⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er :schocked028

PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp :schocked028

Det kan vel være symptomer på at det skjer noe, men kan vel være symptomer på mye annet også :p krysser uansett fingrene for deg :angelic:

Nytt spørsmål :oops:

Betyr den rosa firkanten rundt den 10.08 at det er at den forventer menstrasjon, eller betyr det at det er da den oppfordrer meg til å ta en g-test?

Vedlegg

• 8B9C16D8-6EFE-4BBB-9373-599D83F86272.jpeg
    8B9C16D8-6EFE-4BBB-9373-599D83F86272.jpeg
    347,6 KB · Visninger: 60
Nytt spørsmål :oops:

Betyr den rosa firkanten rundt den 10.08 at det er at den forventer menstrasjon, eller betyr det at det er da den oppfordrer meg til å ta en g-test?

CD1 er vel første dag i syklus, altså første dag med mens. Men appene vil jo gjerne at man skal teste da også :D

I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er :schocked028

PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp :schocked028

Argh ikke lett det der! Ingenting er umulig tenker jeg, men kan jo være symptomer på andre ting også. Vi prøvde over ett år med begge våre barn, altså har jeg mange PPer bak meg. Jeg kjente på mye som jeg trodde var symptomer, men jeg tror at man egentlig kjenner de tingene ellers også, men at man ikke tenker over det fordi man gjerne ikke var i en prøveperiode. De gangene jeg faktisk var gravid kjente jeg også ganske tidlig på ting, men om det faktisk var graviditet eller bare kroppen generelt er vanskelig å si. Heldigvis bestemmer ikke følelsene våre om vi blir gravide eller ikke, så er helt på sin plass å lete etter symptomer uansett hvor tidlig det er, det er jo også en del av gleden og spenningen med det hele :happy:

Feel you. Jeg er 8 DPO i dag (tror jeg), har de siste 3 dagene slitt med vondt i hode, hetetokter, tett nese, og null energi. I dag tidlig begynne det å murre i eggstokkene føles det ut som, en brennende følelse. Det er litt sånn at noen ganger kan jeg ikke gå helt oppreist, fordi det gjør vondt:wideyed:

Tok den clearblue ultra tidlig testen. Men ikke noe utslag der altså.
Ikke lett å forstå seg på denne kroppen du :banghead: Men leste at det er vanlig å kjenne på disse tingene når en er i prøve tiden å jeg er 100% sikker på at det ikke er helt vanlig syklus det her for nå etter en dusj så ser jeg jo ut som en gravid dame rundt 5 mnd men det er sikkert bare fordi jeg er litt oppblåst nå å ser at ting ikke er vanlig syklus så enten prøver den hardt denne kroppen eller så er jeg blitt så vandt til disse følelsene :sour:

Det kan vel være symptomer på at det skjer noe, men kan vel være symptomer på mye annet også :p krysser uansett fingrene for deg :angelic:
Tusen takk :Heartbigred jeg håper håper håper det er en spire som prøver å klore seg fast men man vet aldri før heksa kommer.

Satser uansett på at det blir mange fine beby streker her inne :Heartbigred

Argh ikke lett det der! Ingenting er umulig tenker jeg, men kan jo være symptomer på andre ting også. Vi prøvde over ett år med begge våre barn, altså har jeg mange PPer bak meg. Jeg kjente på mye som jeg trodde var symptomer, men jeg tror at man egentlig kjenner de tingene ellers også, men at man ikke tenker over det fordi man gjerne ikke var i en prøveperiode. De gangene jeg faktisk var gravid kjente jeg også ganske tidlig på ting, men om det faktisk var graviditet eller bare kroppen generelt er vanskelig å si. Heldigvis bestemmer ikke følelsene våre om vi blir gravide eller ikke, så er helt på sin plass å lete etter symptomer uansett hvor tidlig det er, det er jo også en del av gleden og spenningen med det hele :happy:
Nei så lenge man er så opptatt med å kjenne etter enkelte syntomer blir man jo lett gal av hele greia. Så alt i alt jeg håper virkelig på mitt sterkeste at kroppen prøver hardt med å få den til å sitte :Heartbigred

Skal til Sverige I morgen å kan jo spennende bare det med tanke på hva jeg har lest er syntomer for 8 dpo. Men får satse på at det blir en kort tur så jeg ikke får masse spørsmål i bilen. Jeg er vanligvis veldig energisk å spretter rundt men nå er jeg litt sånn jeg orker ikke....
Satser på at det går fort å at dagen går.fort så jeg kan komme rett hjem å lalle litt skrive litt med dere så vips 9 dpo på lørdag

