Blah! Ser ut til at TR kommer her
I allefall hvis det ikke kommer noe mer stigning her.. 11 dpo i dag, streken er litt lettere å se i virkeligheten. Ser dere noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blah! Ser ut til at TR kommer her
Ser dessverre ingen strekI allefall hvis det ikke kommer noe mer stigning her.. 11 dpo i dag, streken er litt lettere å se i virkeligheten. Ser dere noe?
Neeei kanskje vi ses i neste ikm gruppe vi da. For her ser det også mørkt ut
Noen som kan anbefale noe for at egget fester seg eller noe sånt?
I allefall hvis det ikke kommer noe mer stigning her.. 11 dpo i dag, streken er litt lettere å se i virkeligheten. Ser dere noe?
Skimter, selvom det er så fort gjort når de er tørre.I allefall hvis det ikke kommer noe mer stigning her.. 11 dpo i dag, streken er litt lettere å se i virkeligheten. Ser dere noe?
Skimter, selvom det er så fort gjort når de er tørre.
synes denne er fin å ha i tankene når man tester https://www.google.no/amp/s/www.bil...aktigefalske-resultater-hva-kommer-de-av/amp/
Ikke sant! I alle ulike lys. Det var så deilig 1 dag etter forventet mens, at jeg slapp det der! Var liksom ikke i tvil at den var positiv. Tok 10 dpo å, men den var det ingenting på før tidsfrist.Typisk oss damer å vri og vende på testene, samt ta vare på testen i lang stund etterpå for så å myse en strek
Sånn var det med de andre svangerskapene mine før senaborten, da tok jeg test, fikk 2 skikkelige streker og dætt var dættIkke sant! I alle ulike lys. Det var så deilig 1 dag etter forventet mens, at jeg slapp det der! Var liksom ikke i tvil at den var positiv. Tok 10 dpo å, men den var det ingenting på før tidsfrist.
Husker det tok litt tid før den ble positiv sist, tenkte med en gang at den var negativ. Og så kom den streken bare mer og mer
Men så er det jo så tidlig å at man kan miste å
med mine to andre visste jeg ingenting. Trodde 3+ betydde at jeg var 3 uker på vei og tok utg.punkt i det. Tok ikke noe UL før ordinær, ble satt frem to uker. Da var jeg ung og uviten
Utrolig morsomt! Ikke ofte man havner på samme IKM gruppe med akkurat samme detalj Da må vi to slå følge fremover
Masse lykke til du og, og at det måtte være måneden vår nå her og selvsagt resten av oss alle her også
Ok, nyttig å lese dette. Takk for du delte dette! Forstår godt at du begynner å miste trua på det. Krysser veldig på fingrene for ossDette leste jeg:
I følge Medicus.no kan forklaringen på en eggløsningstest er positiv over lengre tid være følgende : Noen kvinner har det vi kaller ustabil LH. Det betyr at eggløsninghormonet topper seg flere ganger gjennom syklusen, før selve eggløsningen egentlig skal skje. Om egget som utvikler seg utsettes for eggløsningshormon mens det ennå ikke er modent, kan det bli skadet og ikke være i stand til å gå i eggløsning eller bli normalt befruktet.
nei gir ikke opp, men trua er nok ikke helt der det var for litt siden. Legger inn aksjer med minimum annenhverdag, så får vi se! Kjenner meg stølhet i livmora nå
Så sant det du sier!Veldig artig med så mye likt, vi må jo slå følge ja Jeg har hatt mye mensmurringer etter det jeg tror var el (temper ikke eller noe, legger bare inn aksjer jevnt og trutt ) og det pleier jeg ikke å ha til vanlig, så jeg blir ganske spent denne gangen. Håper håper. Nå går tiden sakte! I løpet av den tiden vi har forsøkt på den siste skatten har det jo kommet flere babyer til i omgangskretsen vår, så rart å tenke på De andre gangene jeg har vært gravid så har det skjedd i løpet av 1 - 6 måneders prøveperiode, denne lar visst vente på seg. Men den som venter på noe godt
Rundt 12 dpo-ish. Har ikke peiling, siden jeg ikke har tatt noen ELtester denne syklusen, men kjenner kroppen ganske godt. Tror jammen jeg har utviklet streksyn, for jeg klarer å skimte en veldig svak, nesten usynlig, strek på en vanlig test tatt nå i kveld. Jeg skulle egentlig vente til i morgentidlig, men det klarte jeg ikke.
Får liksom ikke fanget det på bilde med mitt dårlige kamera, men er det noen som klarer å se noe?
Jeg tok en test for to dager siden også, men den var tydelig negativ.
Rundt 12 dpo-ish. Har ikke peiling, siden jeg ikke har tatt noen ELtester denne syklusen, men kjenner kroppen ganske godt. Tror jammen jeg har utviklet streksyn, for jeg klarer å skimte en veldig svak, nesten usynlig, strek på en vanlig test tatt nå i kveld. Jeg skulle egentlig vente til i morgentidlig, men det klarte jeg ikke.
Får liksom ikke fanget det på bilde med mitt dårlige kamera, men er det noen som klarer å se noe?
Jeg tok en test for to dager siden også, men den var tydelig negativ.
God kveld
Jeg har brukt dagen i dag på å regne frem og tilbake, i og med at jeg ikke vet når jeg hadde EL etter SAen.
Her er det jeg har kommet frem til:
jeg hadde eggløsning enten søndag 25.07 eller onsdag 28.07. Jeg tok en Clearblue early deteksjon graviditetstest torsdag 05.08, og denne var negativ. I dag tok jeg den samme type testen, og da hadde den en strek. Så da tok jeg digital, som viste gravid 1-2 uker.
CB Early deteksjon:
«Clearblue Graviditetstest Tidlig Deteksjon er meget følsom – 10mIU/ml hCG.»
CB digital:
«25 mIU/ml
Selv om jeg ikke har oversikt over når EL var, så har jeg ganske kontroll på når vi har hatt sex. Grunnet spontanaborten har vi kun hatt sex 4 ganger i juli (beklager nøyaktigheten her):
16.07, 25.07, 27.07 og 28.07.
Tok en CB eggløsningstest den 26.07, og den var negativ. Ingen smilefjes, verken statiske eller blinkende, kun en sirkel.
Jeg tror derfor at det kan stemme rundt 28.
Men så kom jeg plutselig til å tenke på at hvis det stemmer med enten den 25, eller 27,28, burde ikke early testen gikk utslag på torsdag da?
Når det er sagt, så har jeg vært dårlig helt siden den siste uka i juli. Det begynte med veldig lite energi og brekninger, også den siste uken nå har kvalmen økt (men mest brekninger), jeg har hatt skikkelige murringer/ligamentamerter i lysk og det som kjennes ut som eggstokkene, svimmel, vondt i hodet, og jeg har fått vaginitt (også kalt sopp).
Tar veldig gjerne imot råd og forslag altså
Vet at dette blir veldig bingo frem til en TUL evt. Men dere vet jo hvordan dette er, hjernen lever helt sitt eget liv.
Spermen kan leve opp til flere dager, så EL kan ha funnet sted senere enn 28? Tenkte jeg da så om EL var 30. feks, ville 5. vert 6 dpo og altfor tidlig? Eller tenker jeg feil