⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Oi, selv om det er tidligtesten (10mlU/ml)? :nailbiting:
Ja! Så ingenting 10 dpo. Så da tok jeg vaksina. Dritt tester :banghead:
upload_2021-8-5_10-32-37.jpeg

upload_2021-8-5_10-32-53.jpeg

Viljestyrke er hvertfall ikke noe jeg kan skryte på meg..:bag:
8 dpo, blenda test og håpet synker litt må jeg innrømme. 3 dager til mensen, men samboer er fortsatt hellig overbevist om at jeg er gravid:wacky:

Samme her, jeg har gitt opp men mannen mener det er liten tvil :p

Det er jo utrolig teit da, er jo en grunn til at man kjøpe tidligtester :bored: takk for tilbakemeldingen! Har hvertfall 2 digitale jeg kan ta dersom tr ikke dukker opp.

Vil det si at du mistet pga vaksinen? :(
Jeg vet. Synes det er så rart!

Jeg tror det var vaksina ja, men det vet man jo ikke. Skulle bare ventet med den :( man går jo å kverner på alt man har gjort og mistenker alt. Jeg tok vaksine, ga blod, tok en løpetur, drakk noen øl.. :smiley-ashamed005 Skal i hvert fall ikke ta dose to før jeg evt får mens.

Jeg vet. Synes det er så rart!

Jeg tror det var vaksina ja, men det vet man jo ikke. Skulle bare ventet med den :( man går jo å kverner på alt man har gjort og mistenker alt. Jeg tok vaksine, ga blod, tok en løpetur, drakk noen øl.. :smiley-ashamed005 Skal i hvert fall ikke ta dose to før jeg evt får mens.

Så utrolig leit :sorry: vanskelig å vite hva som var grunnen, men skjønner absolutt skepsisen til dose 2. Håper mensen ikke dukker opp da :cat:

Phew, det ser ut til at jeg ikke har gått glipp av EL denne måneden :D

Vedlegg

• 7EF5AAC3-FA54-4555-995C-2835F9AAAC71.jpeg
    7EF5AAC3-FA54-4555-995C-2835F9AAAC71.jpeg
    282,3 KB · Visninger: 42
Litt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?

9 dpo i dag. Har hatt en blanding av gjennomsiktig utflod som ligner på el-slim (?) og litt hvitere utflod nå i noen dager… tok en test i dag også, og den er også blenda. Murrer litt i magen, men ellers ingen symptomer å meddele. Legger ved bilde, så kan jo dere se - men regner med ingen ser noe på disse testene heller? :hilarious: 9 dpo nederst.

Vedlegg

• 5E45B364-C738-4E76-8ED4-F549BB618203.jpeg
    5E45B364-C738-4E76-8ED4-F549BB618203.jpeg
    637,4 KB · Visninger: 67
Litt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?
Teknisk sett kan det vel også være festeblødning, har jo hørt om flere som har mistolket en festeblødning og trodd det er mensen fordi det kom sent. Men så kommer det kanskje også an på hvor lang lutealfase du vanligvis har? :)

Teknisk sett kan det vel også være festeblødning, har jo hørt om flere som har mistolket en festeblødning og trodd det er mensen fordi det kom sent. Men så kommer det kanskje også an på hvor lang lutealfase du vanligvis har? :)

Dette er første syklus etter p-pilleslutt, så hvor lang den er vet jeg ikke. Men tror det samme(tidlig TR) skjedde forrige gang jeg sluttet på p-piller også, da ble jeg gravid neste syklus!

Da får vi håpe de har rett i dette tilfellet :hilarious:

Spottet litt 6 dpo og i dag 8dpo, begynte selvfølgelig å Google festeblødning, men fant min egen tråd fra 5år tilbake da jeg spottet 6 dpo og 8 dpo når jeg ble gravid med datteren min :rolleyes::p Håper det betyr at jeg er gravid igjen :)

Spottet litt 6 dpo og i dag 8dpo, begynte selvfølgelig å Google festeblødning, men fant min egen tråd fra 5år tilbake da jeg spottet 6 dpo og 8 dpo når jeg ble gravid med datteren min :rolleyes::p Håper det betyr at jeg er gravid igjen :)
Det lover jo veldig bra for din del da! Håper med deg :D

Premom sier at El skjer i dag, og at jeg da er 1dpo i morgen :)

Amilie, kan du endre meg?
Totlaa - 30 - B2 - PP2 - EL 05.08 - IKM 19.08
Da er det rettet på :happy: så da er det bare å smøre seg med ett godt stykke tålmodighet å glede deg til test galskapen degynner med g-testene :Heartbigred

Haha, så rart, akkurat sånn er puppene mine også!! :) Ømme på sidene og litt hardere/tunge inni liksom :wideyed: Negativ test i dag 8 dpo:meh:
Her er jeg 7 dpo å føler det svinger litt med puppene mine enten så.er den ømme eller så er dem ikke men bare tunge :schocked028 ellers så er det som vanlig her 0 nada føling på at jeg er gravid nå på dagen men i går kveld/ natt fikk jeg skikkelig menssmerter å det var liksom sånn type naping sammentrekninger i høle å napping 2 ganger på høyre side men likevell tenkte jeg nå kommer heksa så jeg la det bare å venta på noe som ikke som for jeg sovna men i dag ingen ting annet enn mår jeg går rundt i huset så er puppene enten ømme eller bare tunge :schocked028

Pliiiissss si jeg er graviddd :smiley-angelic001
Fikk foresten blenda test I dag også men igjen er bare 7 dpo :smiley-ashamed004

Back
Topp