⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Jeg er bare nysgjerrig.
Hvor ofte hopper dere i «høyet» i den fertile perioden?

Husker for noen år siden, så hadde jeg en kjemisk graviditet, og da hadde vi oss 7-8 dager etter hverandre (tom dagen etter el). Jepp, det ble nesten i det meste laget:knegg:
Men det er vanskelig nå, da samboer har fått ny jobb, og vi begge jobber skift. Litt dritt, I know.

Denne PP’n har vi bare fått det til 2 ganger. Altså 4 dager før el, og dagen før el (dagen jeg hadde positiv test).
Men det burde jo holde, sånn egentlig? Skal prøve å ikke stresse så mye rundt dette nå, for det gir meg bare dårlig følelse og mye unødvendig stress.

Så lurer bare på hvor ofte dere får det til? :)

EL kom jo aldri, og uvisst om den har vært.. så Jah, hjertene taler for seg :wacky: men ei venninne hadde kun to ganger, satt på første PP

upload_2021-8-7_0-50-35.jpeg

I teorien skal jo det holde :joyful: Så får krysse fingrene :)

Forrige pp tok vi det litt som det kom. Testet ikke etter el og hadde besøk av svigers og alt som er :hilarious:

Nå har vi lagt inn aksjer hver dag denne uken for å bare være sikker på at vi har gjort vårt. Men det er mest fordi at det er Mai gruppen jeg ville prøve å treffe på. Hvis det ikke går nå så får det bli vaksinedose nr 2 osv. Da tar vi det nok kanskje litt roligere neste måned og heller se om den taktikken funker :hilarious: For er jo litt intensivt med prøving, testing, timing osv. Altoppslukende :dead:
Ja, det er det jeg tenker også:) Men likevel så føler man at man burde fått til flere dager. Men men.

Prøving er slitsomt! Har nå prøvd i…herregud…ja det må vel begynne å lakke mot 4 år eller noe…har i mellomtiden hatt noen lengre pauser på et halvt år og sånn. Men likevel. Det er veldig altoppslukende:wtf: Så prøver å slappe av litt mer rundt alt dette, men likevel…lettere sagt enn gjort!

Ja, det er det jeg tenker også:) Men likevel så føler man at man burde fått til flere dager. Men men.

Prøving er slitsomt! Har nå prøvd i…herregud…ja det må vel begynne å lakke mot 4 år eller noe…har i mellomtiden hatt noen lengre pauser på et halvt år og sånn. Men likevel. Det er veldig altoppslukende:wtf: Så prøver å slappe av litt mer rundt alt dette, men likevel…lettere sagt enn gjort!
Huff det må være slitsomt. :(
Har dere fått hjelp av gynekolog og utredning?

Huff det må være slitsomt. :(
Har dere fått hjelp av gynekolog og utredning?
Ja de finner ingen feil med hverken meg eller samboer:bored: Ble utredet for noen år siden, har også hatt et IVF forsøk. Som heller ikke ble til noe.
Har igjen ett på frys, som vi tenker å sette inn i løpet av neste år, om det ikke klaffer naturlig. Ble veldig utafor under IVF pga hormonene. Så har lite lyst til å gjennomgå det en gang til…

Ja de finner ingen feil med hverken meg eller samboer:bored: Ble utredet for noen år siden, har også hatt et IVF forsøk. Som heller ikke ble til noe.
Har igjen ett på frys, som vi tenker å sette inn i løpet av neste år, om det ikke klaffer naturlig. Ble veldig utafor under IVF pga hormonene. Så har lite lyst til å gjennomgå det en gang til…
Åå herlighet så fortvilende :(
Har lest om noen som har fått analysert mensprøver, fått antibiotika også blitt gravid. Er og mange støttemedisiner man kan få. Har dere vært på noen gode privatklinikker?

Åå herlighet så fortvilende :(
Har lest om noen som har fått analysert mensprøver, fått antibiotika også blitt gravid. Er og mange støttemedisiner man kan få. Har dere vært på noen gode privatklinikker?
Vi hører til Hausken i Oslo, som jeg er utrolig fornøyd med. Vet at jeg kan få råd derfra om hva vi kan gjøre videre, men jeg har litt (les stor) skrekk for sprøyter, operasjoner osv:nailbiting: Så jeg gikk ekstremt langt over min komfortsone da vi hadde IVF. Skummelt, og noe jeg helst ikke vil gjennomgå en gang til. Men såklart, jeg gjør det igjen, om vi ikke skulle klare det selv såklart.

