⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Tusen takk! Og deilig at det ikke bare er meg som ser den!! Også håper jeg det blir en ekte strek snart! Jeg våknet med sterke menssmerter i går natt, og i dag kjenner jeg ligamentsmerter?!! Kan det stemme? Hyggelig at du følger med:Heartpink Unner deg så veldig den etterlengtede spiren, håper den snart er på plass:Heartred Krysser fingre og tær for deg!
Ligamentsmerter tillegg, så håper jeg det er livmoren som jobber og at spiren sitter hos deg!:Heartred

Tusen takk, la oss bare håpe at enkelt kur med letrozol klaffer endelig for meg, og at det kommer mai-baby:Heartred
 
Helt hodestups idiotisk å teste så tidlig, men men :wacky:
Den rosa er fra i går, 6 DPO, og den blå er i dag, 7 DPO. Føler kanskje at jeg ser noe ekstremt svakt, men det er nok bare mitt utviklende streksyn :laughing002

AB05BC84-BE7A-48EC-BB2D-44904AE5BD28.jpeg 0B86259B-10BE-4718-B486-8DBBBBFA71A0.jpeg
 
Nå går jeg snart inn i 8dpo (over midnatt) og jeg er todelt ang testing :p en del av meg er testetøs og har lyst å teste allerede nå, mens en annen del av meg har lyst å vente på IKM-dagen for å se om mensen kommer eller ikke for så å teste hvis den ikke kommer :nailbiting:
Litt fordi jeg synes det er «vondt» å ikke se 2 streker.. :oops:
:anyone
Feel you :Heartblue Vanskelig den der. For tenker litt det samme. Men samtidig og grusomt å pine seg selv de dagene før TR også. Men ser jo på statistikk at hvis man klarer å vente til 9-10-11 dpo helst så kan man jo få strek hvis man er gravid. Men blir man mindre skuffet av å få TR når man ikke har testet?
Jeg kommer nok ikke til å klare å la vær :knegg:
Så må jeg tenke at det er bare pp2. Har prøvd I et år på første før (med eksen). Så må bare prøve å finne tålmodighet :hilarious:

Testet du nå imorges?
 
Feel you :Heartblue Vanskelig den der. For tenker litt det samme. Men samtidig og grusomt å pine seg selv de dagene før TR også. Men ser jo på statistikk at hvis man klarer å vente til 9-10-11 dpo helst så kan man jo få strek hvis man er gravid. Men blir man mindre skuffet av å få TR når man ikke har testet?
Jeg kommer nok ikke til å klare å la vær :knegg:
Så må jeg tenke at det er bare pp2. Har prøvd I et år på første før (med eksen). Så må bare prøve å finne tålmodighet :hilarious:

Testet du nå imorges?
Vet ikke om man blir mindre skuffet egentlig, bare liker ikke å synse om tester for å få forhåpninger og så er det ingenting likevel :p har ikke testet enda nei, venter helst til over helgen :nailbiting:
På mandag er jeg 11dpo, så kanskje det svidd av en tidligtest da :angelic:
Har du testet enda? :woot:
 
Tok denne i dag, den er blenda men en liten skygge der positiv strek skal være, er nok bare skyggen av streken?

vanlig test fra babyplan 25 m/l
 

Vedlegg

  • 2FC0AEE9-D90A-4FAB-9086-A10C8D7BE21C.jpeg
    2FC0AEE9-D90A-4FAB-9086-A10C8D7BE21C.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 87
For noen nydelige streker :love7 Gratulerer så mye da. Nå må du prøve å senke skuldrene (litt iallefall :happy:)
Takk, ja, skal prøve det nå. Kjenner bare så fryktelig lite symptomer og vet jo hvor galt det kan gå. Men jeg må bare ta dag for dag, evt uke for uke. Skal til gynekologen igjen om tre uker, så det er jo betryggende.
 
Ingen tr enda, skal vente med å teste på nytt til i morgen. Men med symptomer de siste dagene tyder på at tr er på vei.
 
Vet ikke om man blir mindre skuffet egentlig, bare liker ikke å synse om tester for å få forhåpninger og så er det ingenting likevel :p har ikke testet enda nei, venter helst til over helgen :nailbiting:
På mandag er jeg 11dpo, så kanskje det svidd av en tidligtest da :angelic:
Har du testet enda? :woot:
Ja den ser jeg. 11 dpo er jo det god sjans for å se en ekstra strek hvis man er gravid :happy:

Nei har klart å holde meg. Men er bedt med ut av noen venninner imorgen. 8dpo. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har alltid tenkt at jeg skal leve normalt til positiv test. Men får jo dårlig samvittighet av å ta meg en fest hvis jeg er gravid. Men samtidig har jeg vært på fest før jeg har visst jeg har vært gravid med nr 2 og 3. Vanskelig. Har egentlig ikke lyst å teste før etter helgen uansett :happy: Dilemma dilemma. Kanskje jeg tar meg noen enheter uten å ta helt av :hilarious:
 
Ja den ser jeg. 11 dpo er jo det god sjans for å se en ekstra strek hvis man er gravid :happy:

Nei har klart å holde meg. Men er bedt med ut av noen venninner imorgen. 8dpo. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har alltid tenkt at jeg skal leve normalt til positiv test. Men får jo dårlig samvittighet av å ta meg en fest hvis jeg er gravid. Men samtidig har jeg vært på fest før jeg har visst jeg har vært gravid med nr 2 og 3. Vanskelig. Har egentlig ikke lyst å teste før etter helgen uansett :happy: Dilemma dilemma. Kanskje jeg tar meg noen enheter uten å ta helt av :hilarious:
Det gjør jo ingenting å ta ett par enheter og kose deg :D du kan jo evt ta en test i morgen tidlig, selv om det er tidlig? :)
 
11 dpo i dag og blenda test. Føler «håpet er ute» denne pp. Selv om det er 4 dager til IKM…. Noen her som har testa helt blenda 11dpo og fått positiv nærmere ikm?
 
11 dpo i dag og blenda test. Føler «håpet er ute» denne pp. Selv om det er 4 dager til IKM…. Noen her som har testa helt blenda 11dpo og fått positiv nærmere ikm?
Jeg testa svakt positivt på kvelden på 11dpo sist svangerskap, og noen jeg kjenner har ikke fått positivt før ikm :)
 
Back
Topp