Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fått noe annet enn at jeg går å små prumper å små nappinger der inne nede høyre side å er litt oppblåst det nede.Det kan holde det! 1 Dpo er fra dagen etter EL, men det skal stå på Premom appen det å
egget fester seg rundt 6 dpo, sist hadde jeg svært få/ingen symptomer før jeg fikk positiv. Men før mens får jeg ALT! kvalme, ømme pupper osv
Kommer mens etter det da eller er det graviditetstegn tro?Jeg for plutselig bare ømme brystvorter. Som regel noen dager etter el
Velkommen skal du være uansettHiver meg forsiktig med:
Førstegangs36- 37- PP1-B2-EL 27.7-IKM 10.8
Andre EL etter at jeg fikk tilbake mensen. Fikk B1 i januar i år.
Mannen orket bare på en av maksimaldagene, så sjansen er nok liten.
Hvorfor anbefaler da de som jobber med fertilitet, å ha sex annen hver dag? Vi har sex når vi har lyst, men minst annen hver dag.
På linken du viste til står dette, regner med de anbefaler annenhver dag til ivf da, hvis det er det som er problemetHvorfor anbefaler da de som jobber med fertilitet, å ha sex annen hver dag? Vi har sex når vi har lyst, men minst annen hver dag.
Ja, det er sikkert ift de som sliter med å bli gravid. For å helgardere seg.På linken du viste til står dette, regner med de anbefaler annenhver dag til ivf da, hvis det er det som er problemet
‘Og er sæden noe redusert er det lurt å spare opp en god dose. Så derfor kan det være lurt å ha sex annenhver dag eller sjeldnere. ’
Hiver meg forsiktig med:
Førstegangs36- 37- PP1-B2-EL 27.7-IKM 10.8
Andre EL etter at jeg fikk tilbake mensen. Fikk B1 i januar i år.
Mannen orket bare på en av maksimaldagene, så sjansen er nok liten.
2 dpo i dag herJeg er 3dpo i dag, noen flere i dpo-land?
For min del var forskjellen på puppene jeg merket når jeg var gravid at hele puppen ble sykt øm, ikke bare brystvorten. Så kom det vell litt senere åKommer mens etter det da eller er det graviditetstegn tro?
Alle er jo forskjellige men spennende å se hvordan andre føler å kjenner seg uansett mens eller gravid
Her er det bare oppblåst nedest i magen.For min del var forskjellen på puppene jeg merket når jeg var gravid at hele puppen ble sykt øm, ikke bare brystvorten. Så kom det vell litt senere å
Synes det er rart det er sååå stor forskjell på de. Men det er vell ny oppskrift eller noe. Håper el kommer i morgen for deg, det lover jo godt at temp stigerSpent på når el kommer! Dagens gammelt vs nytt parti babyplan. Gammelt parti øverst.Vis vedlegget 362337
Hadde det ikke vært for negativ digital å den gamle testen ville jeg trodd el/peak kom i kveld Håper den er positiv i morgen. Tempen har hvertfall økt