⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Premom mener EL er på fredag. Men i følge måling kan det vel se ut som den kommer før?:bored:
 

Vedlegg

  • 6AC2B4A8-2E89-4B45-BC00-5CB90C5B70AD.jpeg
    6AC2B4A8-2E89-4B45-BC00-5CB90C5B70AD.jpeg
    286,5 KB · Visninger: 46
Premom mener EL er på fredag. Men i følge måling kan det vel se ut som den kommer før?:bored:
Ja, foreløpig er Premom sin prediction kun basert på tidligere sykluser. Hvis du tester igjen i morgen og testene er lavere slik at det registreres en peak i dag, endres nok datoen til i morgen :)
 
Er babyplan sine eggløsningstester best?
Eller kan jeg like gjerne spare penger å kjøpe de på Normal? :knegg:

Har vært ganske fornøyd med babyplan, ingen kjennskap til normal, har vært aller mest fornøyd med easy@home. Har bestilt fra Amazon (50- og 80-pk), gode tester og ble mye billigere enn Babyplan. Kom frem raskt, ingen ekstra gebyr for toll/mva. :)
 
Ja det blir liksom ikke feil. Har man allerede mer enn 2 barn så går det liksom bra. Man blir bare mer og mer avslappet. Ganske deilig egentlig :joyful: Kjenner at denne trassalderen tar jeg ganske avslappet :hilarious: Deilig å være trygg i rollen som forelder:D

Tenårene som kommer om et par år er det verre med :eek:
Ja, det er deilig med lavere skuldre ang foreldrerollen. Det ordner seg alltid!;) Ungdomstiden er heldigvis øangt unna for min del… det problemet får jeg ta når den tid kommer:joyful:
 
Tappen i går (CD 13) og de andre dagene har vært myk utenpå og hard inni. Pleier å være myk og åpen, gjerne langt ned under EL. Skjønte faktisk sist at jeg var gravid gjennom å kjenne på tappen :happy119 da ventet jeg egentlig på mens og forventet helt myk og åpen tapp. Men var helt igjen. OG at jeg mistet og snart skulle begynne å blø.. den begynte å bli myk og åpne seg :sorry: (Tufsa ikke etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men da jeg skjønte det ikke gikk veien, men ikke hadde begynt å blø enda gjorde jeg det)
Samme erfaring har jeg også gjort meg. Men jeg har også hatt lukket helt til jeg plutselig begynner å blø også. Men som regel har den åpnet seg rett før eller noen dager før. Og var lukket hele veien når jeg ble gravid, selv om det ikke gikk veien da heller.
 
upload_2021-7-28_10-52-22.jpeg


Øker, det er godt! Appen tipset om at jeg skulle teste ettermiddag, mens det synes jeg er så vanskelig mtp å ikke drikke noe på 4 timer :wtf: men skal prøve. Akser legges inn to ganger om dagen i hvert fall :angelic:
 
Ca en uke igjen til EL her, ifølge min syklus. Har vanligvis EL rundt dag 22. For en gangs skyld håper jeg den ikke kommer før dag 21-22, for jeg reiser på hyttetur med mine foreldre og bror+familie over helgen uten samboer :wacky: tror jeg dropper å ta med testene dit. Unødvendig å bli stresset hvis EL plutselig kommer tidligere enn forventet
 

Vedlegg

  • A97F7367-841B-4347-9462-D9F865BFCD68.jpeg
    A97F7367-841B-4347-9462-D9F865BFCD68.jpeg
    453,8 KB · Visninger: 32
Hiver meg med her :chicken: neste IVF forsøk i september, men prøver selv i mellomtiden.

B82 - 39 - prøvd siden des 2019 (MA i januar 2021) - B4 - EL 29.07 - IKM 14.08
 
Tror EL kan endres til 27.07 eller 28.07 basert på el-testingen. Eller hva tenker dere? Og kanskje et dumt spørsmål, men jeg blir ikke helt klok på alt dette med testing, syklus osv: Er det for «sent» å legge inn aksjer i kveld? Har så utrolig lyst til at det skal klaffe snart, men fikk ikke lagt inn aksjer i går - mulig vi kan få det til i kveld. Fikk lagt inn aksjer i forgårs og dagen før der… Ikke lett med det fruktbare vinduet når man er på et veldig lytt sted sammen med svigers… ;)
 

