⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Kjempe tester! Ville sagt el er i dag eller morgen. Tester du kun på morgenurin?
Nei, har testet mest på dag / ettermiddag / kveld, dette var vel første på morgenurin :) var så spent i morges når jeg stod opp, så måtte bare teste :D

At man kan bli så glad for at kroppen funker og er i jevn syklus :D Thank you mr smiley :happy:
20210805_084901.jpg

Vi trodde alt var fryd og bare glede når vi var på ultralyd i uke 11+6, men da ble jeg satt tilbake til 11+0. Det kunne vært normalt, men når jeg da var på UL igjen 13+5 (skulle vært 14+4 i følge mens) ble jeg satt ytterlig 3 dager tilbake, og de fant funn av cyster i hjernen, væske i nakkefold, utposning på navlesnor, inndratt hake og stor panne. De trodde det kunne være trisomi 18, så vi tok abort når jeg skulle vært 15uker. Fostervannsprøven kom tilbake med svar om at lille frøkna mi hadde Triploid, som er 3 kromosomsett av alle, og uforenelig med liv. Heldigvis ikke arvelig, bare ekstrem uflaks og normalt sett ville det nok vært en spontanabort, bare at her var det så mye avvik at kroppen ikke fattet det :)

men det går bedre nå, bare håper vi klaffer igjen fort!

krysser fingrene for at du slipper mensen da og at du blir gravid igjen nå og går ett fullverdig svangerskap i 9 mnd :Heartred

Uffamei! :( Godt du har det bedre:Heartred Jeg gikk med et dødt foster i magen i 3-4 uker før jeg fant det ut, rart at kroppen ikke rydder opp selv :(

Da har jeg flytta på deg :happy: Så da håper jeg dagene går fort for deg :happy093.
Ellers så kan jeg meddele at det går veldig treigt men i dag har det gått fort synes jeg.
I dag er jeg bare rart vondt i puppene vet ikke hvordan jeg skal forklare det men den er vonde på undersiden å harde men om jeg klemmer på de så gjør det ikke vo dt men dem.er harde inni :schocked028
Åsså tog jeg en tidelig g-test den var blenda men er 6 dpo så bare idioti å ta en men måtte bare blir så test gal :laughing001:laughing005
Ellers er jeg øm å føler meg feit i nedre del av magen :taunt014

Haha, så rart, akkurat sånn er puppene mine også!! :) Ømme på sidene og litt hardere/tunge inni liksom :wideyed: Negativ test i dag 8 dpo:meh:

Premom sier at El skjer i dag, og at jeg da er 1dpo i morgen :)

Amilie, kan du endre meg?
Totlaa - 30 - B2 - PP2 - EL 05.08 - IKM 19.08

Nei, har testet mest på dag / ettermiddag / kveld, dette var vel første på morgenurin :) var så spent i morges når jeg stod opp, så måtte bare teste :D
Hehe, vurderte det selv i dag tidlig. Men droppet det og tar det som jeg har gjort: urin to og rundt 16. er den på ettermiddagen som har vært høyest hele veien, så må bare fortsette med den så blir det likt. Gleder meg til jeg kan slutte! :bag: Er et herk å ikke kunne drikke eller tisse på så mange timer!

Hehe, vurderte det selv i dag tidlig. Men droppet det og tar det som jeg har gjort: urin to og rundt 16. er den på ettermiddagen som har vært høyest hele veien, så må bare fortsette med den så blir det likt. Gleder meg til jeg kan slutte! :bag: Er et herk å ikke kunne drikke eller tisse på så mange timer!
Blir fort en eller to tester til i dag for å se at den fortsatt går nedover :D
Når slutter du å teste?