Vi hører til Hausken i Oslo, som jeg er utrolig fornøyd med. Vet at jeg kan få råd derfra om hva vi kan gjøre videre, men jeg har litt (les stor) skrekk for sprøyter, operasjoner osv:nailbiting: Så jeg gikk ekstremt langt over min komfortsone da vi hadde IVF. Skummelt, og noe jeg helst ikke vil gjennomgå en gang til. Men såklart, jeg gjør det igjen, om vi ikke skulle klare det selv såklart.
Huff skjønner det :Heartpink Hater og sprøyter. Men etter noen graviditeter der man blir testet her og der blir man litt immun.
Hausken skal jo være god :happy: Heier på dere :talk017

Jeg vil gjerne bli immun, altså gravid:D
Tusen takk!
Har du mange barn fra før? :)
Har 3 stk.
Første brukte jeg og eksen 1 år på å lage.
Nr 2 var en suprise.
Nr 3 var en suprise med min nåværende samboer.
Nå prøver jeg på nr 4. Og kjenner det er rart å gøy å prøve med vilje 11 år siden sist :D
Ble jo gravid for 3 år siden. Men vi har begge i 20 årene, og har vel lagt på oss 20 kilo tilsammen :woot::hilarious:

Har 3 stk.
Første brukte jeg og eksen 1 år på å lage.
Nr 2 var en suprise.
Nr 3 var en suprise med min nåværende samboer.
Nå prøver jeg på nr 4. Og kjenner det er rart å gøy å prøve med vilje 11 år siden sist :D
Ble jo gravid for 3 år siden. Men vi har begge i 20 årene, og har vel lagt på oss 20 kilo tilsammen :woot::hilarious:
Oi. Du er veldig heldig:Heartred

9 dpo og blanda test :rolleyes: eller, jeg har ikke streksyn hvertfall, og klarer sjeldent å se streker andre ser :rolleyes:

Men formen er dårlig, småuggen og litt snufsete. Mistenker at jeg brygger på noe :shifty:

Vedlegg

• 20210807_081055.jpg
    20210807_081055.jpg
    657,3 KB · Visninger: 74
Jeg har fått krysset mitt:sad010:D så letta!! Første gang jeg prøver temping, var rimelig stresse for om jeg hadde el eller ikke. Nå må den bare holde seg høy:smiley-bounce022 har vært så opptatt av dette med tempingen så dagene har gått litt fortere:smiley-bounce022 premom mener 4 dpo, ff 5 dpo.
62696761-1C1D-4EAB-8B2C-AA527A372BEE.png

Regner fortsatt med EL har vært, eller? Skal fortsette å teste, merkelig dette. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte termometeret på Normal med to desimaler :blackeye: kan EL vært selvom LH hoppa opp dagen etter?​

upload_2021-8-7_10-6-22.png

9 dpo og blanda test :rolleyes: eller, jeg har ikke streksyn hvertfall, og klarer sjeldent å se streker andre ser :rolleyes:

Men formen er dårlig, småuggen og litt snufsete. Mistenker at jeg brygger på noe :shifty:
Jeg syns jeg ser en veldig veldig svak strek jeg altså, men streksynet mitt begynner å bli ganske intenst :bag: :hilarious:

Jeg syns jeg ser en veldig veldig svak strek jeg altså, men streksynet mitt begynner å bli ganske intenst :bag: :hilarious:
Så spennende :happy: dette er riktignok ikke en tidligtest da, hadde bare vanlig. Får teste igjen om noen dager kanskje. Venter tr til tirsdag uansett, så er ikke så lenge å vente :rolleyes:

Endelig lav! :woot:

Fortsetter å teste ett par dager til :p

2dpo i dag, la de neste 10 dagene gå fort!

Vedlegg

• B50275DC-AD2C-48D1-ABA0-6006D42EC94F.png
    B50275DC-AD2C-48D1-ABA0-6006D42EC94F.png
    3,5 MB · Visninger: 41
Back
Topp