⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Hmmm kanskje vi må prøve grapefrukt hvis det ikke klaffer for oss nå xsmile3:D

Hvit utflod skal jo være bra etter eggløsning. Så krysser fingrene :happy:
Ja, blir nok det da :D men håper det har klaffet nå :oops:

Oi, Ja se på oss!!:hilarious: Det var jammen mye likt!
Har vært litt til og fra her på forumet igjennom alle disse månedene. Tusen takk :Heartred Håper så veldig på en fjerde skatt snart, krysser fingrene for oss begge to og alle sammen nå!
Utrolig morsomt! :hilarious: Ikke ofte man havner på samme IKM gruppe med akkurat samme detalj:hilarious: Da må vi to slå følge fremover :angelic:

Masse lykke til du og, og at det måtte være måneden vår nå her og selvsagt resten av oss alle her også:Heartred

IKM idag (11 dpo) ifølge tempskjemaet, og har sovet litt urolig inatt, spent på dagens temp. Var nesten helt sikker på at tr var ankommet, men det hadde hun ikke (enda). En liten tempstigning fra igår.
Svei av en test fortere enn fy, men ser såklart bare skygge:oops: har jo hørt fra flere at metode testene slår ut sent, så utålmodig som jeg er, tok jeg også en digital etterpå, hvor det lyste ikke gravid mot meg.
Flere som ser skygge, eller har jeg blitt koko? Føler jeg aldri kommer til å se 2 sterke streker.. :sorry:
Det er jo lovende at TR ikke har kommet! Krysser fingrene for at ho holder seg unna og at det sitter en spire hos deg:Heartred

Det er jo lovende at TR ikke har kommet! Krysser fingrene for at ho holder seg unna og at det sitter en spire hos deg:Heartred
Takk :Heartpink Håper det samme for deg, og resten av gjengen her såklart :love017

Jeg har en dårlig følelse på at tr dukker opp snart, da jeg har hat veldig menssmerter/murringer de siste 3 dagene, idag inkludert. Men jeg er så vant til å bli skuffet, så prøver å forberede meg selv..

Fikk nettopp overraskelse av kjæresten på dagen vår idag med overnatting på spahotell inatt :angelic: jeg gleder meg masse, og det blir godt å tenke på noe annet!! Vet jeg høres gal ut kanskje, men tror dere det har noe å si for evt graviditet om man bader i varme bad og/evt kalde? :bag:

Blah! Ser ut til at TR kommer her :(

Ja, blir nok det da :D men håper det har klaffet nå :oops:
Ja for guds skyld :wtf:
Igår etter å ha passet min venninne sine barn + bursdagsbesøk på kvelden var det litt godt å ha endags pause fra sengen:hilarious:
Får bare håpe at gullegget blir til as we speak :happy:

Heisann :)

Jeg tok denne i dag, og her er resultatet:Heartred

Men det er veldig tidlig enda da

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Visninger: 89
Ja for guds skyld :wtf:
Igår etter å ha passet min venninne sine barn + bursdagsbesøk på kvelden var det litt godt å ha endags pause fra sengen:hilarious:
Får bare håpe at gullegget blir til as we speak :happy:
Må bare vente litt før vi får vite det da :eek: eier ikke tålmodighet til denne dpo-ventingen :oops:

Må bare vente litt før vi får vite det da :eek: eier ikke tålmodighet til denne dpo-ventingen :oops:
Nei verdens treigeste dager :hilarious:
Men ganske sikker på at jeg hadde el på Fredag. Så da er man bare 2 dpo :wtf: Vil ikke teste før 10 dpo. Blir laaaaaaaaaaange dager :hilarious:

Har så mye murringer og det minner meg sånn om når jeg var gravid med første. Er så spent på om det er noe på gang:hilarious:

Tok denne i går (sa jeg ikke skulle bruke denne type test pga skygge sist) men denne er kanskje sterkere enn forrige pp jeg testet :bored:

Vedlegg

• 7D416188-6FB8-47D9-A35D-8142DE6B3AB2.jpeg
    7D416188-6FB8-47D9-A35D-8142DE6B3AB2.jpeg
    80,5 KB · Visninger: 105
Spottingen avtok helt i går. Så var heldigvis ikke tanta som kom tidlig. Men jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do nå :hilarious:

Back
Topp