Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg sette deg på TR?
Kjedelig med sånne ned turer men da håper jeg den sitter neste pp for deg
Du har jo lov å henge med her videre selv om du ikke hører til her i forhold til IkM
Kan jo ikke annet enn å le av det her?! Sier litt om hvordan kroppen blir etter SA og Vaksine på samme tid.. kanskje peak er i morgen da
Fikk 1,3 i dag, høyeste denne syklusen og keg pleier ikke få høyest på morgen, så spent på ettermiddagstesten.
hører nok egentlig ikke til her lenger?
Vis vedlegget 363132
Gratulerer
Skal jeg føre deg opp på lista?
Mange dpo er du ?
Ja, vil nok bli her og følge med på dere videreDu har jo lov å henge med her videre selv om du ikke hører til her i forhold til IkM
Ettersom du hadde SA i midten av juli, så kan det jo evt være noe rester igjen som tuller til kroppen? Absolutt ikke dumt å ta en tur til gynekologJa, vil nok bli her og følge med på dere videre
Jeg lurer litt på å ta en tur til gyn-spesialist for å ta UL og sjekke ståa på hva som skjer..? Hva ville dere gjort i den situasjonen her med alle de toppene?
Da gjør jeg det. Bare typisk at siste feriedag er nå og det må bli i arb.tid. Hater å ta tid fra arbeid for slike ting.. i hvert fall når man har hatt ferieEttersom du hadde SA i midten av juli, så kan det jo evt være noe rester igjen som tuller til kroppen? Absolutt ikke dumt å ta en tur til gynekolog
jeg har planer om en tur til gynekolog om det ikke klaffer denne pp, bare for å sjekke at alt er i orden etter senaborten i april
Men legebesøk skal du ikke ha dårlig samvittighet for det er jo en nødvendighet så er det greit å få vite av gyn om du har hatt EL nå, eller om det er noe annet som ødelegger for ELDa gjør jeg det. Bare typisk at siste feriedag er nå og det må bli i arb.tid. Hater å ta tid fra arbeid for slike ting.. i hvert fall når man har hatt ferie
For de kan se det? Man må ikke ta blodprøvd for å sjekke. Nei, jeg bare synes det er så typisk å måtte ta fri for slike ting når man har hatt så mye fri. Men de har ikke oppe tidene jeg ikke er på jobb så.. Vaksina var jeg flink å satt opp etter arbeidstid, så får jeg sms om at jeg har fått fremskynda og satt til den minst passende tiden mtp jobb og prøvingen men den skal jeg få bytta da.Men legebesøk skal du ikke ha dårlig samvittighet for det er jo en nødvendighet så er det greit å få vite av gyn om du har hatt EL nå, eller om det er noe annet som ødelegger for EL
Har det noe å si om TestenStreken er blir tynn når den tørker?
Syns streken ble så tynn! Lot den ligge til jeg kom hjem nå i kveld siden jeg skulle sammenligne , men klarte ikke holde meg så lenge har kjøpt tidligtest som ligger klar til i morgen
Det er veldig tydelig at den er rosa, men ufattelig vanskelig å få på bilde. Den var jo like tykk som kontrollstreken tidligere. Hva man ikke tenker på..
Vis vedlegget 363173
Litt usikker om de kan se det, men de kan i hvert fall sjekke hvordan det ser ut med eggstokker og livmor osvFor de kan se det? Man må ikke ta blodprøvd for å sjekke. Nei, jeg bare synes det er så typisk å måtte ta fri for slike ting når man har hatt så mye fri. Men de har ikke oppe tidene jeg ikke er på jobb så.. Vaksina var jeg flink å satt opp etter arbeidstid, så får jeg sms om at jeg har fått fremskynda og satt til den minst passende tiden mtp jobb og prøvingen men den skal jeg få bytta da.
håper nesten de finner NOE! er så kjedelig å ikke vite.. jeg vet at LH har vært lav, hcg var på 55 dagen før jeg begynte å blø, negativ gtest hos legen samme dag som blodprøven ble tatt, veldig utvanna urin, negative gtester hjemme..
Ååh takk for svarNei. Mine blir også det når de tørker
Masse lykke til da fjerner jeg deg fra uke 33 så håper jeg dere får det tilFikk 1,11 på Premom, så går over til ikm uke 34 Lykke til så krysser jeg fingra for at vi sees i mai, flere av oss!!