Jeg bestilte det ihvertfall fra Danmark den gangen jeg skulle prøve det. Så sjekk ut danske nettsiderDet var godt å høre at det ikke går utover lappen på promillekjøring
Ser at det ikke er så lett å få tak i lengere.. noen forslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte det ihvertfall fra Danmark den gangen jeg skulle prøve det. Så sjekk ut danske nettsiderDet var godt å høre at det ikke går utover lappen på promillekjøring
Ser at det ikke er så lett å få tak i lengere.. noen forslag?
Ok Har akkurat slike murringer som jeg får rett før mens setter igang, og når de verste smertene kommer. Har hatt sinnsyke smerter etter jeg sluttet på p-pillene, som da var i 2015. Slitsomt nok med at man er sengeliggende og knasker piller for å fungere de første dagene av TR, om det ikke skal starte med smerter rett etter el også
14.juli. Jeg vil ikke at kroppen skal finne ut av ting, ha spire i går!Herlighet. Kroppen din trenger visst litt tid å finne ut av ting? Når var der du mistet i sa?
Gratulerer9 dpo
Gratulerer9 dpo
Har i tilegg skikkelig løs mage 6/7 dpo i dag. Premom å ff er litt uenigJeg er seriøst hoven i musa, inni oppdaget det plutselig i går kveld. Det har jeg aldri opplevd før. Er det ett dårlig tegn?
Gratulerer
Gratulerer
Åååå det der er jeg sikker på er babystreker Hurrraaaa Hvis du har digital slår nok den ut nå om ikke lenge9 dpo
Åååå det der er jeg sikker på er babystreker Hurrraaaa Hvis du har digital slår nok den ut nå om ikke lenge
Jeg var det i forrige pp. Trodde med hånden på hjertet at jeg var gravid, med så mye rart som skjedde. Men håper det bare var vaksinen som tullte med meg daJeg er seriøst hoven i musa, inni oppdaget det plutselig i går kveld. Det har jeg aldri opplevd før. Er det ett dårlig tegn?
Ja kan godt ha vært vaksinen, var sikker på at jeg å var gravid når jeg å tok den Ja jeg vet ikke,Jeg var det i forrige pp. Trodde med hånden på hjertet at jeg var gravid, med så mye rart som skjedde. Men håper det bare var vaksinen som tullte med meg da
Håper derimot for deg at det er et sikkert tegn på spire
Neeei kanskje vi ses i neste ikm gruppe vi da. For her ser det også mørkt ut
Noen som kan anbefale noe for at egget fester seg eller noe sånt?
Ikke mye klokere skulle ta test for å se om jeg skal ta andre dose med vaksine eller ikke i dag. 2/3 dager til IKM. Fikk denne, men negativ digital. Vet fler ikke får positiv digital før IKM, men jeg er likevel forvirret.
Denne må jo være positiv? Har fått skygge på disse før, men aldri i nærheten av så sterk!!
Det samme tenkte jeg også. Hvis dette viser seg å være skyggestrek, må det være tidenes sterkeste den er også rosa, så jeg klarer ikke tro det er skygge. Kan også være jeg har hatt el senere enn det jeg har trodd får bare vente å se
Har du ingen andre tester du kan ta? Er jo veldig vanlig at EL kan komme litt senere enn antatt Så spennende!