Ja! Så ingenting 10 dpo. Så da tok jeg vaksina. Dritt testerOi, selv om det er tidligtesten (10mlU/ml)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Så ingenting 10 dpo. Så da tok jeg vaksina. Dritt testerOi, selv om det er tidligtesten (10mlU/ml)?
Enig der, så tenkte å teste ut helgen i hvert fallVet ikke er så redd den skal gå opp igjen og at EL ikke har skjedd.. men når den er helt nede kanskje?
Ja! Så ingenting 10 dpo. Så da tok jeg vaksina. Dritt tester
Vis vedlegget 362694
Vis vedlegget 362695
Viljestyrke er hvertfall ikke noe jeg kan skryte på meg..
8 dpo, blenda test og håpet synker litt må jeg innrømme. 3 dager til mensen, men samboer er fortsatt hellig overbevist om at jeg er gravid
Da får vi håpe de har rett i dette tilfelletSamme her, jeg har gitt opp men mannen mener det er liten tvil
Jeg vet. Synes det er så rart!Det er jo utrolig teit da, er jo en grunn til at man kjøpe tidligtester takk for tilbakemeldingen! Har hvertfall 2 digitale jeg kan ta dersom tr ikke dukker opp.
Vil det si at du mistet pga vaksinen?
Jeg vet. Synes det er så rart!
Jeg tror det var vaksina ja, men det vet man jo ikke. Skulle bare ventet med den man går jo å kverner på alt man har gjort og mistenker alt. Jeg tok vaksine, ga blod, tok en løpetur, drakk noen øl.. Skal i hvert fall ikke ta dose to før jeg evt får mens.
Håper ikke jeg heller april/mai hadde vært perfekt mnd å få baby på!!Så utrolig leit vanskelig å vite hva som var grunnen, men skjønner absolutt skepsisen til dose 2. Håper mensen ikke dukker opp da
Kan nok være begge deler litt tidlig for TR synes jeg!Litt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?
Teknisk sett kan det vel også være festeblødning, har jo hørt om flere som har mistolket en festeblødning og trodd det er mensen fordi det kom sent. Men så kommer det kanskje også an på hvor lang lutealfase du vanligvis har?Litt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?
Teknisk sett kan det vel også være festeblødning, har jo hørt om flere som har mistolket en festeblødning og trodd det er mensen fordi det kom sent. Men så kommer det kanskje også an på hvor lang lutealfase du vanligvis har?
Da blir det ekstra spennende å se, for noen klaffer det jo med en gangDette er første syklus etter p-pilleslutt, så hvor lang den er vet jeg ikke. Men tror det samme(tidlig TR) skjedde forrige gang jeg sluttet på p-piller også, da ble jeg gravid neste syklus!
Da får vi håpe de har rett i dette tilfellet
Det lover jo veldig bra for din del da! Håper med degSpottet litt 6 dpo og i dag 8dpo, begynte selvfølgelig å Google festeblødning, men fant min egen tråd fra 5år tilbake da jeg spottet 6 dpo og 8 dpo når jeg ble gravid med datteren min Håper det betyr at jeg er gravid igjen
Da er det rettet på så da er det bare å smøre seg med ett godt stykke tålmodighet å glede deg til test galskapen degynner med g-testenePremom sier at El skjer i dag, og at jeg da er 1dpo i morgen
Amilie, kan du endre meg?
Totlaa - 30 - B2 - PP2 - EL 05.08 - IKM 19.08
Mente 50 tester fra BV noen som er litt kjapp på tastaturet ser jegDer er vi 2 har kjøpt inn 5 tester fra BV så her er det test galskap
Lamgt er du kommet jeg er 6 dpo i min er blenda
...
Men ønsker sååååå inderlig å få se 2 steker
Her er jeg 7 dpo å føler det svinger litt med puppene mine enten så.er den ømme eller så er dem ikke men bare tunge ellers så er det som vanlig her 0 nada føling på at jeg er gravid nå på dagen men i går kveld/ natt fikk jeg skikkelig menssmerter å det var liksom sånn type naping sammentrekninger i høle å napping 2 ganger på høyre side men likevell tenkte jeg nå kommer heksa så jeg la det bare å venta på noe som ikke som for jeg sovna men i dag ingen ting annet enn mår jeg går rundt i huset så er puppene enten ømme eller bare tungeHaha, så rart, akkurat sånn er puppene mine også!! Ømme på sidene og litt hardere/tunge inni liksom Negativ test i dag 8 dpo