⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Såå enig med deg. Skulle bare ønske den kunne blitt posetiv den testen :smiley-angelic001 langt er du kommet?
Her er det 10 dpo å skal ta test neste dobesøk men redd den blir negativ å at mensen kommer på torsdag :banghead:
Ja, skjønner hva du mener. Lengter veldig etter den sterke positive testen, men begynner å tro at den aldri vil komme :bored:
Jeg er på 11dpo, og har IKM dag idag. Har kort lutealfase, men vil jo tro at en test ville slått ut idag. Dessverre oppdaget jeg bittelitt brune spotter da jeg sjekket livmortappen, så håpet sank ganske drastisk. Tanta kommer nok ikveld eller imorgen :arghh:

6dpo.... dagene snegler avgårde:shifty:
Bare 7 dager igjen til test:shy:

Ja, skjønner hva du mener. Lengter veldig etter den sterke positive testen, men begynner å tro at den aldri vil komme :bored:
Jeg er på 11dpo, og har IKM dag idag. Har kort lutealfase, men vil jo tro at en test ville slått ut idag. Dessverre oppdaget jeg bittelitt brune spotter da jeg sjekket livmortappen, så håpet sank ganske drastisk. Tanta kommer nok ikveld eller imorgen :arghh:
Neeei kanskje vi ses i neste ikm gruppe vi da. For her ser det også mørkt ut :smiley-angry017

Noen som kan anbefale noe for at egget fester seg eller noe sånt?

Jo, sant. Leste nå at 9 dager på rad er litt mye og at egget kan ha blitt ødelagt av toppene.. så nå har jeg ikke trua.
Åh? Det har jeg ikke hørt.. :wideyed: håper ikke det skjer med oss! Jeg mister iallfall ikke troa før TR dukker opp:Heartred

Hva er wild yam?
Bebyklister?
Jeg finner ikke ut av det.
Noen som har noen gode råd.
Mannen min skal ta sædanalyse på onsdag håper det ser bra ut
Er det noen som har vært på.det.før å vet prosessen?
Aaaah sååå mange spørsmål :banghead:

Nei verdens treigeste dager :hilarious:
Men ganske sikker på at jeg hadde el på Fredag. Så da er man bare 2 dpo :wtf: Vil ikke teste før 10 dpo. Blir laaaaaaaaaaange dager :hilarious:
Jeg ligger bare en dag foran deg :hilarious: let the waiting game begin!

Jeg er sånn rundt 9 dpo i dag. I går så fikk jeg så ømt bryst (det ene), tenkte det var pga det gikk lang tid uten amming. Men var ikke mye melk i brystene… samme vondt og ømt i dag, tenkte plutselig om det kan være symptom o_O

Hva er wild yam?
Bebyklister?

Lurer også på alt dette! Håper noen med erfaring kan gi et godt svar :confused:

Hva er wild yam?
Bebyklister?
Lurer også på alt dette! Håper noen med erfaring kan gi et godt svar :confused:
Wild yam: Det inneholder dioksidin, som ligner progesteron. Det må tas fra rett etter eggløsning til menstruasjon og kan hjelpe egget med å feste seg. Det er et mildt og ufarlig preparat, men man skal ikke ta det hele måneden, fordi da kan det forhindre eggløsning

Babyklister/fructus femina/berberis fructibus comp er et homeopatisk medisin som blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Babyklisteret øker bl.a. fertiliteten hos kvinner, i tillegg til at det virker forebyggende for den gravide, særlig de som har abortert tidligere. Befruktet egg skal feste seg bedre i livmorveggen for det stimulerer til at det blir tykkere. Det er ikke dokumentert om dette funker, men mange har blitt gravide når de har brukt babyklisteret. Det er som sagt flere som har SA bak seg, hvor spiren tilslutt satt ved bruk av dette, og det er andre som har mistet tiltross for bruk, så det er ikke lett å vite.

Hva er wild yam?
Bebyklister?
Har ikke vært borti det selv, men må han ikke bare levere sæd også analyserer de det og gir et svar?

Hva er wild yam?
Bebyklister?

Ang sædanalyse, så har han fått litt info rundt det? :) Da mannen tok analyser, måtte han ha en ‘tømming’ 4 dager før, å deretter spare opp frem til analysedagen. Om man bor langt i fra klinikken, er det best å ta den på stedet.

Åh? Det har jeg ikke hørt.. :wideyed: håper ikke det skjer med oss! Jeg mister iallfall ikke troa før TR dukker opp:Heartred
Dette leste jeg:

I følge Medicus.no kan forklaringen på en eggløsningstest er positiv over lengre tid være følgende : Noen kvinner har det vi kaller ustabil LH. Det betyr at eggløsninghormonet topper seg flere ganger gjennom syklusen, før selve eggløsningen egentlig skal skje. Om egget som utvikler seg utsettes for eggløsningshormon mens det ennå ikke er modent, kan det bli skadet og ikke være i stand til å gå i eggløsning eller bli normalt befruktet.

nei gir ikke opp, men trua er nok ikke helt der det var for litt siden. Legger inn aksjer med minimum annenhverdag, så får vi se! Kjenner meg stølhet i livmora nå

Back
Topp