⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Jeg tror jeg svir av en test eller to i helgen :wacky: Vil helst holde ut til tirsdag når jeg er 10 dpo, men det tror jeg ikke at jeg klarer :wacky:
Heheh, er alltid en risk for at jeg tester jeg også :p men jeg vet jeg ikke har godt av å teste før 11dpo :nailbiting:

Fortsatt menssmerter her…og trykk ut mot venstre lår. Er bare 3, straks 4dpo.
Vært utrolig irritabel idag, særlig på samboeren stakkar:oops:

Nei huff, denne ventetiden altså. Er nok litt ekstra oppmerksom nå som vi endelig er i gang igjen:rolleyes:
Men jeg lurer veldig på disse menssmertene altså…kroppen er ikke lett å bli klok på.

Selv om TR ikke har dukket opp enda her (forventet torsdag 12.08), er jeg bombe sikker på at den kommer i løpet av få dager :(
Alle tegnene er der (pms, fryser, murringer i magen, trøtt, mindre matlyst, osv.). Vet de fleste av disse symptomene også kan være tegn på graviditet, men tror nok jeg kommer til å se flere av dere igjen i neste pp.

Selv om TR ikke har dukket opp enda her (forventet torsdag 12.08), er jeg bombe sikker på at den kommer i løpet av få dager :(
Alle tegnene er der (pms, fryser, murringer i magen, trøtt, mindre matlyst, osv.). Vet de fleste av disse symptomene også kan være tegn på graviditet, men tror nok jeg kommer til å se flere av dere igjen i neste pp.
Skal jeg sette deg på TR eller skal vi vente noen dager å se det ann?

@Hæppi hvordan går det med deg ser du ikke har skrevet noe om tante som skulle kommet i dag.
Tatt g-test?

Hei! Min el ble flyttet på, så forventer tante rød i morgen. Ingen positive g-tester her :-( så nå venter jeg bare på tanten, og gjør meg klar for ny pp.

Skal jeg sette deg på TR eller skal vi vente noen dager å se det ann?
Bare sett meg på TR. Får satse på at TR ikke dukker opp på slutten av neste pp :happy:

Lykke til alle sammen her inne som ennå venter på positiv g-test. Og til de av dere som allerede har en liten spire i magen krysser jeg fingrene for at spiren klorer seg fast :Heartred

Samme som meg i går! Fikk helt sjokk, aldri opplevd før.. bare rosa hos meg, så ikke noe rødt.. spørs når el var, Premom mener 4 dpo i dag, jeg tror el var nå nylig.
Kjenner du noe i livmorområdet?
Bølgen varer fra noen timer til 6 dager. Eggløsning skjer vanligvis innen 24-36 timer etter topp. Hvis bølgen din varer mer enn 1-2 dager, kan du ta dagen da LH-nivået begynner å falle som eggløsningsdagen.

Ikm i dag og venter på tr. Ikke testet da jeg absolutt ikke har troen pga dårlig aksjelegging :hilarious: Men spent på om den kommer i dag eller ikke, har prøvd b6 for å forlenge lutealfasen, så håper det hvertfall drøyer en dag :happy::rolleyes:

Dagens temp og test :p

Merkelig nok, EL testen er fortsatt høy:banghead: Men, tempen har økt så jeg vet ikke hva jeg vil tro ennå. Venter enten kryss på EL, eller så forventet TR om 6 dager :rolleyes:

Spennende tider!:p Vurderer å svi av en G-test ikveld eller imorgen siden EL testene var positive lenge nå:angelic:

Vedlegg

• 2FB66E1C-059D-479A-9EDB-C81062B7984C.jpeg
    2FB66E1C-059D-479A-9EDB-C81062B7984C.jpeg
    977 KB · Visninger: 63
  • C596B113-426D-45BA-A11E-94E3170FAA82.jpeg
    C596B113-426D-45BA-A11E-94E3170FAA82.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 64
Bølgen varer fra noen timer til 6 dager. Eggløsning skjer vanligvis innen 24-36 timer etter topp. Hvis bølgen din varer mer enn 1-2 dager, kan du ta dagen da LH-nivået begynner å falle som eggløsningsdagen.
Min ‘bølge’ er en krone :knegg: aner ikke når el Jar vært eller om den er på vei.. 10 dager med positive tester

Back
Topp