Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dposå slipper håpet gå hverken opp eller ned
![]()
![]()
hahah ja er nok lurest, tror jeg dropper å teste i morgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dposå slipper håpet gå hverken opp eller ned
![]()
![]()

Sikreste er jo å teste den dagen mensen skal komme, men jeg klarer ikke å holde meg så lengehahah ja er nok lurest, tror jeg dropper å teste i morgen![]()
Sikreste er jo å teste den dagen mensen skal komme, men jeg klarer ikke å holde meg så lenge![]()

Er det bare meg eller ser dere noe her?![]()
Håper den blir sterkere og at det er spire på gang
Noen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre daSpørsmål nr 1001
Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går![]()
Okey, da får jeg bare fortsette å teste og se om de blir svakere eller evt sterkere og at peaken blir flyttet til en annen dagNoen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre da![]()
Jeg serMen det skal sies at jeg fikk en like sterk forrige pp, og mensen kom plutselig 2 dager før tiden. Rfsu har dessverre litt dårlig rykte for skyggestreker.
Håper såklart dette er en positiv test da, ville bare dele min erfaring![]()
Ser strek!! Men denne testen får jeg strek på hver eneste gang, slik som dinHåper den blir sterkere og at det er spire på gang
![]()

Mine ser slik utSpørsmål nr 1001
Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går![]()

Er det bare meg eller ser dere noe her?![]()

Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjennSpørsmål nr 1001

Spørsmål nr 1001

Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjenn![]()
Jeg pleier å ha positive el-tester i to dager, men i fjor hadde jeg positive tester 5-6 dager på rad![]()

Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er
PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp![]()