⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Jeg som har 3 gutter bør vel kjøre på idag og imorgen hvis det er noe i det :hilarious:

Blir uansett glad om vi får en gutt til en vakker dag.:Heartblue Men hadde vært gøy å se om det gikk an å få en jente :knegg:

Var negativ på clear blue sin digitaltest eggløsningstest. Men håper den blir positiv imorgen/Fredag.
Screenshot_20210804-160518_Ladytimer.jpg

Jeg som har 3 gutter bør vel kjøre på idag og imorgen hvis det er noe i det :hilarious:

Blir uansett glad om vi får en gutt til en vakker dag.:Heartblue Men hadde vært gøy å se om det gikk an å få en jente :knegg:

Var negativ på clear blue sin digitaltest eggløsningstest. Men håper den blir positiv imorgen/Fredag.Vis vedlegget 362627
Hehe, kult! Jeg prøvde ringtesten, den viste at jeg hadde en jente og en gutt, så viste den jente neste :wideyed:

Det er nok den lille prosenten av sannsynlighet for å kunne se positiv test:dead: i hvertfall for min del, men nå velger jeg å vente. Har ikm om en uke, så er jo sykt å teste nå

Hahah røyk også på en test nå, 7dpo:joyful: håpet er jo der, selv om all fornuft egentlig sier det er for tidlig :angelic:

Da er jeg 99% sikker på at el er i dag! Mer slim :smiley-bounce015

så da:

Mymelen-33-B3-PP1 (etter SA, PP 2 ellers)-EL4.8-IKM 18.08

fy søren, nå er det den lange ventingen til 18.08 da! Første skoledag for kidsa etter ferien å:smiley-ashamed004 går fort! Må bare være flink å aktivisere meg før det, ellers går det tregt!

hvordan går det med dere i DPO land?

Hehe, kult! Jeg prøvde ringtesten, den viste at jeg hadde en jente og en gutt, så viste den jente neste :wideyed:
Spennende. Har du link til den? :joyful:

Kinesisk fødselskart viser jente hver måned frem til November. :hilarious: Litt morsomt siden det har stemt på mine 3. Ser jo at det ikke gjør det for alle. Så blir jeg gravid før November blir det spennende. :joyful:

Spennende. Har du link til den? :joyful:

Kinesisk fødselskart viser jente hver måned frem til November. :hilarious: Litt morsomt siden det har stemt på mine 3. Ser jo at det ikke gjør det for alle. Så blir jeg gravid før November blir det spennende. :joyful:
Husker noen tok den på meg da jeg var typ 10-11 år, synes det var skummelt :knegg:
https://forum.babyverden.no/threads/ringtesten.2021826/#post-27021186
så leste jeg om den her

gutt sier kinesiske fødselskartet på meg. Stemmer på eldste, ikke yngste her :)

Jeg testet i stad. Fant en tidlig graviditetstest, men den gikk ut på dato i 2019 Ble selvfølgelig blendahvitt resultat… Får vente med neste til nærmere helgen! Og på morgenurin:wacky:

Synes at kontrollstreken på den siste testen var så svak? Vil dere si den er korrekt eller defekt?

Litt mer EL-slim hvis jeg «leter» :D noe er vel på gang!

Vedlegg

• 536D97BE-8A5D-40A7-95C5-D9334B3DD1FE.jpeg
    536D97BE-8A5D-40A7-95C5-D9334B3DD1FE.jpeg
    214,9 KB · Visninger: 54
Synes at kontrollstreken på den siste testen var så svak? Vil dere si den er korrekt eller defekt?

Litt mer EL-slim hvis jeg «leter» :D noe er vel på gang!

Sniker :) kontrollstreken blir ofte svak når teststreken er veldig sterk, den tar fargen fra kontrollstreken. Betyr bare at det er en sterk positiv test!

Sniker :) kontrollstreken blir ofte svak når teststreken er veldig sterk, den tar fargen fra kontrollstreken. Betyr bare at det er en sterk positiv test!
Det visste jeg ikke! Meen da må vi hoppe til sengs med en gang :D :smiley-bounce016:smiley-bounce015

Jeg har heller ikke troen på at vi klarer å klaffe når vi vil bli gravide :p tro vi bare klarer å bli gravid når vi ikke planlegger å bli det…

er det første pp etter MA? Dette er min 3mens etter senabort i april, så håper kroppen er klar for nytt svangerskap nå!

