⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Fører et symptom til på lista: ømme pupper:wideyed: I går kveld hadde jeg såpass ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på hverken siden eller magen da jeg la meg. Puppene er fortsatt ømme. Dere som har vært gravide, om dere hadde ømme pupper som symptom, når startet det hos dere? Jeg synes det er alt for tidlig med symptomer 6dpo lissom:meh:
 
Fører et symptom til på lista: ømme pupper:wideyed: I går kveld hadde jeg såpass ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på hverken siden eller magen da jeg la meg. Puppene er fortsatt ømme. Dere som har vært gravide, om dere hadde ømme pupper som symptom, når startet det hos dere? Jeg synes det er alt for tidlig med symptomer 6dpo lissom:meh:
Jeg er også 6 dpo og har akkurat det samme! De kjennes mest ømme på yttersiden av brystene. Spent på om det er et lovende symptom :wideyed:
 
Fører et symptom til på lista: ømme pupper:wideyed: I går kveld hadde jeg såpass ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på hverken siden eller magen da jeg la meg. Puppene er fortsatt ømme. Dere som har vært gravide, om dere hadde ømme pupper som symptom, når startet det hos dere? Jeg synes det er alt for tidlig med symptomer 6dpo lissom:meh:
Håper det er et babysymptom for deg :)
har prøvd en stund, og har ofte ømme pupper mellom el og tr, varierer når i dpo, hvor på puppene og intensitet, men har skjeldent vært pga graviditet :) denne PP’n startet det 3/4 dpo og hadde ingenting med graviditet å gjøre :)
 
Fører et symptom til på lista: ømme pupper:wideyed: I går kveld hadde jeg såpass ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på hverken siden eller magen da jeg la meg. Puppene er fortsatt ømme. Dere som har vært gravide, om dere hadde ømme pupper som symptom, når startet det hos dere? Jeg synes det er alt for tidlig med symptomer 6dpo lissom:meh:
Har kun fått ømme pupper rundt IKM når jeg var gravid med første, men hadde ikke ømme pupper når jeg var gravid tidligere i år :p

Så vanskelig å si :) håper det er ett tegn på at du er gravid :)
 
Håper det er et babysymptom for deg :)
har prøvd en stund, og har ofte ømme pupper mellom el og tr, varierer når i dpo, hvor på puppene og intensitet, men har skjeldent vært pga graviditet :) denne PP’n startet det 3/4 dpo og hadde ingenting med graviditet å gjøre :)

Samme her, her var faktisk IKKE ømme pupper graviditetstegn:hilarious:
 
12 dpo og blenda. Satt opp til vaksine i morgen, hadde håpet på å kunne ringe og avbestille den men sånn ble det ikke :) blir PP29 neste og begynner smått med fertilitetsundesøkelser etter hvert :)

Bare sett meg på TR :)
Da setter jeg deg på Lista.

Så da ses vi på neste pp håper den sitter da for oss :Heartred
 
Det hadde vært hyggelig så håper jeg det sitter for oss neste pp :Heartred

Tok 5x2 fra dag cd 3 ja tror det er hele runden?
Eller har jeg gjort feil?
Denne runden skal jeg ta 2 på kvelden istede for en morgen å en kveld som det var denne pp.
Du tar dobbel dose ja, og jeg tar bare enkelt dose i denne runden. Sikkert dobbelt neste gang om det ikke gikk:) Men er 5 dagers kur ja:D
 
Du tar dobbel dose ja, og jeg tar bare enkelt dose i denne runden. Sikkert dobbelt neste gang om det ikke gikk:) Men er 5 dagers kur ja:D
Ble nesten redd for at jeg hadde gjort feil her jeg nå :smiley-ashamed004
ja blir nok runde 2 med letrozol men denne gangen skal jeg prøve med babyklister etter el ;)
å lurer på om jeg skal dra å få tak i wild jam å ta det samtidig men litt usikker på om det ødelegger for letrozol eller babyklister :dead: noen som vet?
 
B0C35CA3-EAB3-48AC-9C64-BBE36D20B4C4.jpeg
Hjernen bare: den er blank. Det er en strek. Den er blank. Det er en strek! Den er blank!!

Regner med det bare er jeg som ser den usynlige streken?:bag: :hilarious:
 
Hei dere, sniker litt inne her :happy: Vi prøver på nr to, og denne gangen har jeg ikke tatt tester rundt el men fulgte bare når Flo sa jeg hadde eggløsning og la inn aksjer mange dager før og etter. Når jeg ble gravid med første hadde jeg litt lengre syklus på rundt 30-31-31 dager, men denne gangen er jeg usikker. Tok ut spiral i juni og har hatt mensen og eggløsningsslim hele veien. Skulle fått mensen 09 august og den har enda ikke kommet, men babyplan sin vanlige test slår ikke ut, normal sine slår ikke ut og heller ikke metode sine tidligtester. Tror dere det fortsatt er håp eller er det bare tr som er forsinket? Har et lite håp om at eggløsning var senere enn Flo antok så hele greia er litt bak skjema. Noen som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje jeg må ta noen andre tester? Beklager for langt innlegg og et drøss med spørsmål, men håper sånn :oops:
 
