Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping
Oi!For en forskjell på testene!! De jeg bestilte denne runden fra babyplan hadde annerlede innpakning å syns de har vært veldig sterk på farge langt unna el tok en fra forrige pp å en fra denne pp på samme urin. Sjekk forskjellen.samme urin, like lang tid..Vis vedlegget 362194
Forventer el på søndag.. de har vært ganske sterk på farge de 4 siste dagene, det som fikk meg til å Begynne å stusse. Vanligvis får jeg positiv digital el test når de er så sterke å knall positiv pb dagen Etter. Tok en digital å den var negativ vet ikke helt spent på å se når de er positive hvor sterke de blirOi!
Hvilken dag er du på i dag og når forventer du EL?
Kjøpte også babyplan denne gangen, håper de ikke gir meg falske forhåpninger..
Takk! Er nok snart, bare håpet å være i stabil syklus. Håper det bare ikke er så lenge til ventetiden. Blir så laaaaang!Mine kan være like lave som dine, og brått bli veldig sterke dagen etterpå - så kan være det skjer med deg også! Krysser fingrene for el for deg snart!
Det er egentlig ikke noen fordel å ha sex flere ganger om dagen. Gynekologen som fulgte meg opp ift fertilitet anbefalte sex annen hver dag, så sæden får samlet seg opp og får mer fart enn om det blir tømt flere ganger.Vis vedlegget 362100
Øker, det er godt! Appen tipset om at jeg skulle teste ettermiddag, mens det synes jeg er så vanskelig mtp å ikke drikke noe på 4 timer men skal prøve. Akser legges inn to ganger om dagen i hvert fall
Har lest meg opp på det og jeg får det ikke til å stemme.. finner ingen steder som sier det, kun at annenhver dag pga at man ikke skal bli leiDet er egentlig ikke noen fordel å ha sex flere ganger om dagen. Gynekologen som fulgte meg opp ift fertilitet anbefalte sex annen hver dag, så sæden får samlet seg opp og får mer fart enn om det blir tømt flere ganger.
For en forskjell på testene!! De jeg bestilte denne runden fra babyplan hadde annerlede innpakning å syns de har vært veldig sterk på farge langt unna el tok en fra forrige pp å en fra denne pp på samme urin. Sjekk forskjellen.samme urin, like lang tid..Vis vedlegget 362194