Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dpo så slipper håpet gå hverken opp eller ned
hahah ja er nok lurest, tror jeg dropper å teste i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dpo så slipper håpet gå hverken opp eller ned
Sikreste er jo å teste den dagen mensen skal komme, men jeg klarer ikke å holde meg så lengehahah ja er nok lurest, tror jeg dropper å teste i morgen
Sikreste er jo å teste den dagen mensen skal komme, men jeg klarer ikke å holde meg så lenge
Jeg ser så spennendeEr det bare meg eller ser dere noe her?
Er det bare meg eller ser dere noe her?
Noen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre daSpørsmål nr 1001
Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går
Okey, da får jeg bare fortsette å teste og se om de blir svakere eller evt sterkere og at peaken blir flyttet til en annen dagNoen kan vel ha positiv test i et par dager tror jeg. Jeg har veldig kort lh topp, så mine synker relativt raskt. Kan få kjempepositiv test på kvelden, og ekstremt svak strek dagen etter, ratet typ 0,1 i premom. Vet ikke om det er noe fordel eller ulempe med verken det ene eller andre da
Jeg ser Men det skal sies at jeg fikk en like sterk forrige pp, og mensen kom plutselig 2 dager før tiden. Rfsu har dessverre litt dårlig rykte for skyggestreker.
Håper såklart dette er en positiv test da, ville bare dele min erfaring
Ser strek!! Men denne testen får jeg strek på hver eneste gang, slik som din Håper den blir sterkere og at det er spire på gang
Mine ser slik ut hadde 1,14 i går, men den har jeg klart å sletteSpørsmål nr 1001
Hvor fort pleier EL-testene å synke etter EL? Mine er fremdeles superpositive, og hadde peak i går
Er det bare meg eller ser dere noe her?
Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjennSpørsmål nr 1001
Spørsmål nr 1001
Variere litt hos meg. Denne syklusen vare det 3 dager, forrige 1 dag og gangen før der igjenn var den positiv 3 dager igjenn
Jeg pleier å ha positive el-tester i to dager, men i fjor hadde jeg positive tester 5-6 dager på rad
Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er
PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp