⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Ok:) Har akkurat slike murringer som jeg får rett før mens setter igang, og når de verste smertene kommer. Har hatt sinnsyke smerter etter jeg sluttet på p-pillene, som da var i 2015. Slitsomt nok med at man er sengeliggende og knasker piller for å fungere de første dagene av TR, om det ikke skal starte med smerter rett etter el også:hungover:

uff, det er ikke greit :sorry: føler meg veldig heldig! Håper det ikke er den nye normalen for deg, men at det heller er en god grunn for det :angelic:

Da kan jeg settes på TR :banghead:
Som forventet etter lysebrun utflod i går…
Syklus på 26 dager og lutealfase på 8-9 dager begynner å bli litt lite. Får håpe det er vaksina som har rota det til og at det stabiliserer seg snart.

Lykke til alle sammen! :signs003

Jeg er seriøst hoven i musa, inni:bag: oppdaget det plutselig i går kveld. Det har jeg aldri opplevd før. Er det ett dårlig tegn?:confused:

9 dpo:nailbiting:

Vedlegg

• 424A1144-B1EC-40C7-9E94-6E798A89FF4F.jpeg
    424A1144-B1EC-40C7-9E94-6E798A89FF4F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 133
  • BC524756-6FFA-4938-938F-A20990249742.jpeg
    BC524756-6FFA-4938-938F-A20990249742.jpeg
    965,5 KB · Visninger: 136
Jeg er seriøst hoven i musa, inni:bag: oppdaget det plutselig i går kveld. Det har jeg aldri opplevd før. Er det ett dårlig tegn?:confused:
Jeg var det i forrige pp. Trodde med hånden på hjertet at jeg var gravid, med så mye rart som skjedde. Men håper det bare var vaksinen som tullte med meg da :dead:

Håper derimot for deg at det er et sikkert tegn på spire :dance008

Jeg var det i forrige pp. Trodde med hånden på hjertet at jeg var gravid, med så mye rart som skjedde. Men håper det bare var vaksinen som tullte med meg da :dead:

Håper derimot for deg at det er et sikkert tegn på spire :dance008
Ja kan godt ha vært vaksinen, var sikker på at jeg å var gravid når jeg å tok den:smiley-bounce022 Ja jeg vet ikke,
Kan ikke huske å ha opplevd dette før. Men kroppen kan jo finne på så mye rart:computer005 Denne pp er det nytt med hoven mus og bakovervendt tapp. Så blir spennende å se:dance018

Ikke mye klokere :bookworm: skulle ta test for å se om jeg skal ta andre dose med vaksine eller ikke i dag. 2/3 dager til IKM. Fikk denne, men negativ digital. Vet fler ikke får positiv digital før IKM, men jeg er likevel forvirret. :anyone

Vedlegg

• 575DA905-EF61-40E0-9D68-B4DD4E827CF5.jpeg
    575DA905-EF61-40E0-9D68-B4DD4E827CF5.jpeg
    70,8 KB · Visninger: 114
Neeei kanskje vi ses i neste ikm gruppe vi da. For her ser det også mørkt ut :smiley-angry017

Noen som kan anbefale noe for at egget fester seg eller noe sånt?

Jeg henger på i neste ikm gruppe, for her droppa tempen idag og spotting igår tok seg opp til blødning idag, så jeg kan settes på tr:(Ble visst ikke klaff i PP9 heller, og jeg og samboer (som tydeligvis ikke hadde så synske evner allikevel :bag:) tillater oss å være lei oss idag. Alle mine symptomer forsvant igår, og da bare skjønte jeg det.

Masse lykke til dere andre, og gratulerer så mye til dere med positiv test :Heartpink

Ikke mye klokere :bookworm: skulle ta test for å se om jeg skal ta andre dose med vaksine eller ikke i dag. 2/3 dager til IKM. Fikk denne, men negativ digital. Vet fler ikke får positiv digital før IKM, men jeg er likevel forvirret. :anyone

Denne må jo være positiv?:woot: Har fått skygge på disse før, men aldri i nærheten av så sterk!!

Denne må jo være positiv?:woot: Har fått skygge på disse før, men aldri i nærheten av så sterk!!

Det samme tenkte jeg også. Hvis dette viser seg å være skyggestrek, må det være tidenes sterkeste:facepalm: den er også rosa, så jeg klarer ikke tro det er skygge. Kan også være jeg har hatt el senere enn det jeg har trodd:confused013 får bare vente å se

Det samme tenkte jeg også. Hvis dette viser seg å være skyggestrek, må det være tidenes sterkeste:facepalm: den er også rosa, så jeg klarer ikke tro det er skygge. Kan også være jeg har hatt el senere enn det jeg har trodd:confused013 får bare vente å se

Har du ingen andre tester du kan ta? Er jo veldig vanlig at EL kan komme litt senere enn antatt:p Så spennende!

Back
Topp