Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være festeblødning?Oppdaget spotting nå, 9 dpo. Jeg er redd lutealfasen bare blir kortere for hver syklus..
Det kan selvfølgelig være det. Opplevde ikke det sist jeg var gravid. Lutealfasen min var 11 dager sist, håper bare så inderlig at den ikke blir kortere enn det. Hadde 14 dager lutealfase sist jeg ble gravid, men det er jo veldig lenge siden dqKan det være festeblødning?
Åånei god bedring Gikk på antibiotika rett før svangerskap/tidlig i dpo dagene etter betennelse etter kirurgisk fjerning av visdomstann. Det gikk helt fint6 dpo i dag og bekkensmertene jeg har kjent på er mest sannsynlig nyrebekkenbetennelse I går lå jeg med feber og smerter på nede i magen og bak i bekkenet. Hadde det for noen år siden, var da innlagt på sykehus i to uker pga komplikasjoner og fjerning av blindtarm. Så håper virkelig dette er en mild utgave. Vil en antibiotika-kur spille inn på en ev. graviditet mon tro?
Krysser fingrene for festeblødning og at tanta holder seg unnaDet kan selvfølgelig være det. Opplevde ikke det sist jeg var gravid. Lutealfasen min var 11 dager sist, håper bare så inderlig at den ikke blir kortere enn det. Hadde 14 dager lutealfase sist jeg ble gravid, men det er jo veldig lenge siden dq
Huff, masse god bedring!!6 dpo i dag og bekkensmertene jeg har kjent på er mest sannsynlig nyrebekkenbetennelse I går lå jeg med feber og smerter på nede i magen og bak i bekkenet. Hadde det for noen år siden, var da innlagt på sykehus i to uker pga komplikasjoner og fjerning av blindtarm. Så håper virkelig dette er en mild utgave. Vil en antibiotika-kur spille inn på en ev. graviditet mon tro?
Spennende!! Jeg drømmer også ofte tydelige drømmer, men natt til dagen jeg testa positivt sist drømte jeg veldig ekte drøm. Noen ganger tror jeg det har skjedd i virkeligheten9 dpo å jeg vil si blenda på morgen urin
Våkna opp i dag med lite ømme pupper men en merkelig illing/murring på høyre side av nedre led bak altså nær hofta ca.
Hva mener man med tydelige drømmer forresten?
Jeg husker jo ofte mange av drømmene jeg har Vis vedlegget 362844
Ja den i natt var veldig realistisk men rar veldig rar.Spennende!! Jeg drømmer også ofte tydelige drømmer, men natt til dagen jeg testa positivt sist drømte jeg veldig ekte drøm. Noen ganger tror jeg det har skjedd i virkeligheten
Jeg drømte jo at jeg testa positivt natt til jeg testa. Var nok litt derfor jeg testet ogsåJa den i natt var veldig realistisk men rar veldig rar.
Skal sies at jeg vanligvis ikke tenker på mye over de men denne måtte jeg tenke litt på altså
Åå! Har testene blitt negativ igjenn da eller de fortsatt positive?El slim i dag å Dette var en lett syklus å ha med å gjøre
Kan flytte deg så satser vi på at den holder segJeg drømte jo at jeg testa positivt natt til jeg testa. Var nok litt derfor jeg testet også
tror jeg må bytte igjen med EL i dag, ikm 21 Eller skal jeg bare la det stå og ha det i baktanken
5 dpo - noe murringer og kjempetrøtt (men har senvakthelg, så det er ikke så rart)
Var superpositiv i går og i dag har jeg ikke trua i det hele tatt!
Håper denneste uka flyr forbi!