⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Det er vel ikke helt usannsynlig. Gjorde litt research nå og leste om flere som hadde blødd 3-4 DPO og blitt gravid. Men om man blør av tilfeldige grunner eller fordi det er festeblødning er vel vanskelig å vite ☺️
Jeg å måtte Google :D da krysser vi fingre for at det bare er økt fruktbarhet og at det jobbes intenst!!

Update: googla mer, kom over ‘det kan være festeblødning eller soppinfeksjon’ googla ‘rosa på papiret soppinfeksjon’, og selvfølgelig er det det! :banghead: Er ikke noe annet spennende…

Last edited:
Skulle ta en digital nå i kveld, bare for å få det litt svart på hvitt. Men skjermen på testen er helt «død»? Det kom ingenting opp. Noen andre som har opplevd det?
Da er det nok noe feil med testen, du kan evt klage på det til butikken du kjøpte og be om å få en ny?

Denne lyver vel ikke, eller...? Tok den nå i kveld. 13 dpo ca. Tok også en vanlig strimmel og den var mer tydelig enn den i morges, men jeg har ikke godt nok lys eller kamera til å få det frem.
Gratulerer så mye!!:Heartred

Måtte kjøpe ny test:p Da kan jeg settes på gravid❤️

Vedlegg

• 51703580-2EED-41CF-A99D-F4E5E2C61FB0.jpeg
    51703580-2EED-41CF-A99D-F4E5E2C61FB0.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 103
Gratulerer :wav
Skal jeg sette deg på gravid?
Kanskje det er håp for meg også :smiley-angelic001
Er 11 dpo I dag å testene er helt benda :smiley-angry017
Tja, du kan sikkert sette meg på gravid, selv om jeg sliter med å tro helt på det enda... Her var også testen nesten blenda 11 dpo. Såvidt man kan se den i dag også. Håper for deg også!

Back
Topp