⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg.. :(

:banghead::banghead::banghead:

Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!
Nei, det forstår jeg :inpain::( håper at du slipper gullegget nå da, så vil det være verdt all testingen :rolleyes::Heartred

Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg.. :(

:banghead::banghead::banghead:

Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!

Heier på deg :Heartbigred

Er ikke disse testene veldig upålitelig? :rolleyes: Men er fristet likevel :wacky:
Jeg og samboer kjøpte en sånn hjemmetest, men følte egentlig vi ble mer usikre av det, for hva om det ikke stemte liksom? Hos oss så fikk han positivt svar hjemme, altså nok svømmere. Da vi tok en ny test hos klinikk en stund etterpå, ble det dessverre påvist et avvik på antall svømmere, og avvik på gode svømmere. Så jeg ville nesten bare dratt til en klinikk med en gang, så får man et mye mer utfyllende svar også :happy:

Tusen takk :Heartbigred jeg håper håper håper det er en spire som prøver å klore seg fast men man vet aldri før heksa kommer.

Satser uansett på at det blir mange fine beby streker her inne :Heartbigred

Krysser fingrene for deg! Jeg ser fortsatt svaaaake streker, både på metode og babyplan, men begynner å miste håpet og tro at det bare er skugge eller bestefall kjemisk:shifty: Kroppen min har egentlig oppført seg slik som du beskriver, så jeg følte at «nå måtte det være noe» :(

Jeg og samboer kjøpte en sånn hjemmetest, men følte egentlig vi ble mer usikre av det, for hva om det ikke stemte liksom? Hos oss så fikk han positivt svar hjemme, altså nok svømmere. Da vi tok en ny test hos klinikk en stund etterpå, ble det dessverre påvist et avvik på antall svømmere, og avvik på gode svømmere. Så jeg ville nesten bare dratt til en klinikk med en gang, så får man et mye mer utfyllende svar også :happy:

Googla litt nå, og ser at flere har opplevd lignende desverre. Tror vi heller venter litt og bestiller time hos medicus eventuelt :happy:
Hvordan ble veien videre for dere? Klarte dere det på egenhånd?

Googla litt nå, og ser at flere har opplevd lignende desverre. Tror vi heller venter litt og bestiller time hos medicus eventuelt :happy:
Hvordan ble veien videre for dere? Klarte dere det på egenhånd?
Høres lurt ut :happy: det er veldig enkelt, her kunne mannen ta med spermen hjemmefra, så lenge den ble levert innen en time etterpå. Det gjør kanskje terskelen litt lavere ;)
Vi har enda ikke klart det (eller, jeg venter fortsatt i spenning denne pp), så dette er vår 9.pp. Man får jo ikke noe hjelp før det har gått ett år, så vi lever fortsatt i håpet om å klare det før den tid :joyful:

9 dpo, og nok en blenda test :bag:
Har hatt skikkelig mensmurringer av og på i noen dager nå, men tempen var fortsatt stigende imorges. Igår kveld var jeg så trøtt at jeg sovnet på sofaen, samt at jeg har hatt noe ømhet i brystene det siste døgnet (dette kan også komme av en operasjon jeg hadde for 9 uker siden, men smerten hadde egentlig gitt seg for noen uker siden). Innbilning eller ikke? Ikke godt å si. De siste pp har jeg ikke hatt så mange symptomer som nå, så håpet er jo fortsatt der.
For de som husker at jeg skrev det, så er fortsatt samboer helt sikker på at de synene han hadde om at jeg var gravid stemmer, og mener at jeg ikke vil på positiv test før 12 dpo (når ble han synsk egentlig? :hilarious: :hilarious:). Jeg sier stadig at han kommer til å bli superskuffa når mensen dukker opp :rolleyes:

Bilde oppe for tolkning :pompus:
Enig med samboer, de der slår ut sent, så heier på 12 dpo! Disse mannfolka vet mer enn vi aner. Mannen visste sist når det skjedde, han er helt sikker ;)

Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:

Vedlegg

• 7D2EBF6D-34D6-458B-8C42-AFB741300302.jpeg
    7D2EBF6D-34D6-458B-8C42-AFB741300302.jpeg
    174,3 KB · Visninger: 105
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:
Skimter ja!!

så gøy! Hvor mange dpo er du? Ser ut som du er likt i løypen som meg. Ser strek:happy:

Jeg ser streken:)

Åå, så spennende! Jeg er 10 dpo ifølge Premom. Hva med deg? :) Herremin, hadde vært så stas med positiv strek, men frykter naturligvis skygge. Krysser alt jeg har!!

Krysser alt her også!:shy: 9 dpo ifølge Premom. Når tenker du å teste igjen?:woot:

Litt usikker på om jeg faktisk har EL nå, siden jeg pleier å få positive tester i 2-3 dager, som for eksempel forrige måned… fortsetter å teste for å dobbeltsjekke, men foreløpig er EL i dag 6.8 og IKM 20.8. @Amilie <3 kan du oppdatere meg i lista? :p

Vedlegg

• 2B0ED1C6-4488-4EF1-A8EC-21C915A4AAAB.png
    2B0ED1C6-4488-4EF1-A8EC-21C915A4AAAB.png
    1,8 MB · Visninger: 40
Spennende!! Allerede testet to ganger i dag, så prøve å holde meg til i morgen eller søndag. Kjenner jeg meg rett blir det en igjen om noen timer… :hilarious::hilarious: Hva med deg? :angelic:

Er så redd for å bli skuffet, så venter enn så lenge. Men sprekker kanskje rett som det er:dead:

Back
Topp