⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Der er vi 2 har kjøpt inn 5 tester fra BV så her er det test galskap :laughing021

Lamgt er du kommet jeg er 6 dpo i min er blenda
...
Men ønsker sååååå inderlig å få se 2 steker :smiley-angelic001

Godt man ikke er alene om å være besatt :wacky: jeg regner 1 dpo fra dagen testen er negativ igjen, men kan i teorien være et par dager lengre. Er mellom 5-7 dpo et sted

Godt man ikke er alene om å være besatt :wacky: jeg regner 1 dpo fra dagen testen er negativ igjen, men kan i teorien være et par dager lengre. Er mellom 5-7 dpo et sted
Tester du etter el eller bare tar du det på feeling?
Her er jeg 6 dpo å siden du har IKM 2 dager før ville jeg tippa du var 8 i dag ;)

Tester du etter el eller bare tar du det på feeling?
Her er jeg 6 dpo å siden du har IKM 2 dager før ville jeg tippa du var 8 i dag ;)

Jeg har en lengre lutealfase enn 14 dager, tester etter el. Hadde positiv 29 og peak 30. :)

Jeg kjøpte akkurat Clearblue rask deteksjon (2.stk) på apotek 1, klikk og hent:joyful:. Så de henter jeg på apoteket i morgen.

Hvis jeg tester i morgen, er jeg slik jeg forstår 8 DPO. Og den bør vel slå ut da hvis jeg er gravid? Er da «bare» 5 dager til jeg egentlig skal ha mensen.

Men akkurat dette syntes jeg er litt vanskelig:( Jeg hadde en SA i begynnelsen av juli, slutter å blø den 09.07, og negativ g-test 21.07. Temper, og bruker FertilityFriend. Først trodde den, og andre apper som «Flo», «Min kalender» og «P.C» at eggløsning var 18/19. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, og heller ikke positiv g-test. Så i dag endret FF eggløsningsdatoen til 28.07 på grunn av målingene:bored: Så føler det blir litt sånn «bingo».

Når det er sagt, så hadde det passet bedre om EL var den 28.07, fordi da ble det i så fall lagt inn en god del aksjer i forkant:hilarious:

Her er foresten dagens test galskapen bareare 6 dpo :smiley-ashamed004
Screenshot_20210804-235257_Gallery.jpg
Ikke rart man blir sprøøø av den lange tiden i dpo land :laughing021

Jeg kjøpte akkurat Clearblue rask deteksjon (2.stk) på apotek 1, klikk og hent:joyful:. Så de henter jeg på apoteket i morgen.

Hvis jeg tester i morgen, er jeg slik jeg forstår 8 DPO. Og den bør vel slå ut da hvis jeg er gravid? Er da «bare» 5 dager til jeg egentlig skal ha mensen.

Men akkurat dette syntes jeg er litt vanskelig:( Jeg hadde en SA i begynnelsen av juli, slutter å blø den 09.07, og negativ g-test 21.07. Temper, og bruker FertilityFriend. Først trodde den, og andre apper som «Flo», «Min kalender» og «P.C» at eggløsning var 18/19. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, og heller ikke positiv g-test. Så i dag endret FF eggløsningsdatoen til 28.07 på grunn av målingene:bored: Så føler det blir litt sånn «bingo».

Når det er sagt, så hadde det passet bedre om EL var den 28.07, fordi da ble det i så fall lagt inn en god del aksjer i forkant:hilarious:
Har du noen strimmeltester så ville jeg gått for de til rundt 12 dpo da kan du ta en CB med god margin istede for å bli nedfor å skape bekymring for tidelig:smiley-bounce012
Bare ett tips altså :Heartred

På denne linken kan du sjekke hvor stor prosent som får positiv test på de ulike dpo-dagene:p 8 dpo er tidlig!

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8

Håper det klaffer for deg denne gangen❤️

hadde SA i juli jeg også, begynte å blø 14.juli, men testene sank dagen før og da hadde jeg 55 i hcg. Fikk Peak i går (tirsdag), skulle egentlig være 30.august. Så kan være at du har hatt el senere slik temp sier. Ville ikke regnet med positiv 8 dpo, det er veldig veldig tidlig. Har sett noen fått ved 9.dpo, flere ved 10 dpo. Så hvis du tester i morgen og den er negativ så er ikke håpet ute :) jeg testet 10 dpo sist ettersom jeg skulle ta vaksina, den var negativ….. og så testet jeg ikke mer, men jammen var den positiv. Da testet jeg dagen etter forventet mens. Tappen var helt hard og plugget igjen.

Dere er enestående alle sammen:Heartbigred herregud, hvorfor meldte jeg meg ikke inn før.!?!?:shy: Tusen takk for så gode råd og støtte:Heartred

Jeg har aldri testet strimmel, for å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan de fungerer:wacky:

Forresten så har jeg veldig murring i magen i dag, kjennes ut som livmor/eggstokkene. Kjenner det litt igjen etter den SAen faktisk:schocked028 men ikke like vondt, men jeg kjenner at det jobbes med noe. Så tenker at det kanskje er mensen, eller graviditet? Jeg tok også 1.dose Pfizer 08.07, og har lest at den første mensen etter den kan være ganske voldsom:eek:

Vil bare dele med dere:)

Jeg bruker denne hver dag, begynte med det når jeg sluttet på prevensjon i februar. Det var gynekologen min som tipset om denne (går privat).

Om produktet:
«Myo + D-Chiro Inositol - En dynamisk duo for fertilitetsstøtte

Myo + D-Chiro Inositol kombinerer to av de mest populære ingrediensene for kvinnelig fruktbarhetsstøtte. Produktet er satt sammen for å støtte sunn hormonbalanse, eggløsning, eggkvalitet og regelmessige sykluser, og gir en daglig mengde på 2000 mg myo-inositol og 50 mg d-chiro inositol - i forholdet 40: 1 som finnes i kroppen.»

Kan kjøpes i Norge her: https://urtesenteret.no/myo--d-chiro-inositol/

Dere er enestående alle sammen:Heartbigred herregud, hvorfor meldte jeg meg ikke inn før.!?!?:shy: Tusen takk for så gode råd og støtte:Heartred

Jeg har aldri testet strimmel, for å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan de fungerer:wacky:

Forresten så har jeg veldig murring i magen i dag, kjennes ut som

Forresten så har jeg veldig murring i magen i dag, kjennes ut som livmor/eggstokkene. Kjenner det litt igjen etter den SAen faktisk:schocked028 men ikke like vondt, men jeg kjenner at det jobbes med noe. Så tenker at det kanskje er mensen, eller graviditet? Jeg tok også 1.dose Pfizer 08.07, og har lest at den første mensen etter den kan være ganske voldsom:eek:
syns det er greit med strimmel men liker og bekrefte el med digital:laughing002 krysser fingrene for graviditet da, hvor mange dpo?:joyful: Jeg fikk ikke kraftigere blødning av Pfizer men el var hele 15 dager forsinket, ble en ekstremt lang syklus:smiley-bounce022 etter andre dose vare 2 dager senere enn normalt.

Fremdeles ganske høy, men peak i går! Vil si at eggløsningen skjer 24-48timer etter peak? :)
Bare å legge aksjer i dag også :D

Vedlegg

• 7AD529F3-E897-4CD2-8D98-C1A7FAE26F50.jpeg
    7AD529F3-E897-4CD2-8D98-C1A7FAE26F50.jpeg
    811,2 KB · Visninger: 54
Back
Topp