Jeg tror jeg svir av en test eller to i helgen Vil helst holde ut til tirsdag når jeg er 10 dpo, men det tror jeg ikke at jeg klarerHelst ikke før neste mandag/tirsdag håper jeg klarer å holde meg! Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg svir av en test eller to i helgen Vil helst holde ut til tirsdag når jeg er 10 dpo, men det tror jeg ikke at jeg klarerHelst ikke før neste mandag/tirsdag håper jeg klarer å holde meg! Hva med deg?
Åh, gratulerer så masse, endelig klaffet detDenne lyver vel ikke, eller...? Tok den nå i kveld. 13 dpo ca. Tok også en vanlig strimmel og den var mer tydelig enn den i morges, men jeg har ikke godt nok lys eller kamera til å få det frem.
Heheh, er alltid en risk for at jeg tester jeg også men jeg vet jeg ikke har godt av å teste før 11dpoJeg tror jeg svir av en test eller to i helgen Vil helst holde ut til tirsdag når jeg er 10 dpo, men det tror jeg ikke at jeg klarer
Velkommen skal du væreenoT-38-pp1 (etter kjemisk sist mnd)-b nr2-el02.08-ikm16.08
Skal jeg sette deg på TR eller skal vi vente noen dager å se det ann?Selv om TR ikke har dukket opp enda her (forventet torsdag 12.08), er jeg bombe sikker på at den kommer i løpet av få dager
Alle tegnene er der (pms, fryser, murringer i magen, trøtt, mindre matlyst, osv.). Vet de fleste av disse symptomene også kan være tegn på graviditet, men tror nok jeg kommer til å se flere av dere igjen i neste pp.
tusen takkVelkommen skal du være
Masse lykke til neste pp da sitter den vettuJeg kan settes på TR Amilie
Krysser fingrene for resten av dere nå
Masse lykke til neste pp da sitter den vettu
@Hæppi hvordan går det med deg ser du ikke har skrevet noe om tante som skulle kommet i dag.
Tatt g-test?
Bare sett meg på TR. Får satse på at TR ikke dukker opp på slutten av neste ppSkal jeg sette deg på TR eller skal vi vente noen dager å se det ann?
Bølgen varer fra noen timer til 6 dager. Eggløsning skjer vanligvis innen 24-36 timer etter topp. Hvis bølgen din varer mer enn 1-2 dager, kan du ta dagen da LH-nivået begynner å falle som eggløsningsdagen.Samme som meg i går! Fikk helt sjokk, aldri opplevd før.. bare rosa hos meg, så ikke noe rødt.. spørs når el var, Premom mener 4 dpo i dag, jeg tror el var nå nylig.
Kjenner du noe i livmorområdet?
Min ‘bølge’ er en krone aner ikke når el Jar vært eller om den er på vei.. 10 dager med positive testerBølgen varer fra noen timer til 6 dager. Eggløsning skjer vanligvis innen 24-36 timer etter topp. Hvis bølgen din varer mer enn 1-2 dager, kan du ta dagen da LH-nivået begynner å falle som eggløsningsdagen.