Ja, det er nesten ikke første en gang, for jeg har ikke fått første mens enda:wideyed: Men jeg fikk jo positiv eggløsningstester, så håper vi har en sjans likevel :eek:

Uffda, hadde du kommet veldig langt eller?:( Krysser fingrene for deg :Heartred

Ja, det er nesten ikke første en gang, for jeg har ikke fått første mens enda:wideyed: Men jeg fikk jo positiv eggløsningstester, så håper vi har en sjans likevel :eek:

Uffda, hadde du kommet veldig langt eller?:( Krysser fingrene for deg :Heartred
Vi trodde alt var fryd og bare glede når vi var på ultralyd i uke 11+6, men da ble jeg satt tilbake til 11+0. Det kunne vært normalt, men når jeg da var på UL igjen 13+5 (skulle vært 14+4 i følge mens) ble jeg satt ytterlig 3 dager tilbake, og de fant funn av cyster i hjernen, væske i nakkefold, utposning på navlesnor, inndratt hake og stor panne. De trodde det kunne være trisomi 18, så vi tok abort når jeg skulle vært 15uker. Fostervannsprøven kom tilbake med svar om at lille frøkna mi hadde Triploid, som er 3 kromosomsett av alle, og uforenelig med liv. Heldigvis ikke arvelig, bare ekstrem uflaks og normalt sett ville det nok vært en spontanabort, bare at her var det så mye avvik at kroppen ikke fattet det :)

men det går bedre nå, bare håper vi klaffer igjen fort!

krysser fingrene for at du slipper mensen da og at du blir gravid igjen nå og går ett fullverdig svangerskap i 9 mnd :Heartred

Noen som kjenner «symptomer»? jeg er egentlig ikke en person som leter etter symptomer i dpo-land da jeg har mye av det samme når det nærmer seg mensen uansett, men i dag har jeg slitt såå med bekkenet. Denne følelsen har jeg ikke kjent på siden jeg gikk gravid sist. I første svangerskap kom det i uke 30 ca og ble gradvis værre, i andre svangerskap kom det i uke 13 og ble etterhvert så uutholdelig at jeg nesten ikke kunne gå eller reise meg. Kan vel ikke få bekkensmerter 4 dpo?!? :dance018

Nå er jeg spent! Satser på Peak i morgen og EL på fredag :D

Vedlegg

• 3CE8FBAF-AD63-4D43-A486-A08C7E9381D7.jpeg
    3CE8FBAF-AD63-4D43-A486-A08C7E9381D7.jpeg
    703,3 KB · Visninger: 47
Noen som kjenner «symptomer»? jeg er egentlig ikke en person som leter etter symptomer i dpo-land da jeg har mye av det samme når det nærmer seg mensen uansett, men i dag har jeg slitt såå med bekkenet. Denne følelsen har jeg ikke kjent på siden jeg gikk gravid sist. I første svangerskap kom det i uke 30 ca og ble gradvis værre, i andre svangerskap kom det i uke 13 og ble etterhvert så uutholdelig at jeg nesten ikke kunne gå eller reise meg. Kan vel ikke få bekkensmerter 4 dpo?!? :dance018

Er også 4 dpo og kjenner masse stikk. De kommer og går, og har gjort det siden eggløsning. Det er vel for tidlig for at det kan være «noe». Blir spennende å se:rolleyes: Når tenker du å teste?

Er det sånn at når jeg da får en test som ikke viser like høyt som den jeg hadde nå, at den da blir peak? Og da regnes EL ut fra dagen etter peak? :)

i så tilfelle har jeg da EL i morgen? :)

Er også 4 dpo og kjenner masse stikk. De kommer og går, og har gjort det siden eggløsning. Det er vel for tidlig for at det kan være «noe». Blir spennende å se:rolleyes: Når tenker du å teste?

Jeg tester ikke før IKM :p
Orker ikke styret, selv om det så klart er fristende. Jeg eelsker å tyde andre sine streker, men ikke mine egne haha! Så jeg tar først en test når jeg kan være sikker på svaret :) Eller til tanta dukker opp

Er det sånn at når jeg da får en test som ikke viser like høyt som den jeg hadde nå, at den da blir peak? Og da regnes EL ut fra dagen etter peak? :)

i så tilfelle har jeg da EL i morgen? :)
Det lurer jeg på også. Når vet man egentlig hvor mange dpo man er. For er vel gjerne forskjellig fra person til person når egget slippes iforhold til positiv test?

Back
Topp