5AA28-755B-49AC-8C21-BAB194C554A0.jpeg
    ADA5AA28-755B-49AC-8C21-BAB194C554A0.jpeg
    563,8 KB · Visninger: 50
Syklusdag 16 i dag og merket EL-slim. Tok en test bare for å sjekke, ettersom det virket altfor tidlig. Vil dere si denne er positiv? Skal «egentlig» ikke ha eggløsning før om 7-10 dager. Men ja takk, kortere syklus!!:notworthy
Den ser positiv ut :D
 
:angelic:Ferdig med tidenes korteste mens, 2,5 dager blødning, 1 dag spotting og vipps var tanta dratt:confused004:confused013Blir nysgjerrig på om vaksina kan ha hatt innvirkning? Noen som vet? Tok vaksine på dag to med mens, og jeg bruker å blø i 4 dager og spotte dag 5.
Jaja, håper i tilfelle det bare er mens den har kludra med og at EL kommer som normalt:happy: Må dagene gå fort så vi får svar på om vi treffer denne PP:laughing002 Hilsen «allerede skrullete i PP4»:greet025
 
:angelic:Ferdig med tidenes korteste mens, 2,5 dager blødning, 1 dag spotting og vipps var tanta dratt:confused004:confused013Blir nysgjerrig på om vaksina kan ha hatt innvirkning? Noen som vet? Tok vaksine på dag to med mens, og jeg bruker å blø i 4 dager og spotte dag 5.
Jaja, håper i tilfelle det bare er mens den har kludra med og at EL kommer som normalt:happy: Må dagene gå fort så vi får svar på om vi treffer denne PP:laughing002 Hilsen «allerede skrullete i PP4»:greet025

Jeg tok vaksinen i begynnelsen av juni og etter det har syklusen min igjen blitt 28 dager (slik den var før jeg fikk barn). Før vaksinen var det 32 dagers syklus. Om det er tilfeldig er jo mulig, men artig sammentreff i såfall :confused:
 
Jeg tok vaksinen i begynnelsen av juni og etter det har syklusen min igjen blitt 28 dager (slik den var før jeg fikk barn). Før vaksinen var det 32 dagers syklus. Om det er tilfeldig er jo mulig, men artig sammentreff i såfall :confused:

Grei endring når det går tilbake som det var før:happy: Jeg håper ikke min syklus blir kortere, den er allerede kort nok med 24 dager.. men om tanta greier seg med færre dager blir jeg ikke lei meg av det:thumright
 
Grei endring når det går tilbake som det var før:happy: Jeg håper ikke min syklus blir kortere, den er allerede kort nok med 24 dager.. men om tanta greier seg med færre dager blir jeg ikke lei meg av det:thumright

ja kan ikke klage på den endringen :shy: skjønner du ikke vil ha kortere syklus enn det du har. Får håpe vi ikke ser noe til tr på veldig lenge nå:angelic:
 
Har lest meg opp på det og jeg får det ikke til å stemme.. finner ingen steder som sier det, kun at annenhver dag pga at man ikke skal bli lei

2 ganger om dagen må være en større fordel enn 1 gang annenhver dag. Det blir jo sex 14 ganger på en uke (ikke at vi klarer det ;) )mot 3,5 gang.. og mer fart? Leste det var lurt med en stilling slik at han kom langt nok opp, at misjonær ikke var det beste.
Hvis man har sex flere ganger og sædcellene ikke kommer inn, imot noen ganger men sæcellene kommer inn. Jeg vet ikke jeg altså. Ble gravid etter å ha hatt sex fire dager på rad... Men det er vel om man sliter fra før av kanskje.
 
Har lest meg opp på det og jeg får det ikke til å stemme.. finner ingen steder som sier det, kun at annenhver dag pga at man ikke skal bli lei

2 ganger om dagen må være en større fordel enn 1 gang annenhver dag. Det blir jo sex 14 ganger på en uke (ikke at vi klarer det ;) )mot 3,5 gang.. og mer fart? Leste det var lurt med en stilling slik at han kom langt nok opp, at misjonær ikke var det beste.
Fant dette: https://altformamma.no/ekspertsvar/67104/expert_chat_message/item_normal
 
Har også lest mye på dette. Dette med at annenhver dag er bedre for å spare, er bare tull.

Har lest at sex hver dag øker sjansene, men med annenhver er det nokså like sjanser(kun noe mindre). Det kan faktisk hende at hvis man sparer for mye opp, altså for mange dager, så minsker mobiliteten til spermen. Så bare å ligge så mye man vil/orker:dance011
Hvorfor anbefaler da de som jobber med fertilitet, å ha sex annen hver dag? Vi har sex når vi har lyst, men minst annen hver dag.
 
Spennende diskusjon gående:nicethread Har tenkt og lest en del selv, men ikke helt blitt enig med meg selv hvordan løse hyppighet rund el. Godt å ha dere damer som gir ulike perspektiv:notworthy el er antatt om en uke så må smått begynne å få gang her også:hilarious:
 
Back
Topp