Noen som prøver med noe ekstra denne syklusen?❤️ Altså prøver noe som skal hjelpe på fertiliteten? Her har jeg spist ananas rundt eggløsning og i dpo-land:angelic:

Noen som prøver med noe ekstra denne syklusen?❤️ Altså prøver noe som skal hjelpe på fertiliteten? Her har jeg spist ananas rundt eggløsning og i dpo-land:angelic:

Ikke denne syklusen, men vurderer ekstrakt (husker ikke hvilken i hodet :wtf:) for å fremkalle EL-slim, da jeg bare har lagt merke til at jeg har det annenhver syklus. Håper jo jeg har det hver og at det holder seg inni der og ikke vil ut bare, viss ikke ser det mørkt ut denne runden hvertfall. :nailbiting:

Las nå at ananas visstnok kan være nøkkelen til at egget fester seg i livmoren, så det skal jaggu prøves neste runde det også!!

Skal til Sverige I morgen å kan jo spennende bare det med tanke på hva jeg har lest er syntomer for 8 dpo. Men får satse på at det blir en kort tur så jeg ikke får masse spørsmål i bilen. Jeg er vanligvis veldig energisk å spretter rundt men nå er jeg litt sånn jeg orker ikke....
Satser på at det går fort å at dagen går.fort så jeg kan komme rett hjem å lalle litt skrive litt med dere så vips 9 dpo på lørdag

Ja det var litt av ei liste!! Du får prøve å snu det om til noe positivt dersom du opplever noen av de symptomene, selvom det sikkert er veldig vanskelig der og da. Er jo ikke noe gøy å føle seg slapp og lite energisk, men kanskje hjelper det å fokusere på at det er en sjanse for at det er en veeeeldig god grunn til det :Heartred

Nam annanas❤️ Hadde hekta på frossen annanas med første, det starta før jeg visste at jeg var gravid:laughing002 Ikke denne, men vurdere betakaroten neste pp om det ikke klaffer nå:smiley-bounce022

Mer blod i dag, menssenstyrke, så da er det nok ikke håp! Lurer på om det er kroppen som er forvirra etter p-pilleslutt, eller om den beryktede vaksina spiller inn!

Her er jeg inne i et skikkelig negativt tankemønster kjenner jeg.
Jeg har et barn fra tidligere forhold, samboer har ingen. Han nærmer seg 40 og har aldri gjort noen gravide (ikke prøvd heller), han gikk i tillegg på en cellegiftkur for noen år siden.
Jeg frykter at sædkvaliteten er så som så uten at det egentlig er noe som indikerer det :confused::rolleyes:

Hodet får liksom aldri fred :rolleyes::hilarious:
Hva med å få han til å ta en spermprøve? For meg blir jeg roligere av informasjon i hvert fall ☺️

Ja det var litt av ei liste!! Du får prøve å snu det om til noe positivt dersom du opplever noen av de symptomene, selvom det sikkert er veldig vanskelig der og da. Er jo ikke noe gøy å føle seg slapp og lite energisk, men kanskje hjelper det å fokusere på at det er en sjanse for at det er en veeeeldig god grunn til det :Heartred
Såå sant så sant :Heartbigred takk for gode ord skal prøve å tenke på det positive I alt dette :love7

Det kan være både graviditet og pms :bag: det er utrolig likt. Var så kvalm at jeg nesten kastet opp en gang rett før mens, en annen gang fikk jeg alt av symptomer frem til 8 dpo, og da forsvant det. Da jeg var gravid hadde jeg litt ømme pupper, thats it. Men det er så forskjell fra person til person. Noter opp symptomer du får så har du til senere graviditet. Men jeg håper selvfølgelig det er gravidsymptomer :woot: men som sagt; gravidsymptomer og PMS er veldig veldig likt!!

10 dpo, og skulle så gjerne skrevet at jeg begynte å se to streker… :( Bah… ønsket er så stort, og fallhøyden er skyhøy hver syklus :( måtte bare få det ut. Håper alle får en fin dag ❤️

Vedlegg

• 68367AC7-57DF-4D28-B579-837ED7CA5BC2.jpeg
    68367AC7-57DF-4D28-B579-837ED7CA5BC2.jpeg
    810,1 KB · Visninger: 70
mm, elsker ananas! Skal prøves :)

har ellers bare vært aktiv med min mann og testet etter el. Første periode vi faktisk prøver. ‘Prøvde’ sist, men da var det litt sånn ‘kanskje vi ikke skal prøve så mye pga vaksinetakingen’

Back
Topp