Egget fester seg ikke i livmor før 7-9 dpo føre det er det i egglederen å gogjør seg
bra du retter på meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget fester seg ikke i livmor før 7-9 dpo føre det er det i egglederen å gogjør seg
Der er vi 2 har kjøpt inn 5 tester fra BV så her er det test galskapØnsker det så sterkt at jeg ser syner tror jeg
Vis vedlegget 362659
er jo alt for tidlig å teste, men så lenge det er tester i hus er jeg ustoppelig
Var ikke meningen å være miss alltid rett men siden jeg nylig har blitt forklart dette med hvordan ting fungerer så tenkte jeg å sende beskjeden videre så det er svart på hvit om andre lurerbra du retter på meg
Der er vi 2 har kjøpt inn 5 tester fra BV så her er det test galskap
Lamgt er du kommet jeg er 6 dpo i min er blenda
...
Men ønsker sååååå inderlig å få se 2 steker
Tester du etter el eller bare tar du det på feeling?Godt man ikke er alene om å være besatt jeg regner 1 dpo fra dagen testen er negativ igjen, men kan i teorien være et par dager lengre. Er mellom 5-7 dpo et sted
Tester du etter el eller bare tar du det på feeling?
Her er jeg 6 dpo å siden du har IKM 2 dager før ville jeg tippa du var 8 i dag
Spennede tider framover daJeg har en lengre lutealfase enn 14 dager, tester etter el. Hadde positiv 29 og peak 30.
Spennede tider framover da
Har du noen strimmeltester så ville jeg gått for de til rundt 12 dpo da kan du ta en CB med god margin istede for å bli nedfor å skape bekymring for tideligJeg kjøpte akkurat Clearblue rask deteksjon (2.stk) på apotek 1, klikk og hent. Så de henter jeg på apoteket i morgen.
Hvis jeg tester i morgen, er jeg slik jeg forstår 8 DPO. Og den bør vel slå ut da hvis jeg er gravid? Er da «bare» 5 dager til jeg egentlig skal ha mensen.
Men akkurat dette syntes jeg er litt vanskelig Jeg hadde en SA i begynnelsen av juli, slutter å blø den 09.07, og negativ g-test 21.07. Temper, og bruker FertilityFriend. Først trodde den, og andre apper som «Flo», «Min kalender» og «P.C» at eggløsning var 18/19. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, og heller ikke positiv g-test. Så i dag endret FF eggløsningsdatoen til 28.07 på grunn av målingene Så føler det blir litt sånn «bingo».
Når det er sagt, så hadde det passet bedre om EL var den 28.07, fordi da ble det i så fall lagt inn en god del aksjer i forkant
Jeg kjøpte akkurat Clearblue rask deteksjon (2.stk) på apotek 1, klikk og hent. Så de henter jeg på apoteket i morgen.
Hvis jeg tester i morgen, er jeg slik jeg forstår 8 DPO. Og den bør vel slå ut da hvis jeg er gravid? Er da «bare» 5 dager til jeg egentlig skal ha mensen.
Men akkurat dette syntes jeg er litt vanskelig Jeg hadde en SA i begynnelsen av juli, slutter å blø den 09.07, og negativ g-test 21.07. Temper, og bruker FertilityFriend. Først trodde den, og andre apper som «Flo», «Min kalender» og «P.C» at eggløsning var 18/19. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, og heller ikke positiv g-test. Så i dag endret FF eggløsningsdatoen til 28.07 på grunn av målingene Så føler det blir litt sånn «bingo».
Når det er sagt, så hadde det passet bedre om EL var den 28.07, fordi da ble det i så fall lagt inn en god del aksjer i forkant
Heier på dere alle sammen jeg også å satser på en ikm gruppe med mange strekerAbsolutt! Heier på dere alle sammen
hadde SA i juli jeg også, begynte å blø 14.juli, men testene sank dagen før og da hadde jeg 55 i hcg. Fikk Peak i går (tirsdag), skulle egentlig være 30.august. Så kan være at du har hatt el senere slik temp sier. Ville ikke regnet med positiv 8 dpo, det er veldig veldig tidlig. Har sett noen fått ved 9.dpo, flere ved 10 dpo. Så hvis du tester i morgen og den er negativ så er ikke håpet ute jeg testet 10 dpo sist ettersom jeg skulle ta vaksina, den var negativ….. og så testet jeg ikke mer, men jammen var den positiv. Da testet jeg dagen etter forventet mens. Tappen var helt hard og plugget igjen.Jeg kjøpte akkurat Clearblue rask deteksjon (2.stk) på apotek 1, klikk og hent. Så de henter jeg på apoteket i morgen.
HeheJeg klarte ikke vente lengere å jeg er 6 dpo i dag å måtte bare ryke på en test
Dere er enestående alle sammen herregud, hvorfor meldte jeg meg ikke inn før.!?!? Tusen takk for så gode råd og støtte
Jeg har aldri testet strimmel, for å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan de fungerer
Forresten så har jeg veldig murring i magen i dag, kjennes ut som
syns det er greit med strimmel men liker og bekrefte el med digital krysser fingrene for graviditet da, hvor mange dpo? Jeg fikk ikke kraftigere blødning av Pfizer men el var hele 15 dager forsinket, ble en ekstremt lang syklus etter andre dose vare 2 dager senere enn normalt.Dere er enestående alle sammen herregud, hvorfor meldte jeg meg ikke inn før.!?!? Tusen takk for så gode råd og støtte
Jeg har aldri testet strimmel, for å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan de fungerer
Forresten så har jeg veldig murring i magen i dag, kjennes ut som livmor/eggstokkene. Kjenner det litt igjen etter den SAen faktisk men ikke like vondt, men jeg kjenner at det jobbes med noe. Så tenker at det kanskje er mensen, eller graviditet? Jeg tok også 1.dose Pfizer 08.07, og har lest at den første mensen etter den kan være ganske voldsom