⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Første vaksinedose satt her også, og tempøkning på 0.2 idag. Om det skyldes vaksinen, eller om EL kom en dag for tidlig vet jeg ikke enda, men blir spennende å se om jeg merker noen annen forskjell på syklus :pompus:
Har egentlig gitt litt opp denne måneden, og har igrunn ingen forventninger. Kanskje jeg til og med klarer å holde testetrangen i sjakk frem til ikm for en gangs skyld :wacky:
 
Da var det peak her ser det ut til :joyful:

1C25484F-6B57-4D3B-9B3A-FB029937E18E.jpeg
 
For en forskjell på testene!! De jeg bestilte denne runden fra babyplan hadde annerlede innpakning å syns de har vært veldig sterk på farge langt unna el :smiley-bounce022 tok en fra forrige pp å en fra denne pp på samme urin. Sjekk forskjellen.samme urin, like lang tid..
702B23A5-023B-449F-B074-1CD27B3DB535.jpeg
 
For en forskjell på testene!! De jeg bestilte denne runden fra babyplan hadde annerlede innpakning å syns de har vært veldig sterk på farge langt unna el :smiley-bounce022 tok en fra forrige pp å en fra denne pp på samme urin. Sjekk forskjellen.samme urin, like lang tid..Vis vedlegget 362194
Oi!
Hvilken dag er du på i dag og når forventer du EL?
Kjøpte også babyplan denne gangen, håper de ikke gir meg falske forhåpninger..
 
:talk017
Oi!
Hvilken dag er du på i dag og når forventer du EL?
Kjøpte også babyplan denne gangen, håper de ikke gir meg falske forhåpninger..
Forventer el på søndag.. de har vært ganske sterk på farge de 4 siste dagene, det som fikk meg til å Begynne å stusse. Vanligvis får jeg positiv digital el test når de er så sterke å knall positiv pb dagen Etter. Tok en digital å den var negativ vet ikke helt :smiley-bounce022 spent på å se når de er positive hvor sterke de blir:laughing002
 
I dag er jeg bare øm.
Beveger jeg meg er det ubehagelig, ikke vondt men det stikker veldig. Så blir en rolig dag med bare små bevegelser om gangen :cat:
 
upload_2021-7-29_16-57-38.png


Denne synker jo.. hmf.. jeg som forventer el i morgen må nok vente lenger ja :(
 
Begynner å lure på om egget ikke har sluppet… har fremdeles en del el-slim, murringene er ikke like store som i forgårs. Fortsetter å teste i morgen også, så får jeg satse på at den går nedover. ;)
 

Vedlegg

  • 28EF8FEA-1B09-40D7-874D-40F18671A395.png
    28EF8FEA-1B09-40D7-874D-40F18671A395.png
    2,6 MB · Visninger: 45
Mine kan være like lave som dine, og brått bli veldig sterke dagen etterpå - så kan være det skjer med deg også! Krysser fingrene for el for deg snart! ❤️
Takk! Er nok snart, bare håpet å være i stabil syklus. Håper det bare ikke er så lenge til:shy: ventetiden. Blir så laaaaang!
 
Selv om jeg tviler på at det klaffer for oss denne runden prøver jeg meg på innmelding her :shy:

Førstegangsmamma2021 - 36 - PP2 - B2 - EL 28.07 - IKM 12.08 :smiley-angelic001
 
Er vel egentlig ikke vits å teste enda, kunne sikkert vente ett par dager til da EL er ventet rundt cd14-cd17 :p men spennende å se om kroppen gir noen signaler etterhvert :)
 

Vedlegg

  • D46311D0-23E1-4700-8B9E-9B1E729E6F17.jpeg
    D46311D0-23E1-4700-8B9E-9B1E729E6F17.jpeg
    379,4 KB · Visninger: 37
Vis vedlegget 362100

Øker, det er godt! Appen tipset om at jeg skulle teste ettermiddag, mens det synes jeg er så vanskelig mtp å ikke drikke noe på 4 timer :wtf: men skal prøve. Akser legges inn to ganger om dagen i hvert fall :angelic:
Det er egentlig ikke noen fordel å ha sex flere ganger om dagen. Gynekologen som fulgte meg opp ift fertilitet anbefalte sex annen hver dag, så sæden får samlet seg opp og får mer fart enn om det blir tømt flere ganger. :)
 
Da er jeg på dpo-telling igjen! Første syklusen hvor jeg ikke har tatt noen tester. Testene jeg bestilte, kom i posten i dag, så det var akkurat for sent, da jeg er 1 dpo eller noe sånt. Og i dag har jeg tatt min første dose vaksine!
 
Det er egentlig ikke noen fordel å ha sex flere ganger om dagen. Gynekologen som fulgte meg opp ift fertilitet anbefalte sex annen hver dag, så sæden får samlet seg opp og får mer fart enn om det blir tømt flere ganger. :)
Har lest meg opp på det og jeg får det ikke til å stemme.. finner ingen steder som sier det, kun at annenhver dag pga at man ikke skal bli lei

2 ganger om dagen må være en større fordel enn 1 gang annenhver dag. Det blir jo sex 14 ganger på en uke (ikke at vi klarer det ;) )mot 3,5 gang.. og mer fart? Leste det var lurt med en stilling slik at han kom langt nok opp, at misjonær ikke var det beste.
 
Last edited:
For en forskjell på testene!! De jeg bestilte denne runden fra babyplan hadde annerlede innpakning å syns de har vært veldig sterk på farge langt unna el :smiley-bounce022 tok en fra forrige pp å en fra denne pp på samme urin. Sjekk forskjellen.samme urin, like lang tid..Vis vedlegget 362194

Så greit å få vite!! Brukte også de nye fra babyplan denne mnd og pleier som regel å ha rask topp og rask negativ etterpå. Skjønte ingenting denne syklusen da alle testene har vært high etter Peak, så var redd egget ikke klarte å slippe :nailbiting:

Kan kanskje i tillegg informere om at de nye graviditetstestene deres også kommer med en svak skyggestrek (i følge de selv) nå når flere nærmer seg dpo-land. Streken skal være synlig før bruk, som kanskje gjør det lettere å skille mellom baby- og skyggestrek :p
 
Back
Topp