Huh, se der ja! Gjør det. Mine g-tester er negative. Men håper situasjonen er annerledes for deg.Dagens temp og test
Merkelig nok, EL testen er fortsatt høyMen, tempen har økt så jeg vet ikke hva jeg vil tro ennå. Venter enten kryss på EL, eller så forventet TR om 6 dager
Spennende tider!Vurderer å svi av en G-test ikveld eller imorgen siden EL testene var positive lenge nå
![]()
Jeg merker det jobbes mye i livmor området, og i natt drømte jeg at jeg var gravid, akkurat som sist da jeg var det.
Man blir litt smågal.
Men, tempen har økt så jeg vet ikke hva jeg vil tro ennå. Venter enten kryss på EL, eller så forventet TR om 6 dager
I går var luktesansen min sterkere enn vanlig, og i dag smakte morgenkaffen helt forferdelig. Det er vel for tidlig å ha noen symptomer, men syns bare det var litt rart
Å drømme om graviditet kan være en godt tegn!
har ingen tegn på graviditet, 6 dpo i følge Premom, men tror det labbete 3 dpo å.. 0,76 på el-testen nå, men den stiger nok i ettermiddag igjen.

Eller annet ting, økt fruktbarhet ved EL eller festeblødning... 

prøver å holde meg til torstdag, helst fredag. Har bare tatt 1 test tidligere denne runden
så føler med litt flink hvertfall!
Krysser alt 
Nei det gidder jeg ikke, håper den murringen er en spire som skal bygge og bo inni der