Jeg ser! Satser på at den øker seg til en fin babystrek!8 dpo Håper dere også ser, og at jeg ikke bare har blitt gal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Satser på at den øker seg til en fin babystrek!8 dpo Håper dere også ser, og at jeg ikke bare har blitt gal
GratulererHeisann
Jeg tok denne i dag, og her er resultatet
Men det er veldig tidlig enda da
Jeg ser! Satser på at den øker seg til en fin babystrek!
Jo, sant. Leste nå at 9 dager på rad er litt mye og at egget kan ha blitt ødelagt av toppene.. så nå har jeg ikke trua.Husk at du ikke har fått TR så er det håp for både deg og meg, som har høye LH topp
Ja, skjønner hva du mener. Lengter veldig etter den sterke positive testen, men begynner å tro at den aldri vil kommeSåå enig med deg. Skulle bare ønske den kunne blitt posetiv den testen langt er du kommet?
Her er det 10 dpo å skal ta test neste dobesøk men redd den blir negativ å at mensen kommer på torsdag
Neeei kanskje vi ses i neste ikm gruppe vi da. For her ser det også mørkt utJa, skjønner hva du mener. Lengter veldig etter den sterke positive testen, men begynner å tro at den aldri vil komme
Jeg er på 11dpo, og har IKM dag idag. Har kort lutealfase, men vil jo tro at en test ville slått ut idag. Dessverre oppdaget jeg bittelitt brune spotter da jeg sjekket livmortappen, så håpet sank ganske drastisk. Tanta kommer nok ikveld eller imorgen
Åh? Det har jeg ikke hørt.. håper ikke det skjer med oss! Jeg mister iallfall ikke troa før TR dukker oppJo, sant. Leste nå at 9 dager på rad er litt mye og at egget kan ha blitt ødelagt av toppene.. så nå har jeg ikke trua.
Jeg ligger bare en dag foran deg let the waiting game begin!Nei verdens treigeste dager
Men ganske sikker på at jeg hadde el på Fredag. Så da er man bare 2 dpo Vil ikke teste før 10 dpo. Blir laaaaaaaaaaange dager
Gratulerer så masseHeisann
Jeg tok denne i dag, og her er resultatet
Men det er veldig tidlig enda da
Jeg ser det! Er det vanlig test eller tidlig?8 dpo Håper dere også ser, og at jeg ikke bare har blitt gal såå redd for skygge..
Jeg ser det! Er det vanlig test eller tidlig?
Hva er wild yam?
Bebyklister?
Jeg finner ikke ut av det.
Noen som har noen gode råd.
Mannen min skal ta sædanalyse på onsdag håper det ser bra ut
Er det noen som har vært på.det.før å vet prosessen?
Aaaah sååå mange spørsmål
Hva er wild yam?
Bebyklister?
Wild yam: Det inneholder dioksidin, som ligner progesteron. Det må tas fra rett etter eggløsning til menstruasjon og kan hjelpe egget med å feste seg. Det er et mildt og ufarlig preparat, men man skal ikke ta det hele måneden, fordi da kan det forhindre eggløsningLurer også på alt dette! Håper noen med erfaring kan gi et godt svar
Har ikke vært borti det selv, men må han ikke bare levere sæd også analyserer de det og gir et svar?Hva er wild yam?
Bebyklister?
Hva er wild yam?
Bebyklister?
Dette leste jeg:Åh? Det har jeg ikke hørt.. håper ikke det skjer med oss! Jeg mister iallfall ikke troa før TR dukker opp