Masse lykke til videre Kjekt med dobbelgruppeÅ der starta det for fult da ble det den berømte tante rød denne pp også så da håper jeg pp 27 er min tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til videre Kjekt med dobbelgruppeÅ der starta det for fult da ble det den berømte tante rød denne pp også så da håper jeg pp 27 er min tur
Digital slår nok ut i morgen eller lørdag ja Gratulerer!Vis vedlegget 363195 Jeg tror kanskje det har klaffet denne mnd fikk positiv tidligtest loyds, har aldri fått skygge på de tidligere men babyplan vanlig å digital slo ikke ut enda! Er 9 dpo.
Det kom en svak strek med en gang urinen gikk forbi. Tror dere en digital blir positiv 10-11 dpo?
SpennendeeeeeSer strek10 dpo, vanlig test
Åååå så gøøøyVis vedlegget 363195 Jeg tror kanskje det har klaffet denne mnd fikk positiv tidligtest loyds, har aldri fått skygge på de tidligere men babyplan vanlig å digital slo ikke ut enda! Er 9 dpo.
Det kom en svak strek med en gang urinen gikk forbi. Tror dere en digital blir positiv 10-11 dpo?
Kjipt! Mulig vi havner på samme IKM gruppe igjen?Å der starta det for fult da ble det den berømte tante rød denne pp også så da håper jeg pp 27 er min tur
Sier forsiktig takk Har en på tur i posten! Som jeg håper denne klorer seg fastDigital slår nok ut i morgen eller lørdag ja Gratulerer!
Er så spent! Nå må spira bare klore seg fastÅååå så gøøøy
Prøv de andre imorgen. Gleder meg til å se
Jeg ser10 dpo, vanlig test
SpennendeeeeeSer strek
Jeg ser
Vis vedlegget 363195 Jeg tror kanskje det har klaffet denne mnd fikk positiv tidligtest loyds, har aldri fått skygge på de tidligere men babyplan vanlig å digital slo ikke ut enda! Er 9 dpo.
Åå! Heldig min slo ikke ut i dag så må sikkert ha noen dager til på segJeg fikk positiv digital samme dagen som tidligtesten slo ut
Åå! Heldig min slo ikke ut i dag så må sikkert ha noen dager til på seg
Så spennende håper det er en babystrek ser jo lovende utLurte et øyeblikk på om jeg hadde fått alvorlig streksyn, for jo mere jeg stirret på testen, jo tydeligere ble streken sammenlignet nå og streken på vanlig test var ikke like sterk som denne når jeg testa 12 dpo forrige pp (som endte i kjemisk)