Wooohoo:smiley-bounce015 Endelig så var det min tur nå, og en etterlengtet sterk positiv test!:notworthy Helt det uten hjelpemidler, Ååh det blir så spennende!!:Heartred Krysser fingrene for at det er gullegget som skal slippes :Heartred

Gleder meg veldig til å komme inn i DPO-land og g-testing!:joyful:

Vedlegg

• 774CB73F-CB68-4171-A086-C0D92846A35A.jpeg
    774CB73F-CB68-4171-A086-C0D92846A35A.jpeg
    1 MB · Visninger: 51
  • E8A9BEDF-D31B-4967-94A9-5972B25257F1.jpeg
    E8A9BEDF-D31B-4967-94A9-5972B25257F1.jpeg
    571,6 KB · Visninger: 54
Wooohoo:smiley-bounce015 Endelig så var det min tur nå, og en etterlengtet sterk positiv test!:notworthy Helt det uten hjelpemidler, Ååh det blir så spennende!!:Heartred Krysser fingrene for at det er gullegget som skal slippes :Heartred

Woooho!! Den skøyt opp i en deilig fart. Good humping :smiley-angelic003:signs003

6/7 dpo i dag

Innenfor tidsfristen, og etter den er tørket (sammenliknet med gårsdagens)

FF3A4300-2362-48C2-B888-D0DEB5C0C992.jpeg

1F52E8B9-C828-4710-9A2E-DBD123C4E549.jpeg

Nå har jeg plutselig bare 1 babyplan igjen :hilarious:

Woooho!! Den skøyt opp i en deilig fart. Good humping :smiley-angelic003:signs003
Takk takk, for en deilig følelse:joyful: Ikke alltid jeg får EL hver måned så ble ganske overrasket her idag! Her blir det hopp i høyet ikveld :p:cool:

Skulle egentlig tatt Letrozol denne måneden, men droppet og tenkte å ta det neste måned pga fortsatt amming og tur til Dyreparken. Jammen så ble det EL på egenhånd så det må være et tegn!:wideyed::Heartred

Tillegg til dette så fikk jeg lys rosa med slim på papiret igår kveld (en eneste gang), som sies at man er ekstra fruktbar.:knegg:

Woopwoop :D da er det bare å humpe i vei :rolleyes:

Noen som kjenner «symptomer»? jeg er egentlig ikke en person som leter etter symptomer i dpo-land da jeg har mye av det samme når det nærmer seg mensen uansett, men i dag har jeg slitt såå med bekkenet. Denne følelsen har jeg ikke kjent på siden jeg gikk gravid sist. I første svangerskap kom det i uke 30 ca og ble gradvis værre, i andre svangerskap kom det i uke 13 og ble etterhvert så uutholdelig at jeg nesten ikke kunne gå eller reise meg. Kan vel ikke få bekkensmerter 4 dpo?!? :dance018
Pleier heller ikke lete etter symptomer, for de kan være forskjellige for hver syklus og de har ikke vært på grunn av graviditet uansett hvor sterke symptomer :rolleyes: men umulig å ikke tenke på det når de dukker opp :wideyed: hadde feks fra i går én øm nippel + litt ømt under samme pupp, og i morges hadde jeg «svie» i livmor og den føles tung og sånt. Er jo bare 5 dpo, er jo ikke annet enn progesteronet som naturlig øker i dpo-land som gjør det - men man blir jo koko :joyful:

Viljestyrke er hvertfall ikke noe jeg kan skryte på meg..:bag:
8 dpo, blenda test og håpet synker litt må jeg innrømme. 3 dager til mensen, men samboer er fortsatt hellig overbevist om at jeg er gravid:wacky:

Vedlegg

• IMG_20210805_071944_edit_9186189618389.jpg
    IMG_20210805_071944_edit_9186189618389.jpg
    1,1 MB · Visninger: 60
  • IMG_20210805_071937.jpg
    IMG_20210805_071937.jpg
    2,3 MB · Visninger: 59
Plutselig var det bare ca en uke til IKM. Kjenner at tiden har gått så fort at jeg ikke har hatt tid til å ofre det en tanke nesten etter ferien var over :hilarious: la bare inn aksjer torsdag og lørdag forrige uke, men EL var torsdag, fredag eller lørdag:shy: så får vi se…

Viljestyrke er hvertfall ikke noe jeg kan skryte på meg..:bag:
8 dpo, blenda test og håpet synker litt må jeg innrømme. 3 dager til mensen, men samboer er fortsatt hellig overbevist om at jeg er gravid:wacky:
Men de slår ut kjempe sent!! Hadde nesten ikke strek dagen etter forventet mens

Back
Topp