tror jeg skal kjøre til apoteket senere, for nå blir jeg tullete snart
Ja, det er nok greit å prøve et annet merke! Hvis du har meny i nærheten så selger de makesure, som er ganske billige og greie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror jeg skal kjøre til apoteket senere, for nå blir jeg tullete snart
Det må du Tok du den digitale med samme urin? Ser jo kjempe positiv uttror jeg skal kjøre til apoteket senere, for nå blir jeg tullete snart
Det må du Tok du den digitale med samme urin? Ser jo kjempe positiv ut
Gratulerer9 dpo
Dagens test og temp Er fortsatt håp, for at EL finner sted Da tempen fortsatt å øke, så krysser fingrene for at den øker igjen imorgen og holde seg høy de neste dagene
9 dpo
Gratulerer
Wow så fine streker! Gratulerer! Må spira klamre seg fast
Uff håper han får rett neste mndJeg henger på i neste ikm gruppe, for her droppa tempen idag og spotting igår tok seg opp til blødning idag, så jeg kan settes på trBle visst ikke klaff i PP9 heller, og jeg og samboer (som tydeligvis ikke hadde så synske evner allikevel ) tillater oss å være lei oss idag. Alle mine symptomer forsvant igår, og da bare skjønte jeg det.
Masse lykke til dere andre, og gratulerer så mye til dere med positiv test
Jeg må bare spørre om en ting
Flere her som opplever å ha menssmerter noen dager etter el?
Sent i går kveld, hadde jeg en runde med skikkelige menssmerter. Så vonde at jeg kaldsvettet.
Menssmertene har vedvart, kommer og går.
Prøver å tenke tilbake om jeg har hatt det sånn før, men det tror jeg ikke jeg kan huske. Mulig det er «innbilning» eller «fantomsmerter», da vi endelig har gått inn for å prøve igjen. Men jeg pleier bare å ha smerter på cd 1 og cd 2, altså på start av menstruasjon.
Vet det kan være normalt for noen å ha smerter fra el til TR.
Så, har noen av dere smerter etter el? Jeg er sjekket for endometriose, så det er utelukket
Slenger meg også med dette her, for idag fikk jeg krampe midt i magen (rett under navlen), en sånn sammentrekning som varte noen sekunder. Lurte på hva dette kan være?! Ikke menssmerter eller noe.Har det som deg denne måneden, og det er ikke vanlig for meg. Pleier å ha eggeløsningssmerter en dag, og menssmerter ved mens. Mensmurringer utenom er helt uvanlig, derfor blir jeg veldig håpefull nå -og veldig skuffa om det ikke blir noe
Håper det er en god og fin grunn til disse smertene for oss begge
Så spennende Ja, håper det kan være noe, siden det er uvanlig for ossHar det som deg denne måneden, og det er ikke vanlig for meg. Pleier å ha eggeløsningssmerter en dag, og menssmerter ved mens. Mensmurringer utenom er helt uvanlig, derfor blir jeg veldig håpefull nå -og veldig skuffa om det ikke blir noe
Håper det er en god og fin grunn til disse smertene for oss begge
Så enig! Er 4 dpo3 dpo i dag tiden i dpo-land går sååå sakte!!
10.dagen med høy her.. ikke noe mer rosa på papiret..Dagens test og temp Er fortsatt håp, for at EL finner sted Da tempen fortsatt å øke, så krysser fingrene for at den øker igjen imorgen og holde seg høy de neste dagene
Si det du Vet ikke hvorfor den ikke vises Peak, så jeg må nok gi en eller to low-test for at det skal vises peak tenker jeg har fortsatt høy her, så vi er to om det10.dagen med høy her.. ikke noe mer rosa på papiret..
Men ser du ikke har fått peak? Selvom den første er høyere enn de under?