Ja, blir nok det da men håper det har klaffet nåHmmm kanskje vi må prøve grapefrukt hvis det ikke klaffer for oss nå
Hvit utflod skal jo være bra etter eggløsning. Så krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir nok det da men håper det har klaffet nåHmmm kanskje vi må prøve grapefrukt hvis det ikke klaffer for oss nå
Hvit utflod skal jo være bra etter eggløsning. Så krysser fingrene
Utrolig morsomt! Ikke ofte man havner på samme IKM gruppe med akkurat samme detalj Da må vi to slå følge fremoverOi, Ja se på oss!! Det var jammen mye likt!
Har vært litt til og fra her på forumet igjennom alle disse månedene. Tusen takk Håper så veldig på en fjerde skatt snart, krysser fingrene for oss begge to og alle sammen nå!
Det er jo lovende at TR ikke har kommet! Krysser fingrene for at ho holder seg unna og at det sitter en spire hos degIKM idag (11 dpo) ifølge tempskjemaet, og har sovet litt urolig inatt, spent på dagens temp. Var nesten helt sikker på at tr var ankommet, men det hadde hun ikke (enda). En liten tempstigning fra igår.
Svei av en test fortere enn fy, men ser såklart bare skygge har jo hørt fra flere at metode testene slår ut sent, så utålmodig som jeg er, tok jeg også en digital etterpå, hvor det lyste ikke gravid mot meg.
Flere som ser skygge, eller har jeg blitt koko? Føler jeg aldri kommer til å se 2 sterke streker..
Takk Håper det samme for deg, og resten av gjengen her såklartDet er jo lovende at TR ikke har kommet! Krysser fingrene for at ho holder seg unna og at det sitter en spire hos deg
Ja for guds skyldJa, blir nok det da men håper det har klaffet nå
GratulererHeisann
Jeg tok denne i dag, og her er resultatet
Men det er veldig tidlig enda da
Sååå stas Gratulerer så myeHeisann
Må bare vente litt før vi får vite det da eier ikke tålmodighet til denne dpo-ventingenJa for guds skyld
Igår etter å ha passet min venninne sine barn + bursdagsbesøk på kvelden var det litt godt å ha endags pause fra sengen
Får bare håpe at gullegget blir til as we speak
Nei verdens treigeste dagerMå bare vente litt før vi får vite det da eier ikke tålmodighet til denne dpo-ventingen
Gratulerer så myeHeisann
Så fantastisk, gratulerer så myeHeisann
Gratulerer!!!!Heisann
Ser den jo godt! Hvilket merke er det?Tok denne i går (sa jeg ikke skulle bruke denne type test pga skygge sist) men denne er kanskje sterkere enn forrige pp jeg testet
Ser den jo godt! Hvilket merke er det?
Hvor mage dpo er du å vil du settes på gravid?Heisann