Tatt graviditetstest?Seriøst, jeg skjønner ingenting. Positive el tester i 10 dager snart, 20.00 1,18 på Premom. Dobesøkene nå, rosa på papiret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt graviditetstest?Seriøst, jeg skjønner ingenting. Positive el tester i 10 dager snart, 20.00 1,18 på Premom. Dobesøkene nå, rosa på papiret
Gjorde det i dag, på ettermiddagsurin, negativ. Skal ta en i morgen tidlig, men skjønner ikke når EL skulle vært hvis det er det.Tatt graviditetstest?
Hmm…merkelig. Jeg kan ingenting om slike sykluser, for har veldig stabil eggløsning.Gjorde det i dag, på ettermiddagsurin, negativ. Skal ta en i morgen tidlig, men skjønner ikke når EL skulle vært hvis det er det.
Dette er min syklus, er begrensa hvor en EL skulle skjedd
Vis vedlegget 362950
og ikke nok tid mellom peak, er i følge den kun 4 dpo
Noe ustabile etter at jeg tok ut spiral i januar. Kun testet etter el en gang, men da prøvde vi ikke. Har alltid hatt tydelig el-smerter og slim.Hmm…merkelig. Jeg kan ingenting om slike sykluser, for har veldig stabil eggløsning.
Men hvordan har dine andre sykluser vært?
God kveld
Jeg har brukt dagen i dag på å regne frem og tilbake, i og med at jeg ikke vet når jeg hadde EL etter SAen.
Her er det jeg har kommet frem til:
jeg hadde eggløsning enten søndag 25.07 eller onsdag 28.07. Jeg tok en Clearblue early deteksjon graviditetstest torsdag 05.08, og denne var negativ. I dag tok jeg den samme type testen, og da hadde den en strek. Så da tok jeg digital, som viste gravid 1-2 uker.
CB Early deteksjon:
«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG.»
CB digital:
«25 mIU/ml
Selv om jeg ikke har oversikt over når EL var, så har jeg ganske kontroll på når vi har hatt sex. Grunnet spontanaborten har vi kun hatt sex 4 ganger i juli (beklager nøyaktigheten her):
16.07, 25.07, 27.07 og 28.07.
Tok en CB eggløsningstest den 26.07, og den var negativ. Ingen smilefjes, verken statiske eller blinkende, kun en sirkel.
Jeg tror derfor at det kan stemme rundt 28.
Men så kom jeg plutselig til å tenke på at hvis det stemmer med enten den 25, eller 27,28, burde ikke early testen gikk utslag på torsdag da?
Når det er sagt, så har jeg vært dårlig helt siden den siste uka i juli. Det begynte med veldig lite energi og brekninger, også den siste uken nå har kvalmen økt (men mest brekninger), jeg har hatt skikkelige murringer/ligamentamerter i lysk og det som kjennes ut som eggstokkene, svimmel, vondt i hodet, og jeg har fått vaginitt (også kalt sopp).
Tar veldig gjerne imot råd og forslag altså
Vet at dette blir veldig bingo frem til en TUL evt. Men dere vet jo hvordan dette er, hjernen lever helt sitt eget liv.
Skal ikke gi så mye råd og utregning på EL, det er jeg for dårlig på men i forhold til CB eggløsning testen, så er vel den slik at den "alltid" er blank ved første test, og deretter blir positiv når den detektere en stigning? det er derfor første testen skal tas en del dager før forventet EL, mener jeg at jeg har lest på pakningsvedlegget
Ahaa.. Det har jeg ikke fått med meg Kjenner at jeg er litt nybegynner her altså, beklager
Jeg har testet etter EL to ganger tidligere, men da tok jeg aldri å testen sånn etter hverandre, tester kun når jeg følte på kroppen at jeg hadde EL, og da kom det et statisk blinkende smilefjes. Men da har jeg sikkert gjort det feil da (er det mulig altså)
Herlighet. Kroppen din trenger visst litt tid å finne ut av ting? Når var der du mistet i sa?Seriøst, jeg skjønner ingenting. Positive el tester i 10 dager snart, 20.00 1,18 på Premom. Dobesøkene nå, rosa på papiret
Man bør vel følge med på syklusen sin og se når de anbefaler å begynne å teste. Jeg hadde 28 dager nå sist. Begynte da å teste dag 11 som anbefalt. Hadde vel 2 blanke dager før jeg fikk 2 med smiley, etterfulgt av en blank. Hadde eggløsningsmerter de dagene jeg fikk smiley så håper det stemte. Men kjente jeg savnet å tyde strekerSkal ikke gi så mye råd og utregning på EL, det er jeg for dårlig på men i forhold til CB eggløsning testen, så er vel den slik at den "alltid" er blank ved første test, og deretter blir positiv når den detektere en stigning? det er derfor første testen skal tas en del dager før forventet EL, mener jeg at jeg har lest på pakningsvedlegget
Sant så sant da kan vi liksom støtte væranzre å komme med innspill på annen måte siden vi har snakket om syntomer å vært med oppigjennom førige PPJeg blir nok også med over i neste ikm gruppe På en måte hyggelig at vi er flere der sammen
Kan man bruke både letrozol, wild jam og bebylikster på en samme PP? Eller er mye av det samme greia?Wild yam: Det inneholder dioksidin, som ligner progesteron. Det må tas fra rett etter eggløsning til menstruasjon og kan hjelpe egget med å feste seg. Det er et mildt og ufarlig preparat, men man skal ikke ta det hele måneden, fordi da kan det forhindre eggløsning
Babyklister/fructus femina/berberis fructibus comp er et homeopatisk medisin som blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Babyklisteret øker bl.a. fertiliteten hos kvinner, i tillegg til at det virker forebyggende for den gravide, særlig de som har abortert tidligere. Befruktet egg skal feste seg bedre i livmorveggen for det stimulerer til at det blir tykkere. Det er ikke dokumentert om dette funker, men mange har blitt gravide når de har brukt babyklisteret. Det er som sagt flere som har SA bak seg, hvor spiren tilslutt satt ved bruk av dette, og det er andre som har mistet tiltross for bruk, så det er ikke lett å vite.
