Åj! Det visste jeg ikkeDere som er i dpo land og har testetrang, les dette! Visste ikke at man kunne kjenne på tappen én uke etter el om man var gravid. Sykt!
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138658004-livmortapp/
man må bla litt ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj! Det visste jeg ikkeDere som er i dpo land og har testetrang, les dette! Visste ikke at man kunne kjenne på tappen én uke etter el om man var gravid. Sykt!
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138658004-livmortapp/
man må bla litt ned.
Mange, men jeg synes det er så slitsomt med de ettermiddagstestene. For hodepine av å ikke drikke og tenker ikke på noe annet enn at jeg må holde meg..
Skal prøve å ikke gi opp, men er ikke lett å holde motet oppe. Har holdt på med de testene i 1,5 uke nå. EL er 1 uke forsinket, og nå enda mer!
Hmm.. får alltid høyere på ettermiddagen, med unntak av i går, da sank den på ettermiddagen.. skal teste snart. I helgen får det bli på dagtid (på campingJeg skjønner det godt, men jeg selv tar sjeldent test i ettermiddagen, da vi allerede har fått positiv svar tidligere om morgenen. Bedre å ta test om kvelden evt eller neste morgen så slipper du å ha denne problemet? Jeg er på 2.dagen min med positiv EL-test så vet ikke åssen det ender for meg. Tester likevel ikke i ettermiddagen
Er så redd for å bli skuffet, så venter enn så lenge. Men sprekker kanskje rett som det er
Jeg ser ogsåHerregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere?
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere?
Jeg ser strek! Spennende! Hvor mange dpo er du?
Herregud, NÅ har testegalskapen overtatt meg… haha! Tok en til test nå fra babyplan (tidligtestene), og jeg føler jeg skimter en liten ultrasvak strek? Kan tenkes det kun er skygge eller mitt streksyn… Hva tenker dere?
Det viktigaste er at du ikke ser på de etter tidsfrist, da får de skygger!Åhh, spennende!! Livredd for skygge. 10 dpo ifølge Premom
Det viktigaste er at du ikke ser på de etter tidsfrist, da får de skygger!
Jeg ser Spennende dager fremoverVet ikke om jeg ser syner eller om det er ønsketenking. Kan noen se noe? 9 dpo og kun holdt meg i to timer
Sniker! Sånn var min test 9 dpo. 7+2 nå
Jeg ser og. Håper du får sterkere strek imorgen tidlig Krysser fingreneVet ikke om jeg ser syner eller om det er ønsketenking. Kan noen se noe? 9 dpo og kun holdt meg i to timer
Åå, så kjekt!! Husker deg fra forrige IKM-gruppe! Så stas Håper og krysser alt for at dette utvikler seg og at det er en spire på gang…
Husker deg også, fordi vi var ca. likt i løpet med alder/første barn/prøveperioder. Blir spennende med den videre testingen, jeg har troen!
Jaa, stemmer! Hvordan går det med deg og formen? Så kjekt å lese at du er 7 + 2 nå Åh, hadde vært så kjekt hvis det klaffet!!
Jeg ser og. Håper du får sterkere strek imorgen tidlig Krysser fingrene