Hei dere, sniker litt inne her :happy: Vi prøver på nr to, og denne gangen har jeg ikke tatt tester rundt el men fulgte bare når Flo sa jeg hadde eggløsning og la inn aksjer mange dager før og etter. Når jeg ble gravid med første hadde jeg litt lengre syklus på rundt 30-31-31 dager, men denne gangen er jeg usikker. Tok ut spiral i juni og har hatt mensen og eggløsningsslim hele veien. Skulle fått mensen 09 august og den har enda ikke kommet, men babyplan sin vanlige test slår ikke ut, normal sine slår ikke ut og heller ikke metode sine tidligtester. Tror dere det fortsatt er håp eller er det bare tr som er forsinket? Har et lite håp om at eggløsning var senere enn Flo antok så hele greia er litt bak skjema. Noen som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje jeg må ta noen andre tester? Beklager for langt innlegg og et drøss med spørsmål, men håper sånn :oops:
Det er jo mye mulig at du har hatt eggløsning senere enn hva Flo la opp til. Så det er jo fremdeles håp :)
 
Vis vedlegget 363224 Hjernen bare: den er blank. Det er en strek. Den er blank. Det er en strek! Den er blank!!

Regner med det bare er jeg som ser den usynlige streken?:bag: :hilarious:
Jeg ser noe, men er usikker på om streken er blå? Og tror noen har sakt tidligere at disse kan gi skygge :nailbiting:

Hvor mange dpo er du? :rolleyes:
 
Vis vedlegget 363224 Hjernen bare: den er blank. Det er en strek. Den er blank. Det er en strek! Den er blank!!

Regner med det bare er jeg som ser den usynlige streken?:bag: :hilarious:
Jeg ser jeg ser :love7 Men siden andre har fått skyggestreker på de så tør jeg ikke å si noe mer før det er mer farge i streken. Men krysser alt på at det kommer sterkere strek i dagene fremover :wav
 
Hei dere, sniker litt inne her :happy: Vi prøver på nr to, og denne gangen har jeg ikke tatt tester rundt el men fulgte bare når Flo sa jeg hadde eggløsning og la inn aksjer mange dager før og etter. Når jeg ble gravid med første hadde jeg litt lengre syklus på rundt 30-31-31 dager, men denne gangen er jeg usikker. Tok ut spiral i juni og har hatt mensen og eggløsningsslim hele veien. Skulle fått mensen 09 august og den har enda ikke kommet, men babyplan sin vanlige test slår ikke ut, normal sine slår ikke ut og heller ikke metode sine tidligtester. Tror dere det fortsatt er håp eller er det bare tr som er forsinket? Har et lite håp om at eggløsning var senere enn Flo antok så hele greia er litt bak skjema. Noen som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje jeg må ta noen andre tester? Beklager for langt innlegg og et drøss med spørsmål, men håper sånn :oops:
Jeg tok ut spiral i januar, fikk første mens i mars :) da har jeg jo hatt EL mellom der. Vi prøvde ikke den perioden, så sjekket ikke. Har ikke hatt en eneste stabil syklus etter spiraluttak :bag:
 
Hei dere, sniker litt inne her :happy: Vi prøver på nr to, og denne gangen har jeg ikke tatt tester rundt el men fulgte bare når Flo sa jeg hadde eggløsning og la inn aksjer mange dager før og etter. Når jeg ble gravid med første hadde jeg litt lengre syklus på rundt 30-31-31 dager, men denne gangen er jeg usikker. Tok ut spiral i juni og har hatt mensen og eggløsningsslim hele veien. Skulle fått mensen 09 august og den har enda ikke kommet, men babyplan sin vanlige test slår ikke ut, normal sine slår ikke ut og heller ikke metode sine tidligtester. Tror dere det fortsatt er håp eller er det bare tr som er forsinket? Har et lite håp om at eggløsning var senere enn Flo antok så hele greia er litt bak skjema. Noen som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje jeg må ta noen andre tester? Beklager for langt innlegg og et drøss med spørsmål, men håper sånn :oops:
Med forrige som ble født i 2019. Tok jeg ut spiral 01 August 2018. Fikk mens 05 August. Vi prøvde å unngå eggløsning for skulle begynne på minipiller. 14 September hadde jeg følt meg gravid og syk en stund. Fikk da 2-3 på digital test. Fikk da en menstermin som var 15 Mai. På tidlig UL ble jeg flyttet 12 DAGER! Til 27 Mai. På ordinær ultralyd ble 25 Mai stående. Så ble han født 06 Juni. Altså 12 dager på overtid. Følte jeg hadde verdens lengste svangerskap :knegg:laughing6 Men var altså da en veldig forsinket eggløsning. Så ikke unormalt etter spiral. Føler du deg gravid da?
 
Jeg ser noe, men er usikker på om streken er blå? Og tror noen har sakt tidligere at disse kan gi skygge :nailbiting:

Hvor mange dpo er du? :rolleyes:

Ja, det kan jo hende det er en skygge om flere har opplevd å få det. Det er litt vanskelig å vite hvor jeg er nøyaktig (ingen temp eller test etter el) men ut fra egne beregninger så er jeg 10 dpo, og burde jo ventet men bare klaaarte ikke mer :angelic: Er så lenge til IKM!!
 
Back
Topp