⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Spørsmål nr 1001 :angelic:
Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går :hungry:

Her er jeg inne i et skikkelig negativt tankemønster kjenner jeg.
Jeg har et barn fra tidligere forhold, samboer har ingen. Han nærmer seg 40 og har aldri gjort noen gravide (ikke prøvd heller), han gikk i tillegg på en cellegiftkur for noen år siden.
Jeg frykter at sædkvaliteten er så som så uten at det egentlig er noe som indikerer det :confused::rolleyes:

Hodet får liksom aldri fred :rolleyes::hilarious:

Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går :hungry:
Noen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre da :rolleyes:

Noen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre da :rolleyes:
Okey, da får jeg bare fortsette å teste og se om de blir svakere eller evt sterkere og at peaken blir flyttet til en annen dag :p

Jeg ser :happy: Men det skal sies at jeg fikk en like sterk forrige pp, og mensen kom plutselig 2 dager før tiden. Rfsu har dessverre litt dårlig rykte for skyggestreker.
Håper såklart dette er en positiv test da, ville bare dele min erfaring :Heartpink

Greit å vite, jeg mener jeg har hørt noe om det se ;) Prøve et annet merke i morgen eller overimorgen :)

Ser strek!! Men denne testen får jeg strek på hver eneste gang, slik som din:sorry: Håper den blir sterkere og at det er spire på gang❤️

Nyttig å vite, håper jeg får strek på et annet merke i morgen :wideyed:

Mine ser slik ut :) hadde 1,14 i går, men den har jeg klart å slette
upload_2021-8-5_21-49-4.jpeg

upload_2021-8-5_21-49-16.jpeg

Jeg er litt usikker på om jeg hadde El forrige onsdag eller når det var forrige uke, men det kan kanskje være en spire... Hmm, kroppen har vært litt anderledes de siste dagene og i ettermiddag når jeg skiftet bh, fikk jeg samme prikkende rare følelse i puppen mine som når utdrivingen startet under amming :bored:

Skal prøve å vente med g-test til neste uke. Har forventet TR ca. torsdag 12. august (litt usikker ettersom mensen ennå ikke har vært regelmessig etter fødsel desember 2020). Må teste senest onsdag neste uke ettersom jeg skal få 2. dosen covid vaksine på torsdag. Hadde egentlig tenkt å (prøve å) vente til lørdag neste uke med g-test dersom TR ikke dukket opp innen den tid. Disse neste dagene kommer til å gå kjempe sakte :shy:
Tviler egentlig på at vi lykkes denne pp’en, men klarer liksom ikke helt gi opp håpet før TR dukker opp. Har hatt synptomer på TR, men man skal aldri si aldri :happy:

Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjenn:joyful:

Jeg pleier å ha positive el-tester i to dager, men i fjor hadde jeg positive tester 5-6 dager på rad :wideyed:

Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjenn:joyful:
Jeg pleier å ha positive el-tester i to dager, men i fjor hadde jeg positive tester 5-6 dager på rad :wideyed:

Får fortsette å teste og så se hva som skjer :D håper testene blir vesentlig svakere snart :)
håper uansett at det har vært nok aksjelegging og at selv om jeg ikke har overflod av el-slim men nok til at jeg får litt på fingrene når jeg sjekker, at det likevel fører til graviditet :p

Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er :schocked028

PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp :schocked028

Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er :schocked028

PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp :schocked028

Feel you. Jeg er 8 DPO i dag (tror jeg), har de siste 3 dagene slitt med vondt i hode, hetetokter, tett nese, og null energi. I dag tidlig begynne det å murre i eggstokkene føles det ut som, en brennende følelse. Det er litt sånn at noen ganger kan jeg ikke gå helt oppreist, fordi det gjør vondt:wideyed:

Tok den clearblue ultra tidlig testen. Men ikke noe utslag der altså.

Back
Topp