Aner ikke dette er første gang jeg er borti men vet vi fikk time den 11.08 så skal bli spennede å se om.det kanskje er han som er problemet eller om.det ligger ved megHar ikke vært borti det selv, men må han ikke bare levere sæd også analyserer de det og gir et svar?
Fikk ikke noe info. Fikk bare beskjed om at han måtte avlevere prøve så dem kan utelukke det eventuelt. For det er jeg som skal på utredning egentlig men dem vil vell være.på den sikre siden å utelukke min partnerAng sædanalyse, så har han fått litt info rundt det? Da mannen tok analyser, måtte han ha en ‘tømming’ 4 dager før, å deretter spare opp frem til analysedagen. Om man bor langt i fra klinikken, er det best å ta den på stedet.
Når jeg har prøvd disse, så har jeg bare brukt en og en ting av gangen, flere PP’r etter hverandre.Kan man bruke både letrozol, wild jam og bebylikster på en samme PP? Eller er mye av det samme greia?
Leste hele innlegget fra 2017 om bebyklister å til nå...Når jeg har prøvd disse, så har jeg bare brukt en og en ting av gangen, flere PP’r etter hverandre.
Så hva du kan bruke sammen har jeg ingen oversikt over, så tør ikke å komme med noen råd der.
Men jeg vil jo tro at du kan bruke flere ting sammen. Men pass på at du stopper opp med preparater som man bare skal ta før el, før man starter opp med de andre tilskuddene som man skal ta etter el. Lønner seg å lese seg opp på disse tingene. For enkelte tilskudd kan feks utsette el osv.
Og andre tilskudd kan «rote» til en syklus, om man har en stabil/normal syklus.
Nå er det såpass lenge siden jeg har brukt noe som helst, men tipset er å lese seg opp på de enkelte ting
Jeg må bare spørre om en ting
Flere her som opplever å ha menssmerter noen dager etter el?
Sent i går kveld, hadde jeg en runde med skikkelige menssmerter. Så vonde at jeg kaldsvettet.
Menssmertene har vedvart, kommer og går.
Prøver å tenke tilbake om jeg har hatt det sånn før, men det tror jeg ikke jeg kan huske. Mulig det er «innbilning» eller «fantomsmerter», da vi endelig har gått inn for å prøve igjen. Men jeg pleier bare å ha smerter på cd 1 og cd 2, altså på start av menstruasjon.
Vet det kan være normalt for noen å ha smerter fra el til TR.
Så, har noen av dere smerter etter el? Jeg er sjekket for endometriose, så det er utelukket
Det er så liten mengde etanol, det er snakk om dråper i et glass vann. Så det utgjør ingen risiko med tanke på bilkjøringLeste hele innlegget fra 2017 om bebyklister å til nå...
Ser at flere snakker positivt om dette men ingen som svarer på det med flere kosttilskudd på samme pp... så leste jeg at det er etanol i det... å for meg som kjører bil til jobb vær dag tenkte bare eeeeee nei kan jo ikke drikke å kjøre bil.. det med kvalmen dem snakker om går helt fint men om det er sånn av det er promille i dette så blir det litt vanskelig å starte med
Wild jam er vell litt det samme som letrozol eller tar jeg feil?
Det var godt å høre at det ikke går utover lappen på promillekjøringDet er så liten mengde etanol, det er snakk om dråper i et glass vann. Så det utgjør ingen risiko med tanke på bilkjøring
Letrozol kan jeg dessverre ingenting om.
Ok Har akkurat slike murringer som jeg får rett før mens setter igang, og når de verste smertene kommer. Har hatt sinnsyke smerter etter jeg sluttet på p-pillene, som da var i 2015. Slitsomt nok med at man er sengeliggende og knasker piller for å fungere de første dagene av TR, om det ikke skal starte med smerter rett etter el ogsåJeg har noen ganger EL-smerter som varer til litt etter EL, men da en dag eller to. Aldri så vondt at det plager meg, men det har hverken EL- eller menssmerter noen gang gjort smerter ifbm med disse er vel veldig individuelt uansett