⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

:hilarious:
Kan jo ikke annet enn å le av det her?! :hilarious: Sier litt om hvordan kroppen blir etter SA og Vaksine på samme tid.. kanskje peak er i morgen da:bored:
Fikk 1,3 i dag, høyeste denne syklusen og keg pleier ikke få høyest på morgen, så spent på ettermiddagstesten.

hører nok egentlig ikke til her lenger? :angelic:
upload_2021-8-11_10-11-29.png
 
:hilarious:
Kan jo ikke annet enn å le av det her?! :hilarious: Sier litt om hvordan kroppen blir etter SA og Vaksine på samme tid.. kanskje peak er i morgen da:bored:
Fikk 1,3 i dag, høyeste denne syklusen og keg pleier ikke få høyest på morgen, så spent på ettermiddagstesten.

hører nok egentlig ikke til her lenger? :angelic:
Vis vedlegget 363132
Oj. Det var mange positive el-tester:woot: jeg har også nettopp vært gjennom en SA + vaksine. Spent på når EL blir her også:wtf: cd 12 i dag etter SA..
 
15 dpo og jeg synes ikke den stigningen her er noe å skryte av... Tror ikke det gikk veien denne gangen heller :/ Symptomene er ikke stigende heller.
 

Vedlegg

  • IMG_20210811_101151.jpg
    IMG_20210811_101151.jpg
    760,3 KB · Visninger: 108
Jeg tok en tidligtest i dag, 11 dpo. Den var blenda, men en kunne se feltet hvor positiv test skulle ha vært, bare at det var lysere enn selve testen. Kan ikke huske å ha sett det før, er det vanlig? Og, hvor sent er det vanlig å få positiv test med tidligtester?
 
Oj. Det var mange positive el-tester:woot: jeg har også nettopp vært gjennom en SA + vaksine. Spent på når EL blir her også:wtf: cd 12 i dag etter SA..
Så trist du mistet spira, fulgte med på deg. Tok du vaksine før du ble gravid? Er så vondt og vil bare ha spire i magen nå!! Men ser jo ikke lovende ut her, skal jo ikke være så mye LH. Leste om det at det kan ødelegge egg.. aner ikke. Vil bare ha TR og kjøre på ny syklus. Håper den stiger enda mer i ettermiddag, slik at jeg får et skikkelig bratt fjell. Flere som sier og skriver at man er mer fruktbar etter SA, så krysser fingrene for oss.
 
Jeg tok en tidligtest i dag, 11 dpo. Den var blenda, men en kunne se feltet hvor positiv test skulle ha vært, bare at det var lysere enn selve testen. Kan ikke huske å ha sett det før, er det vanlig? Og, hvor sent er det vanlig å få positiv test med tidligtester?
Hvilken tidligtest tok du? (Ja det er vanlig å kunne se hvor streken skal være)
Metode sin tidligtest er veldig svak og slår ut sent, så at den kan selges som tidlig test er rart.
 
Negativ test på utvannet ettermiddagsurin på mandag.. det var også test fra normal som jeg vet et dårlige. Har hatt mensmurringer i to dager nå, så tipper mens kommer snart. Men vet jo også at det et symptom på graviditet så får vente å se :rolleyes: forventet mens i morgen, fredag eller lørdag..
 
Tror nok jeg har hatt min første kjemiske :arghh: testene blir svakere og har IKM i dag. Så får se når tr kommer. Gikk glipp av både dose 2 med vaksine og graviditet, så det var nedsig:sorry:
 
15 dpo og jeg synes ikke den stigningen her er noe å skryte av... Tror ikke det gikk veien denne gangen heller :/ Symptomene er ikke stigende heller.
Hvor ofte tester du? Jeg syns de to nederste ser sterkere ut enn de andre, og hcg-en dobles vel ca. annenhver dag.
 
Whaaat!!!! Glemte av tiden på testen å tok 5 minutter istedenfor 3.. aldri fått så sterk.. nå skal det spares urin
E1DF378C-4785-44CC-905B-04ECF8D23BB5.jpeg
 
Så trist du mistet spira, fulgte med på deg. Tok du vaksine før du ble gravid? Er så vondt og vil bare ha spire i magen nå!! Men ser jo ikke lovende ut her, skal jo ikke være så mye LH. Leste om det at det kan ødelegge egg.. aner ikke. Vil bare ha TR og kjøre på ny syklus. Håper den stiger enda mer i ettermiddag, slik at jeg får et skikkelig bratt fjell. Flere som sier og skriver at man er mer fruktbar etter SA, så krysser fingrene for oss.
Nei tok vaksina et par daget etter jeg mista.. har også lest at så mye svinginger kan ødelegge egget, men om det er sant vet jeg ikke. Hos meg stiger og synker LH en del i løpet av syklus, så det skal jeg ta opp med gyn. Litt redd for å bli gravid nå egentlig siden jeg er i gang med utredning. Men føler vi ikke har så mye tid å miste.. lykke til:Heartred
 
Test nr 2 og 3 er fra samme dag, morgen og kveld. Ellers har jeg testet bare morgen. Synes bare generelt at de er så svake...
Ikke gi opp helt ennå. Den er klart sterkere på de to siste. Blir spennende å se om den blir enda sterkere i morgen. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Test nr 2 og 3 er fra samme dag, morgen og kveld. Ellers har jeg testet bare morgen. Synes bare generelt at de er så svake...
Sniker - jeg var også bekymret over treg økning. Jeg hadde like svake tester som deg, og økningen gikk tregt ifht de andre som også hadde testet positivt. Jeg er 7+5 i dag, og har sett et bankende hjerte og levende bebbis på UL. Så du må ikke gi opp :happy:
 
Sniker - jeg var også bekymret over treg økning. Jeg hadde like svake tester som deg, og økningen gikk tregt ifht de andre som også hadde testet positivt. Jeg er 7+5 i dag, og har sett et bankende hjerte og levende bebbis på UL. Så du må ikke gi opp :happy:
Åh, tusen takk!! Og gratulerer til deg! Det er jo helt fantastisk! Har fått time til gyn om tre uker, så uansett hva som skjer så får jeg en sjekk da! Kommer til å gå i snegelfart, de tre ukene! Kan jeg få se testene dine?
 
Tror nok jeg har hatt min første kjemiske :arghh: testene blir svakere og har IKM i dag. Så får se når tr kommer. Gikk glipp av både dose 2 med vaksine og graviditet, så det var nedsig:sorry:
Skal jeg sette deg på TR?
Kjedelig med sånne ned turer men da håper jeg den sitter neste pp for deg :Heartbigred
 
5 DPO i dag, og tiden går aaaaaaltfor sakte!! Kaffen smakte ikke noe godt i morges heller, men det kan kanskje bare bety at jeg må rense kaffemaskina mi :wacky: Jeg er også ekstremt emosjonell i dag. Sitter å overbeviser meg selv om at det ikke har funka denne måneden heller, søker opp pris på private fertilitetsklinikker og bare har lyst til å grine :banghead:
Ellers overrasket gubben meg i går med å ha bestilt hjemmetest av svømmerne sine uten å si noe til meg. Fikk toppresultat på den, så ser ut til at alt er OK med de:wacky:
 
Back
Topp