Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg sette deg på TR eller skal vi vente noen dager å se det ann?
Den ser VELDIG lovende ut!!
Trulteguri - 34 - B1 - El 31.07 - IKM 15.08
Prøvde jo å holde meg unna forumet men det er jo vanskelig med den kjekke gjengen her inne
Har testet siden 8dpo og fikk denne nå på 10dpo ettermiddags urin. Etter bare skygger syns jeg dette ser lovende ut. Den er sterkere i virkeligheten og sterkere enn hva jeg har fått tidligere prøveperioder. Men tørr jo ikke å juble for høyt enda etter så mange streker jeg har trodd var gravidstreker.
Den ser VELDIG lovende ut!!
Åååh, da unner jeg dere virkelig at den er positiv. Det fortjener dere! Har så mye respekt for de som har prøvd over lenger tid, det må være så krevende og tøft!Håpe virkelig at det blir min tur nå! Prøvd noen år og kjenner frustrasjonen har bare blitt større og større håper dette er spiren jeg har ventet på
Hadde jeg på søndag, litt i dag også(bitte bitte litt, mer i slim enn på søndag, da var alt bare rosa)
. Spennende! Tror ikke tr er på vei her. Krysser fingrene for at det er positivt tegn for deg og meg
0,92 på EL test nå, 11 dag med positiv, meeeeen lavere. Ømme pupper og livmor, så hvem vet, kanskje el i dag
Koselig at du følger! Takker, og krysser her ogsåAltså er jo så gøy å følge deg Krysser alt
Åååh, da unner jeg dere virkelig at den er positiv. Det fortjener dere! Har så mye respekt for de som har prøvd over lenger tid, det må være så krevende og tøft!
Ja for noen snegledager5dpo - kan vi please bare spole tiden frem en uke og samtidig forsikre oss om at vi får 2 streker på testene?
Skikkelig nedtelling jeg bør også holde meg i 6 dager, slik at jeg tester tidligst 11 dpo men frykter det ryker en blenda test i helgenJa for noen snegledager
Skjønner hvorfor jeg røk på en test 8 dpo forrige måned Tror jeg skal låse baderomsskapet i helgen Vil ikke ta test nå før tidligst 10 dpo. "Bare" 6 dager igjen +/-
Velkommen skal du være
Trulteguri - 34 - B1 - El 31.07 - IKM 15.08
Prøvde jo å holde meg unna forumet men det er jo vanskelig med den kjekke gjengen her inne
Har testet siden 8dpo og fikk denne nå på 10dpo ettermiddags urin. Etter bare skygger syns jeg dette ser lovende ut. Den er sterkere i virkeligheten og sterkere enn hva jeg har fått tidligere prøveperioder. Men tørr jo ikke å juble for høyt enda etter så mange streker jeg har trodd var gravidstreker.
Skal jeg sette deg over på TR?Negativ test her, på litt utvannet urin, 12 dpo. Regner med tr kommer i løpet av kvelden eller morgendagen
Uff da ses sikker vi også i neste ikm gruppe enten 36 eller 37 litt usikker enda siden det kommer litt ann på når heksa kommer denne gangen.Du kan sette meg på TR tror jeg, friskere blødning i dag 13 dpo, så hvis ikke vaksina klusser til veldig (fikk stikk i stad), så får jeg sikkert full pupp i natt eller i morgen tidlig
Ja, du kan godt det. Rimelig sikker på at det er veien det gårSkal jeg sette deg over på TR?
Skal jeg bare oppføre deg på TRlisten?Lenge siden jeg har vært innpå her nå… livet skjedde. Vært to tøffe uker med lite søvn og mye uro i kroppen. Derav lite aksjer inn mot eggløsning som var på fredag.. eller, jeg tror kanskje at eggløsning ble forsinket. Ikke hatt noe elslim før fredag kveld/lørdag.. å litt uggen søndag,- uansett gikk denne pp’en i dass. Ser frem til tr og nye muligheter.
Spennede å lese seg opp på alt som har skjedd. Gratulerer til de som har fått positive tester
Da håper jeg den sitter neste pp for ossJa, du kan godt det. Rimelig sikker på at det er veien det går
Ja, sjangsen for noe annet ville vært for godt til å være santSkal jeg bare oppføre deg på TRlisten?
Samme her. Det har murret helt siden jeg hadde eggløsning, og det gir seg ikke heller. Noe som ikke er normalt med meg, krysser fingrene for at det er spirer derHer murrer det videre.. sykt kjipt om det er sånn en syklus skal være fremover, uten graviditet. Det blir jo mensmurringer i 3/4 måned det da Nei det gidder jeg ikke, håper den murringen er en spire som skal bygge og bo inni der