Kjempe tester! Ville sagt el er i dag eller morgen. Tester du kun på morgenurin?Fremdeles ganske høy, men peak i går! Vil si at eggløsningen skjer 24-48timer etter peak?
Bare å legge aksjer i dag også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe tester! Ville sagt el er i dag eller morgen. Tester du kun på morgenurin?Fremdeles ganske høy, men peak i går! Vil si at eggløsningen skjer 24-48timer etter peak?
Bare å legge aksjer i dag også
Nei, har testet mest på dag / ettermiddag / kveld, dette var vel første på morgenurin var så spent i morges når jeg stod opp, så måtte bare testeKjempe tester! Ville sagt el er i dag eller morgen. Tester du kun på morgenurin?
Vi trodde alt var fryd og bare glede når vi var på ultralyd i uke 11+6, men da ble jeg satt tilbake til 11+0. Det kunne vært normalt, men når jeg da var på UL igjen 13+5 (skulle vært 14+4 i følge mens) ble jeg satt ytterlig 3 dager tilbake, og de fant funn av cyster i hjernen, væske i nakkefold, utposning på navlesnor, inndratt hake og stor panne. De trodde det kunne være trisomi 18, så vi tok abort når jeg skulle vært 15uker. Fostervannsprøven kom tilbake med svar om at lille frøkna mi hadde Triploid, som er 3 kromosomsett av alle, og uforenelig med liv. Heldigvis ikke arvelig, bare ekstrem uflaks og normalt sett ville det nok vært en spontanabort, bare at her var det så mye avvik at kroppen ikke fattet det
men det går bedre nå, bare håper vi klaffer igjen fort!
krysser fingrene for at du slipper mensen da og at du blir gravid igjen nå og går ett fullverdig svangerskap i 9 mnd
Da har jeg flytta på deg Så da håper jeg dagene går fort for deg
Ellers så kan jeg meddele at det går veldig treigt men i dag har det gått fort synes jeg.
I dag er jeg bare rart vondt i puppene vet ikke hvordan jeg skal forklare det men den er vonde på undersiden å harde men om jeg klemmer på de så gjør det ikke vo dt men dem.er harde inni
Åsså tog jeg en tidelig g-test den var blenda men er 6 dpo så bare idioti å ta en men måtte bare blir så test gal
Ellers er jeg øm å føler meg feit i nedre del av magen
Hehe, vurderte det selv i dag tidlig. Men droppet det og tar det som jeg har gjort: urin to og rundt 16. er den på ettermiddagen som har vært høyest hele veien, så må bare fortsette med den så blir det likt. Gleder meg til jeg kan slutte! Er et herk å ikke kunne drikke eller tisse på så mange timer!Nei, har testet mest på dag / ettermiddag / kveld, dette var vel første på morgenurin var så spent i morges når jeg stod opp, så måtte bare teste
Blir fort en eller to tester til i dag for å se at den fortsatt går nedoverHehe, vurderte det selv i dag tidlig. Men droppet det og tar det som jeg har gjort: urin to og rundt 16. er den på ettermiddagen som har vært høyest hele veien, så må bare fortsette med den så blir det likt. Gleder meg til jeg kan slutte! Er et herk å ikke kunne drikke eller tisse på så mange timer!
Vet ikke er så redd den skal gå opp igjen og at EL ikke har skjedd.. men når den er helt nede kanskje?Blir fort en eller to tester til i dag for å se at den fortsatt går nedover
Når slutter du å teste?
Woooho!! Den skøyt opp i en deilig fart. Good humpingWooohoo Endelig så var det min tur nå, og en etterlengtet sterk positiv test! Helt det uten hjelpemidler, Ååh det blir så spennende!! Krysser fingrene for at det er gullegget som skal slippes
Gleder meg veldig til å komme inn i DPO-land og g-testing!
Takk takk, for en deilig følelse Ikke alltid jeg får EL hver måned så ble ganske overrasket her idag! Her blir det hopp i høyet ikveldWoooho!! Den skøyt opp i en deilig fart. Good humping
Woopwoop da er det bare å humpe i veiWooohoo Endelig så var det min tur nå, og en etterlengtet sterk positiv test! Helt det uten hjelpemidler, Ååh det blir så spennende!! Krysser fingrene for at det er gullegget som skal slippes
Gleder meg veldig til å komme inn i DPO-land og g-testing!
Pleier heller ikke lete etter symptomer, for de kan være forskjellige for hver syklus og de har ikke vært på grunn av graviditet uansett hvor sterke symptomer men umulig å ikke tenke på det når de dukker opp hadde feks fra i går én øm nippel + litt ømt under samme pupp, og i morges hadde jeg «svie» i livmor og den føles tung og sånt. Er jo bare 5 dpo, er jo ikke annet enn progesteronet som naturlig øker i dpo-land som gjør det - men man blir jo kokoNoen som kjenner «symptomer»? jeg er egentlig ikke en person som leter etter symptomer i dpo-land da jeg har mye av det samme når det nærmer seg mensen uansett, men i dag har jeg slitt såå med bekkenet. Denne følelsen har jeg ikke kjent på siden jeg gikk gravid sist. I første svangerskap kom det i uke 30 ca og ble gradvis værre, i andre svangerskap kom det i uke 13 og ble etterhvert så uutholdelig at jeg nesten ikke kunne gå eller reise meg. Kan vel ikke få bekkensmerter 4 dpo?!?
Men de slår ut kjempe sent!! Hadde nesten ikke strek dagen etter forventet mensViljestyrke er hvertfall ikke noe jeg kan skryte på meg..
8 dpo, blenda test og håpet synker litt må jeg innrømme. 3 dager til mensen, men samboer er fortsatt hellig overbevist om at jeg er gravid
Oi, selv om det er tidligtesten (10mlU/ml)?Men de slår ut kjempe sent!! Hadde nesten ikke strek dagen etter forventet mens