⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg.. :(

:banghead::banghead::banghead:

Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!

Jeg skjønner det godt, men jeg selv tar sjeldent test i ettermiddagen, da vi allerede har fått positiv svar tidligere om morgenen. Bedre å ta test om kvelden evt eller neste morgen så slipper du å ha denne problemet? :Heartred Jeg er på 2.dagen min med positiv EL-test så vet ikke åssen det ender for meg. Tester likevel ikke i ettermiddagen :angelic:

Jeg skjønner det godt, men jeg selv tar sjeldent test i ettermiddagen, da vi allerede har fått positiv svar tidligere om morgenen. Bedre å ta test om kvelden evt eller neste morgen så slipper du å ha denne problemet? :Heartred Jeg er på 2.dagen min med positiv EL-test så vet ikke åssen det ender for meg. Tester likevel ikke i ettermiddagen :angelic:
Hmm.. får alltid høyere på ettermiddagen, med unntak av i går, da sank den på ettermiddagen.. skal teste snart. I helgen får det bli på dagtid (på camping :eek: :hilarious:

oppdatering: fikk 1,1 nå, ned fra i dag tidlig.. men ikke nok ned

Last edited:
Er så redd for å bli skuffet, så venter enn så lenge. Men sprekker kanskje rett som det er:dead:

Viljesterk du! Du er god! Håper på to streker for deg :) Her røk jeg på allerede 8 dpo :hilarious: hadde blenda i dag tidlig med easy@home-testen, så bare noen timer etter var den ultrasvake streken kommet på babyplan sin tidligtest - så jeg er jo bare så sinnsykt spent!! Spørs om jeg ryker på en snart igjen… ;)

El-testene på vei nedover igjen! Håper det fortsetter nedover. Skal da i følge premom være 1dpo i dag..

Så velkommen til de treige dpo-dagene :hilarious:

Har egentlig ingen tro på at vi har klart å bli gravide, men det vil vise seg om 2 uker :angelic:

Vedlegg

• 208A5F1E-4FAC-4E36-9623-3B25BBD2A604.png
    208A5F1E-4FAC-4E36-9623-3B25BBD2A604.png
    3,5 MB · Visninger: 55
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:

Jeg ser strek! Spennende! Hvor mange dpo er du? :)

Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere? :wacky:

Ikke godt å si, har fått litt skygger på noen av de tidligtestene selv, tydeligvis :/ håper det er spire for din del:Heartred

Vet ikke om jeg ser syner eller om det er ønsketenking. Kan noen se noe?:pompus: 9 dpo og kun holdt meg i to timer

Vedlegg

• 7EECD332-7F90-4BB0-9BF9-1119D16E356C.jpeg
    7EECD332-7F90-4BB0-9BF9-1119D16E356C.jpeg
    63,3 KB · Visninger: 108

Sniker! Sånn var min test 9 dpo. 7+2 nå❤️

Åå, så kjekt!! Husker deg fra forrige IKM-gruppe! Så stas ❤️ Håper og krysser alt for at dette utvikler seg og at det er en spire på gang… ❤️

Husker deg også, fordi vi var ca. likt i løpet med alder/første barn/prøveperioder. Blir spennende med den videre testingen, jeg har troen!

Husker deg også, fordi vi var ca. likt i løpet med alder/første barn/prøveperioder. Blir spennende med den videre testingen, jeg har troen!

Jaa, stemmer! Hvordan går det med deg og formen? Så kjekt å lese at du er 7 + 2 nå ❤️ Åh, hadde vært så kjekt hvis det klaffet!!

Jaa, stemmer! Hvordan går det med deg og formen? Så kjekt å lese at du er 7 + 2 nå ❤️ Åh, hadde vært så kjekt hvis det klaffet!!

Formen har vært litt opp og ned, en del kvalme og oppkast, men bedre de siste dagene! Trodde jeg skulle bli langt mer bekymret da jeg ble gravid igjen pga SAen i juni, men koser meg mest med å være gravid ❤️ Føler liksom at alt er bra. Men gleder meg til TUL om noen dager!

Håper det går veien for deg denne syklusen, og ser jo lovende ut! Hvor mange dpo er du?

Back
Topp