⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Fikk 1,11 på Premom, så går over til ikm uke 34 :( Lykke til :signs003 så krysser jeg fingra for at vi sees i mai, flere av oss!!
 
:hilarious:
Kan jo ikke annet enn å le av det her?! :hilarious: Sier litt om hvordan kroppen blir etter SA og Vaksine på samme tid.. kanskje peak er i morgen da:bored:
Fikk 1,3 i dag, høyeste denne syklusen og keg pleier ikke få høyest på morgen, så spent på ettermiddagstesten.

hører nok egentlig ikke til her lenger? :angelic:
Vis vedlegget 363132
Du har jo lov å henge med her videre selv om du ikke hører til her i forhold til IkM :angelic:
 
Ikm i går, og fortsatt ingen mens :eek: negativ test i går og i dag. Er bare 13 dpo da. Vet ikke om kroppen tuller etter vaksine eller om lutealfasen endelig skal bli normal :rolleyes:
 
9 dpo
-murringer (mer midt i en ut på sidene som ved mensen
-litt ømme pupper
-humørsyk
-var på lukt
-småuggen på morgenen
-høy, lukket og bakovervendt tapp. Steinhard med et mykt lag på utsiden.

Håper håper håper

Ganske likt som første graviditet, men hatt det slik en gang tidligere iår og. Og da kom tr allikevel... krysser armer og ben!
 
Du har jo lov å henge med her videre selv om du ikke hører til her i forhold til IkM :angelic:
Ja, vil nok bli her og følge med på dere videre :shy:
Jeg lurer litt på å ta en tur til gyn-spesialist for å ta UL og sjekke ståa på hva som skjer..? Hva ville dere gjort i den situasjonen her med alle de toppene?
 
Ja, vil nok bli her og følge med på dere videre :shy:
Jeg lurer litt på å ta en tur til gyn-spesialist for å ta UL og sjekke ståa på hva som skjer..? Hva ville dere gjort i den situasjonen her med alle de toppene?
Ettersom du hadde SA i midten av juli, så kan det jo evt være noe rester igjen som tuller til kroppen? Absolutt ikke dumt å ta en tur til gynekolog :)

jeg har planer om en tur til gynekolog om det ikke klaffer denne pp, bare for å sjekke at alt er i orden etter senaborten i april :)
 
Ettersom du hadde SA i midten av juli, så kan det jo evt være noe rester igjen som tuller til kroppen? Absolutt ikke dumt å ta en tur til gynekolog :)

jeg har planer om en tur til gynekolog om det ikke klaffer denne pp, bare for å sjekke at alt er i orden etter senaborten i april :)
Da gjør jeg det. Bare typisk at siste feriedag er nå og det må bli i arb.tid. Hater å ta tid fra arbeid for slike ting.. i hvert fall når man har hatt ferie :wtf:
 
Da gjør jeg det. Bare typisk at siste feriedag er nå og det må bli i arb.tid. Hater å ta tid fra arbeid for slike ting.. i hvert fall når man har hatt ferie :wtf:
Men legebesøk skal du ikke ha dårlig samvittighet for :) det er jo en nødvendighet :) så er det greit å få vite av gyn om du har hatt EL nå, eller om det er noe annet som ødelegger for EL :)
 
Men legebesøk skal du ikke ha dårlig samvittighet for :) det er jo en nødvendighet :) så er det greit å få vite av gyn om du har hatt EL nå, eller om det er noe annet som ødelegger for EL :)
For de kan se det? Man må ikke ta blodprøvd for å sjekke. Nei, jeg bare synes det er så typisk å måtte ta fri for slike ting når man har hatt så mye fri. Men de har ikke oppe tidene jeg ikke er på jobb så.. Vaksina var jeg flink å satt opp etter arbeidstid, så får jeg sms om at jeg har fått fremskynda og satt til den minst passende tiden mtp jobb og prøvingen :knegg: men den skal jeg få bytta da.

håper nesten de finner NOE! er så kjedelig å ikke vite.. jeg vet at LH har vært lav, hcg var på 55 dagen før jeg begynte å blø, negativ gtest hos legen samme dag som blodprøven ble tatt, veldig utvanna urin, negative gtester hjemme..
 
