⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Kan det være festeblødning?
Det kan selvfølgelig være det. Opplevde ikke det sist jeg var gravid. Lutealfasen min var 11 dager sist, håper bare så inderlig at den ikke blir kortere enn det. Hadde 14 dager lutealfase sist jeg ble gravid, men det er jo veldig lenge siden dq :rolleyes:

6 dpo i dag og bekkensmertene jeg har kjent på er mest sannsynlig nyrebekkenbetennelse :arghh: I går lå jeg med feber og smerter på nede i magen og bak i bekkenet. Hadde det for noen år siden, var da innlagt på sykehus i to uker pga komplikasjoner og fjerning av blindtarm. Så håper virkelig dette er en mild utgave. Vil en antibiotika-kur spille inn på en ev. graviditet mon tro? :pompus:

6 dpo i dag og bekkensmertene jeg har kjent på er mest sannsynlig nyrebekkenbetennelse :arghh: I går lå jeg med feber og smerter på nede i magen og bak i bekkenet. Hadde det for noen år siden, var da innlagt på sykehus i to uker pga komplikasjoner og fjerning av blindtarm. Så håper virkelig dette er en mild utgave. Vil en antibiotika-kur spille inn på en ev. graviditet mon tro? :pompus:
Åånei:( god bedring❤️ Gikk på antibiotika rett før svangerskap/tidlig i dpo dagene etter betennelse etter kirurgisk fjerning av visdomstann. Det gikk helt fint:happy:

Det kan selvfølgelig være det. Opplevde ikke det sist jeg var gravid. Lutealfasen min var 11 dager sist, håper bare så inderlig at den ikke blir kortere enn det. Hadde 14 dager lutealfase sist jeg ble gravid, men det er jo veldig lenge siden dq :rolleyes:
Krysser fingrene for festeblødning og at tanta holder seg unna❤️

Huff, masse god bedring!!

El slim i dag å :banghead: Dette var en lett syklus å ha med å gjøre:bored:

9 dpo å jeg vil si blenda på morgen urin :nailbiting:
Våkna opp i dag med lite ømme pupper men en merkelig illing/murring på høyre side av nedre led bak altså nær hofta ca.
Hva mener man med tydelige drømmer forresten?
Jeg husker jo ofte mange av drømmene jeg har :confused004
20210807_120245.jpg

Da røyk jeg på en test i dag, ups:hilarious:

Vedlegg

• 1FE85CB8-9D6A-46B4-96AB-EFD1124C9DFA.jpeg
    1FE85CB8-9D6A-46B4-96AB-EFD1124C9DFA.jpeg
    1 MB · Visninger: 96
9 dpo å jeg vil si blenda på morgen urin :nailbiting:
Våkna opp i dag med lite ømme pupper men en merkelig illing/murring på høyre side av nedre led bak altså nær hofta ca.
Hva mener man med tydelige drømmer forresten?
Jeg husker jo ofte mange av drømmene jeg har :confused004Vis vedlegget 362844
Spennende!! Jeg drømmer også ofte tydelige drømmer, men natt til dagen jeg testa positivt sist drømte jeg veldig ekte drøm. Noen ganger tror jeg det har skjedd i virkeligheten :knegg:

Spennende!! Jeg drømmer også ofte tydelige drømmer, men natt til dagen jeg testa positivt sist drømte jeg veldig ekte drøm. Noen ganger tror jeg det har skjedd i virkeligheten :knegg:
Ja den i natt var veldig realistisk men rar veldig rar.
Skal sies at jeg vanligvis ikke tenker på mye over de men denne måtte jeg tenke litt på altså

Ja den i natt var veldig realistisk men rar veldig rar.
Skal sies at jeg vanligvis ikke tenker på mye over de men denne måtte jeg tenke litt på altså
Jeg drømte jo at jeg testa positivt natt til jeg testa. Var nok litt derfor jeg testet også :joyful:

tror jeg må bytte igjen med EL i dag, ikm 21 :bag: Eller skal jeg bare la det stå og ha det i baktanken

5 dpo - noe murringer og kjempetrøtt (men har senvakthelg, så det er ikke så rart)
Var superpositiv i går og i dag har jeg ikke trua i det hele tatt!

Håper denneste uka flyr forbi!

Gjør liksom vondt når jeg nyser også nå :arghh: får sånn hold der nede fikk det for ett par dager siden også.
Ikke lett å forstå denne kroppen dere.

5 dpo - noe murringer og kjempetrøtt (men har senvakthelg, så det er ikke så rart)
Var superpositiv i går og i dag har jeg ikke trua i det hele tatt!

Håper denneste uka flyr forbi!

Jeg har det på samme måten! Super positiv den ene dagen og så ikke trua i det hele tatt neste dag ..jeg trøster meg med at det ikke er følelsene våre som bestemmer om vi blir gravide eller ikke :D

Skikkelig mensmurringer, gjesper dagen lang, sulten og hormonell. Skulle nesten trodd det hadde klaffet, men testene er negative, og tempen sank litt idag. Noen som har opplevd forverring av pms symptomer etter vaksinen?:shy:

Back
Topp