⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Regner fortsatt med EL har vært, eller? Skal fortsette å teste, merkelig dette. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte termometeret på Normal med to desimaler :blackeye: kan EL vært selvom LH hoppa opp dagen etter?​

Vis vedlegget 362836
Det er jeg ikke sikker på, men lurt å teste et par dager til for å være sikker at den er nede?:pompus:

Det er jeg ikke sikker på, men lurt å teste et par dager til for å være sikker at den er nede?:pompus:
Ja, må det. Tok en test nå. Ikke like lett når man er på camping. Den ble svak på begge strekene, men slo ut HØYT! så får ta en ny i morgen hvis jeg ikke klarer i kveld. Får prøve å legge inn aksjer i telt da :confused:

10 dpo og like blenda som alltid :wtf: ikke fått menssmerter enda som jeg normalt gjør, så har fortsatt et lite håp:p trooor jeg dropper flere tester da mensen i såfall kommer om to dager uansett, men det er sikkert lettere sagt enn gjort når jeg står opp i morgen:angelic:

Vedlegg

• 38800C39-0BC4-4590-A3FC-24A67F07912E.jpeg
    38800C39-0BC4-4590-A3FC-24A67F07912E.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 73
Tok nye tester båte tidlig å vanlig begge er like blenda.
Så tror håpet er ute. Føles vertfall sånn. Ettersom puppene er ømme å har ingen andre syntomer annet enn at det gjør vondt på høyre side bak ved Hofta :banghead:

11 dpo i dag. Nederste er fra i dag + el-testen, kun for å se hvor evt. strek skulle vært. Ser ingenting… :( Kan liksom innbille meg at jeg ser noe på den nederste fra i dag, men det er nok bare syner :bag: gårsdagens fra babyplan var sikkert en skygge… :(

Vedlegg

• 08AE2807-F4F1-49D6-9A87-F354BA267A94.jpeg
    08AE2807-F4F1-49D6-9A87-F354BA267A94.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 95
11 dpo i dag. Nederste er fra i dag + el-testen, kun for å se hvor evt. strek skulle vært. Ser ingenting… :( Kan liksom innbille meg at jeg ser noe på den nederste fra i dag, men det er nok bare syner :bag: gårsdagens fra babyplan var sikkert en skygge… :(
Har du noen syntomer som du føler på?
Noen ganger får man ikke positiv før ikm vettu

Har du noen syntomer som du føler på?
Noen ganger får man ikke positiv før ikm vettu

Fikk akutt ømme pupper idet vi skulle legge oss i går kveld, kjennes tunge. Litt murring i magen, men det kan også være mensen som nærmer seg. Fått veldig uren hud, det pleier jeg vanligvis ikke å ha, verken før mensen eller ellers. :wacky:

Ja, det er sant det du sier… prøve å ikke miste håpet helt enda ;)

Håpet er fortsatt ikke ute før TR har kommet!

Skimter også noe på nederste:) krysser fingrene for at det er mer enn skygge!

Fikk akutt ømme pupper idet vi skulle legge oss i går kveld, kjennes tunge. Litt murring i magen, men det kan også være mensen som nærmer seg. Fått veldig uren hud, det pleier jeg vanligvis ikke å ha, verken før mensen eller ellers. :wacky:

Ja, det er sant det du sier… prøve å ikke miste håpet helt enda ;)
Jeg tror det er noe på gang jeg bare kroppen har ikke begynt å.skille.ut hcg enda

Skikkelig mensmurringer, gjesper dagen lang, sulten og hormonell. Skulle nesten trodd det hadde klaffet, men testene er negative, og tempen sank litt idag. Noen som har opplevd forverring av pms symptomer etter vaksinen?:shy:
Var helt sikker på at jeg var gravid i forrige pp. Super hormonell og mye plager. Så enten har et egg streifet eller så var det en god blanding av vaksinen og alt som er

Litt bekymret for lite el-slim. Når jeg var ung og i starten av 20 årene husker jeg at jeg hadde mye slim. Men ikke nå etter uttak av spiral. Er det vanlig at man har men der kommer ikke ut på trusen eller på papir? Eller er det et dårlig tegn? Har hatt litt utflod da. Men ikke sånn slim liksom :joyful:

Litt bekymret for lite el-slim. Når jeg var ung og i starten av 20 årene husker jeg at jeg hadde mye slim. Men ikke nå etter uttak av spiral. Er det vanlig at man har men der kommer ikke ut på trusen eller på papir? Eller er det et dårlig tegn? Har hatt litt utflod da. Men ikke sånn slim liksom :joyful:
Jeg er også bekymret for det denne gangen. Kun hatt litt el-slim hvis jeg tok en fing inn selv, men jeg husker så godt EL-slimet jeg fikk i januar når jeg ble gravid sist - da hang det en skikkelig klyse ut av meg når jeg var på do (sorry for tmi). Leser man om det så står det jo at det er bra å ha mye el-slim. Har også hatt en del blank utflod i EL-perioden men nå har det blitt hvitt.

Hmm, spent på om det har klaffet selv om el-slim ikke har vært så fremtredende :)

Jeg har det likt, merker ikke noe av slim. Tenker å prøve grapefruktkjerne ekstrakt neste syklus ;)

Var helt sikker på at jeg var gravid i forrige pp. Super hormonell og mye plager. Så enten har et egg streifet eller så var det en god blanding av vaksinen og alt som er

Ja det er ikke godt å si.. Har vært litt opp og ned på symptomer gjennom alle pp, men kan ikke huske at de har vært så sterke som denne gangen. Jeg mistenker dog at vaksinen kan være grunnen, og ikke en graviditet :confused:

What!! Tok en test i kveld pga murringer, syns det kjennes veldig ut som første svangerskap. Er bare 5 dpo så det skal jo være alt for tidlig for at noe skal være festet og produsere HCG:hungover: Men klarte ikke la vær å teste.. kunne skimte en svak strek og tenkte det var skygge, de pleier jo vanligvis å forsvinne når testen tørker ( min erfaring hvertfall)
Måtte lure meg ned i kjellern hvor vi pusser opp så elendig kvalitet siden det ikke er lys der.. vet at det er aaaalt for tidlig for en positiv test, det er sikkert bare elendig test. Men alle håp er tent:blackeye:laughing002
1045CD02-5719-45E6-BC64-E1D337D23ED4.jpeg
ED9E18D8-DF5E-4396-A0A6-89EE22D0248C.jpeg

Hvorfor klare jeg ikke å ventr:bom

10 dpo og like blenda som alltid :wtf: ikke fått menssmerter enda som jeg normalt gjør, så har fortsatt et lite håp:p trooor jeg dropper flere tester da mensen i såfall kommer om to dager uansett, men det er sikkert lettere sagt enn gjort når jeg står opp i morgen:angelic:

Samme her, synes jeg skimter skygge, men det har jeg gjort på «alle» ( har røket på flere om dagen) siden 8 dpo, så nå venter jeg bare på TR :(

Back
Topp