Vedlegg

  • 9AE30590-FD39-4593-A8A5-AE428C63385B.jpeg
    9AE30590-FD39-4593-A8A5-AE428C63385B.jpeg
    741,2 KB · Visninger: 34
Tror EL kan endres til 27.07 eller 28.07 basert på el-testingen. Eller hva tenker dere? Og kanskje et dumt spørsmål, men jeg blir ikke helt klok på alt dette med testing, syklus osv: Er det for «sent» å legge inn aksjer i kveld? Har så utrolig lyst til at det skal klaffe snart, men fikk ikke lagt inn aksjer i går - mulig vi kan få det til i kveld. Fikk lagt inn aksjer i forgårs og dagen før der… Ikke lett med det fruktbare vinduet når man er på et veldig lytt sted sammen med svigers… ;)
Mest sannsynlig i går (27.) ja, også mulig i dag. Det skader jo ikke å legge inn et forsøk i kveld selv om sjansen er mindre da. Og hvis det var i går er dere jo veldig godt dekket med de to dagene før, synes dette høres bra ut jeg! :happy: I hvert fall under de forutsetningene :D

(her ble det klaff med det som mest sannsynlig var to dager før og dagen før EL :D )
 
Da er første vaksine satt, og jeg håper egentlig at jeg ikke får satt neste sprøyte før evt neste år :p aller helst etter svangerskap, men er det trygt etter 1.trimester så kan det vurderes med legen.

Er veldig spent på hvordan syklusen blir nå :)
 
Ser ut som det er el på gang her :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210728-194836_Premom.jpg
    Screenshot_20210728-194836_Premom.jpg
    203,8 KB · Visninger: 31
Da er første vaksine satt, og jeg håper egentlig at jeg ikke får satt neste sprøyte før evt neste år :p aller helst etter svangerskap, men er det trygt etter 1.trimester så kan det vurderes med legen.

Er veldig spent på hvordan syklusen blir nå :)
Her kan vi ringe og få fremskynda dose 2, så lurer på om jeg gjør det hvis tr kommer denne mnd. Håper ikke :bag: skal ikke amme, så a kan jeg ta den etter fødsel.
Men det er godt nr en er på plass!
Jeg hadde ikke noe kluss led syklus, var gravid uten å vite det og mistet. Men ser ut til at EL er på vei og 30 dagers syklusen fortsetter
 
Her kan vi ringe og få fremskynda dose 2, så lurer på om jeg gjør det hvis tr kommer denne mnd. Håper ikke :bag: skal ikke amme, så a kan jeg ta den etter fødsel.
Men det er godt nr en er på plass!
Jeg hadde ikke noe kluss led syklus, var gravid uten å vite det og mistet. Men ser ut til at EL er på vei og 30 dagers syklusen fortsetter
Han som tok vaksinen på meg snakket noe om at jeg kunne ringe inn å framskyve vaksinen, så skulle jeg evt ikke ble gravid på denne PP, så vurderer jeg å forsøke å framskyve dose 2, selv om jeg egentlig synes at flere før meg burde få dose 2 :)

krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå :D
 
Er det ikke typisk når jeg har el da orker ønsker ikke kjæresten å komme å vi har ikke fått lagt inn noen aksjer heller ettersom jeg har vært i dårlig form. Vi prøvde i går å o dag men han får ikke til :banghead:
Er det forr sent om han får det til i kveld?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210728-204716_Premom.jpg
    Screenshot_20210728-204716_Premom.jpg
    567,2 KB · Visninger: 39
Er det ikke typisk når jeg har el da orker ønsker ikke kjæresten å komme å vi har ikke fått lagt inn noen aksjer heller ettersom jeg har vært i dårlig form. Vi prøvde i går å o dag men han får ikke til :banghead:
Er det forr sent om han får det til i kveld?
Burde vel være innafor om han får det til i kveld, ettersom egget slipper 24/48timer etter testen er positiv? :)
 
Er det ikke typisk når jeg har el da orker ønsker ikke kjæresten å komme å vi har ikke fått lagt inn noen aksjer heller ettersom jeg har vært i dårlig form. Vi prøvde i går å o dag men han får ikke til :banghead:
Er det forr sent om han får det til i kveld?
Neida, ikke for sent. El er 24-48 timer etter peak :)
 
Wihi! To dager med positiv el test og negativ (samt murring) i dag!! :happy093

Da er jeg vel 1dpo i morgen:rolleyes:
 
Back
Topp