⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Dagens test og temp :happy: Er fortsatt håp, for at EL finner sted :angelic: Da tempen fortsatt å øke, så krysser fingrene for at den øker igjen imorgen og holde seg høy de neste dagene:Heartred

Vedlegg

• 15D313E4-802A-489B-ADDE-B8F5F311F270.jpeg
    15D313E4-802A-489B-ADDE-B8F5F311F270.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 60
  • FDB996C9-BCC9-4A89-A35C-9FD855DA3CAC.jpeg
    FDB996C9-BCC9-4A89-A35C-9FD855DA3CAC.jpeg
    864,9 KB · Visninger: 57
Denne syklusen skjønner jeg lite av:rolleyes: Søndag og mandag forrige uke hadde jeg EL-slim, så uten tirsdag og onsdag, så EL-slim på nytt på torsdag og fredag. Natt til søndag begynte puppene å bli litt ømme.. I følge beregningene skulle jeg ha EL på fredag. Men sånn som kroppen kjennes nå har jeg ikke peiling på om EL har vært eller om kroppen tuller etter vaksina:confused013 Jeg har ikke testa etter EL, da jeg føler det bare blir stress. Håper dette skal gå uten.. Men kjenner nå det hadde vært fint å vite om jeg er i DPO-land eller om kroppen sliter med å slippe egget:banghead:
Forbereder meg på skuffelser, har jo ikke peiling på når jeg kan teste så det blir sikkert aaaalt for tidlig. Jaja, må bare håpe dagene går fort og at det ender med positiv test eller at TR kommer til vanlig tid om ikke annet:)

Jeg henger på i neste ikm gruppe, for her droppa tempen idag og spotting igår tok seg opp til blødning idag, så jeg kan settes på tr:(Ble visst ikke klaff i PP9 heller, og jeg og samboer (som tydeligvis ikke hadde så synske evner allikevel :bag:) tillater oss å være lei oss idag. Alle mine symptomer forsvant igår, og da bare skjønte jeg det.

Masse lykke til dere andre, og gratulerer så mye til dere med positiv test :Heartpink
Uff :( håper han får rett neste mnd :Heartbigred

Ikm i morgen og 11 dpo i dag. Ikke testet noe mer. Håper uansett mensen kommer litt senere for å få litt lengere lutealfase :happy:

Jeg må bare spørre om en ting:)

Flere her som opplever å ha menssmerter noen dager etter el?

Sent i går kveld, hadde jeg en runde med skikkelige menssmerter. Så vonde at jeg kaldsvettet.

Menssmertene har vedvart, kommer og går.
Prøver å tenke tilbake om jeg har hatt det sånn før, men det tror jeg ikke jeg kan huske. Mulig det er «innbilning» eller «fantomsmerter», da vi endelig har gått inn for å prøve igjen. Men jeg pleier bare å ha smerter på cd 1 og cd 2, altså på start av menstruasjon.
Vet det kan være normalt for noen å ha smerter fra el til TR.

Så, har noen av dere smerter etter el? Jeg er sjekket for endometriose, så det er utelukket:)

Har det som deg denne måneden, og det er ikke vanlig for meg. Pleier å ha eggeløsningssmerter en dag, og menssmerter ved mens. Mensmurringer utenom er helt uvanlig, derfor blir jeg veldig håpefull nå -og veldig skuffa om det ikke blir noe:bag:
Håper det er en god og fin grunn til disse smertene for oss begge:rolleyes:

Har det som deg denne måneden, og det er ikke vanlig for meg. Pleier å ha eggeløsningssmerter en dag, og menssmerter ved mens. Mensmurringer utenom er helt uvanlig, derfor blir jeg veldig håpefull nå -og veldig skuffa om det ikke blir noe:bag:
Slenger meg også med dette her, for idag fikk jeg krampe midt i magen (rett under navlen), en sånn sammentrekning som varte noen sekunder. Lurte på hva dette kan være?! Ikke menssmerter eller noe.:hungover:

Så spennende:joyful: Ja, håper det kan være noe, siden det er uvanlig for oss:happy:

Denne runden er jeg spent…… ene brystet har vært ømt og vondt i noen dager, og begge føles stikkende eller noe… merkelig, ikke vært borti det før de andre PPene :shy: nesten så jeg kjøper en tidlig test

Dagens test og temp :happy: Er fortsatt håp, for at EL finner sted :angelic: Da tempen fortsatt å øke, så krysser fingrene for at den øker igjen imorgen og holde seg høy de neste dagene:Heartred
10.dagen med høy her.. ikke noe mer rosa på papiret..

Men ser du ikke har fått peak? Selvom den første er høyere enn de under?

10.dagen med høy her.. ikke noe mer rosa på papiret..

Men ser du ikke har fått peak? Selvom den første er høyere enn de under?
Si det du:p Vet ikke hvorfor den ikke vises Peak, så jeg må nok gi en eller to low-test for at det skal vises peak tenker jeg:angelic: har fortsatt høy her, så vi er to om det:rolleyes:

Men det er jo bra at det ikke kom noe mer rosa på papiret så det er lovende for deg!:D

Back
Topp