⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

En ting er sikkert. En spiral skal inn igjen asap etter neste barn :hilarious: Helt sjokkert over kvinnekroppen og hvordan jeg har følt meg disse ukene etter uttak... :eek:

Syntes synd på oss jeg!!!
HORMONER , BLOD , MURRINGER , SLIM, EGGLØSNING, ØMHET ,VONDTER, TESTER , STIKKINGER, PMS, FALSK PMS , HOVEN TISS osv osv.... FY FAEN! Ikke rart man har lyst å trøkke trynet sitt ned i en boks med Dream is... Nei all ære til oss!

Vi er råååå!!! :notworthy
:wav

Nå må det bli spire sånn at jeg har en veeeldig god grunn til å spise is :knegg:
 
En ting er sikkert. En spiral skal inn igjen asap etter neste barn :hilarious: Helt sjokkert over kvinnekroppen og hvordan jeg har følt meg disse ukene etter uttak... :eek:

Syntes synd på oss jeg!!!
HORMONER , BLOD , MURRINGER , SLIM, EGGLØSNING, ØMHET ,VONDTER, TESTER , STIKKINGER, PMS, FALSK PMS , HOVEN TISS osv osv.... FY FAEN! Ikke rart man har lyst å trøkke trynet sitt ned i en boks med Dream is... Nei all ære til oss!

Vi er råååå!!! :notworthy
:wav

Nå må det bli spire sånn at jeg har en veeeldig god grunn til å spise is :knegg:
Haha! Nå lo jeg høyt. Signerer denne! Det stemmer på en prikk. Gi meg en spire og spiral etterpå takk:laughing001
 
En ting er sikkert. En spiral skal inn igjen asap etter neste barn :hilarious: Helt sjokkert over kvinnekroppen og hvordan jeg har følt meg disse ukene etter uttak... :eek:

Syntes synd på oss jeg!!!
HORMONER , BLOD , MURRINGER , SLIM, EGGLØSNING, ØMHET ,VONDTER, TESTER , STIKKINGER, PMS, FALSK PMS , HOVEN TISS osv osv.... FY FAEN! Ikke rart man har lyst å trøkke trynet sitt ned i en boks med Dream is... Nei all ære til oss!

Vi er råååå!!! :notworthy
:wav

Nå må det bli spire sånn at jeg har en veeeldig god grunn til å spise is :knegg:
Ååh! Jeg er så enig! Fy søren! Hver mnd så sitter vi attpå til med forventninger om kanskje dette ee vår mnd det skal klaffe, så blir man så skuffa over neg test:hilarious::hungover: følelser, oppblåst, alle symptomer vi kjenner på, alle penger som ryker på tester aass! :hilarious::hilarious:
 
Ååh! Jeg er så enig! Fy søren! Hver mnd så sitter vi attpå til med forventninger om kanskje dette ee vår mnd det skal klaffe, så blir man så skuffa over neg test:hilarious::hungover: følelser, oppblåst, alle symptomer vi kjenner på, alle penger som ryker på tester aass! :hilarious::hilarious:
Jaaa fy søren! Erna som klager på for lite baby laging... Gi oss teste-tilskudd takk :hilarious:
 
8 dpo i dag, tatt i ettermiddag.Tok test i går og også i dag tidlig som var blenda. Jeg tror ikke jeg har streksyn:rolleyes:og hadde ingen skygger forrige pp. Men på denne testen føler jeg at jeg ser «noe», så begynner å lure på om jeg har streksyn alikevel:eek:

Skimter noe! Er dette make sure? Har fått skygge som dette på ekstremt mange tester, men også slik strek når jeg var gravid:wacky: Håper den blir sterkere❤️
 
Vurderer å kjøpe en temp for å ta å måle fremover. Er vel for sent denne syklusen? Men hvis det ikke klaffer så skal jeg kjøre på med det neste syklus. Og hvis det klasser denne syklusen så har jeg en måler til baby? :D
Så en på normal med to desimaler, noen som har testa den? Kosta typ 40-50 kr..
 
Vurderer å kjøpe en temp for å ta å måle fremover. Er vel for sent denne syklusen? Men hvis det ikke klaffer så skal jeg kjøre på med det neste syklus. Og hvis det klasser denne syklusen så har jeg en måler til baby? :D
Så en på normal med to desimaler, noen som har testa den? Kosta typ 40-50 kr..

Har brukt make sure sin, og har vært veldig fornøyd med den❤️ Så anbefales!
 
Begynner å få så mange symptomer at jeg snart får innbilt svangerskap :hilarious::hilarious:
8 dpo i dag.
 
Skimter noe! Er dette make sure? Har fått skygge som dette på ekstremt mange tester, men også slik strek når jeg var gravid:wacky: Håper den blir sterkere❤️
Ja, det er makesure ja. Brukte de litt forrige pp og fikk ingen skygger da.. Tester med en fra easy@home i morgen tidlig, veldig spent! :rolleyes:
 
Stille i dag, noen som har testet noe mer? Elsker å våkne opp og se alle positive testene :Heartred
 
Jaha. Ikke skjedd meg før, men tror faktisk det kan være det som har skjedd nå.. spennende dager å se hva som skjer
Det er vel så forskjellig og individuelt. Men jeg mener og tror at stress kan flytte litt på for meg. Jeg har aldri testa etter eggløsning, men tenker å prøve om det blir en pp 4 for oss.
 
Back
Topp