⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Der kom TR :yuck: skal kjøpe en Haug med billigtester, noen tips? De her i Norge er jo svinedyre :D
Har hørt flere har bestilt EasyHome fra amazon? Litt usikker på pris da, men skal visst ikke være så dyrt :) jeg har kjøpt på Billige-tester i det siste og tidligere bestilt noen strimmeltester fra ebay :)
 
Selvkontroll? Hva er det? Herregud, hadde nesten glemt hvor gøy det er å tisse på pinner (strimler) :hilarious: Sa til meg selv i går, at jeg IKKE skulle teste mer før hvertfall 8/9 dpo….hånda skle lett ned i skuffen på badet på morgenen i dag for å plukke opp en test:banghead:

Og så klart, synes jeg at jeg ser noe….streksynet mitt har ikke blitt noe dårligere etter en lang pause da, så da er det jo viktig å opprettholde det:hilarious: Haha, nei jeg blir oppgitt over meg selv…nå kan jeg likeså godt bare teste i vei fremover siden jeg er 7dpo:hilarious:
 

Vedlegg

  • 3A21A8BB-C974-441E-BC4E-72ADF112F87E.jpeg
    3A21A8BB-C974-441E-BC4E-72ADF112F87E.jpeg
    592,6 KB · Visninger: 87
Kan du ikke sjekke med gyn om du kan få noe hjelpemidler? Eller har du kanskje gjort det? :Heartred
Jeg er litt usikker på om jeg må vente 12 nye mnd før man får hjelp :rolleyes: godt spørsmål! Jeg skulle starte på letrozol rett før jeg ble gravid… tro om jeg kunne fått det før denne gangen!
 
Jeg er litt usikker på om jeg må vente 12 nye mnd før man får hjelp :rolleyes: godt spørsmål! Jeg skulle starte på letrozol rett før jeg ble gravid… tro om jeg kunne fått det før denne gangen!
Er verdt å spørre uansett :D
 
Kan dette være skygger?? Skjønne ingenting. Tok en rfsu tidligtest fra matbutikk i går på ettermiddag, å en metode vanlig i dag, ingen strek. Men i går kom det strek på tidligtest? Det var lloyd på morgenurin.. Den kom jo med en gang, den var fra en 2 pk hvor jeg brukte den andre for 2 pp siden, da var den blenda så har likksom ikker erfaring med skyggestrek på lloyd. Kan det være for lav HCG enda? Er bare 10 dpo
10465938-7F92-425B-B372-90F83D7CBB06.jpeg
2CCA8BA6-56B2-4904-9128-7FC278DD2DAA.jpeg
4F1832D5-FE2F-40B4-B4A8-7BC7469F18D4.jpeg
 
Har du måtte betale noe toll når du har bestilt fra Amazon? Så mye jeg vil bestille:laughing002
Ja, det blir toll når det er over en viss sum (300-ish tror jeg), men det har ikke vært så ille. Sist bestilte jeg en Easy@Home-pakke med 50 EL-tester og 20 G-tester, 4 First Response-tester og 2 Clear Blue tidligtester, og det kom på ca 600 kr totalt (tror tollen var ca 100 kr). Bestilte 8. mai, og DHL kom på døra med pakken allerede 11. mai :D
 
Det gjør jo ingenting å ta ett par enheter og kose deg :D du kan jo evt ta en test i morgen tidlig, selv om det er tidlig? :)
Ja får gjøre det. Men da begynner testekjøret mye tidligere enn planlagt :hilarious: Hahah. Men blir "godt" å få tilfredsstilt nysgjerrigheten :hilarious:
 
Kan dette være skygger?? Skjønne ingenting. Tok en rfsu tidligtest fra matbutikk i går på ettermiddag, å en metode vanlig i dag, ingen strek. Men i går kom det strek på tidligtest? Det var lloyd på morgenurin.. Den kom jo med en gang, den var fra en 2 pk hvor jeg brukte den andre for 2 pp siden, da var den blenda så har likksom ikker erfaring med skyggestrek på lloyd. Kan det være for lav HCG enda? Er bare 10 dpo
Vis vedlegget 363268 Vis vedlegget 363269 Vis vedlegget 363270
Helt sikker på at du er graviiiiiiiid :love7
Herlighet sååå gøy. Bare å fortsette å teste :wav
 
Ja, det blir toll når det er over en viss sum (300-ish tror jeg), men det har ikke vært så ille. Sist bestilte jeg en Easy@Home-pakke med 50 EL-tester og 20 G-tester, 4 First Response-tester og 2 Clear Blue tidligtester, og det kom på ca 600 kr totalt (tror tollen var ca 100 kr). Bestilte 8. mai, og DHL kom på døra med pakken allerede 11. mai :D
Åj det var ikke overhode! Kanskje det blir en Amazon bestilling:D:D:D
 
Testetrangen kommer snikende… hjelper IKKE at jeg er blitt forkjølet og har vondt i halsen, så kan ikke være på jobb :p skulle ønske det kunne garanteres at man så de 2 strekene man vil se :nailbiting:
 
Testen fra i går sammenlignet med testene fra i dag:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 59846C0F-ADAD-4707-B597-AC8BBB8DCF27.jpeg
    59846C0F-ADAD-4707-B597-AC8BBB8DCF27.jpeg
    730,3 KB · Visninger: 93
Back
Topp