@Baby-yoda hvordan går det med deg? Det var din ikm i går ser jeg så bare tenkte å høre med deg om hvordan det går? Skal jeg oppføre deg på en av listene?
 
Her har TR meldt sin ankomst :banghead::banghead:

Så det blir å innta første tablett av Letrozol imorgen kveld. Blir veldig spent om det klaffer etter første runde med kuren og at det blir en mai-baby!:angelic::joyful:

Har hørt at man bør ta letrozol om kvelden for at bivirkningene kan bli mindre evt?:p
 
Denne prøvinga går meg til hodet!:dance018 Jeg trodde dette skulle gå så greit, bare vente å se om TR kom på besøk og så ta det derifra.. Men neida! PP1 endte med kjemisk, PP2 i SA, PP3 gikk i vasken pga at hele den fruktbare perioden havna på ferietur i telt med 3 barn, og nå er vi i PP4 og jeg holder på å klikke:excited001:laughing021Litt usikker på når EL var denne gangen så jeg er mellom 5 og 7 DPO, og må virkelig ta meg sammen for å ikke teste! Noe så teit når det er garantert å få en negativ test:banghead:
Hodet mitt har fått for seg at denne PP har det klaffa, så gruer meg egentlig til å teste også, for fallhøyden blir så stor når hodet er så overbevist.. Prøver så godt jeg kan å få hodet til å forstå at dette er dumt, men til ingen nytte:rolleyes:
Vær så snill å si at vi er flere, eller send hjelp!:laughing001
 
Har det noe å si om TestenStreken er blir tynn når den tørker?:bookworm:
Syns streken ble så tynn! Lot den ligge til jeg kom hjem nå i kveld siden jeg skulle sammenligne , men klarte ikke holde meg så lenge:smiley-bounce022 har kjøpt tidligtest som ligger klar til i morgen:angelic:
Det er veldig tydelig at den er rosa, men ufattelig vanskelig å få på bilde. Den var jo like tykk som kontrollstreken tidligere. Hva man ikke tenker på..
270DA8B4-1DE5-44B0-A8FD-C3CD5BFE24BF.jpeg
 
Har det noe å si om TestenStreken er blir tynn når den tørker?:bookworm:
Syns streken ble så tynn! Lot den ligge til jeg kom hjem nå i kveld siden jeg skulle sammenligne , men klarte ikke holde meg så lenge:smiley-bounce022 har kjøpt tidligtest som ligger klar til i morgen:angelic:
Det er veldig tydelig at den er rosa, men ufattelig vanskelig å få på bilde. Den var jo like tykk som kontrollstreken tidligere. Hva man ikke tenker på..
Vis vedlegget 363173

Nei. Mine blir også det når de tørker:p
 
For de kan se det? Man må ikke ta blodprøvd for å sjekke. Nei, jeg bare synes det er så typisk å måtte ta fri for slike ting når man har hatt så mye fri. Men de har ikke oppe tidene jeg ikke er på jobb så.. Vaksina var jeg flink å satt opp etter arbeidstid, så får jeg sms om at jeg har fått fremskynda og satt til den minst passende tiden mtp jobb og prøvingen :knegg: men den skal jeg få bytta da.

håper nesten de finner NOE! er så kjedelig å ikke vite.. jeg vet at LH har vært lav, hcg var på 55 dagen før jeg begynte å blø, negativ gtest hos legen samme dag som blodprøven ble tatt, veldig utvanna urin, negative gtester hjemme..
Litt usikker om de kan se det, men de kan i hvert fall sjekke hvordan det ser ut med eggstokker og livmor osv :)
Men ofte kan nok kroppen være i ulage etter en SA, så kan være kroppen trenger en mens for å hente seg inn igjen :) men jeg har ikke peiling på det, men det er det jeg tror kroppen min sier:p dette var 3.mens og den var faktisk den første normale mensen jeg hadde etter senaborten :) så håper det at det var det som skulle til for at det forhåpentligvis klaffer denne gang :)
 
Back
Topp