⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Hvor mange dpo er du? Testen jeg tok i dag tidlig var så og si blank, men hadde sterkere senere i dag. Kanskje det er testen som er dårlig?:Heartred
10 dpo. Var likksom bare så sterk i går så forventet likksom strek på tidligtesten:arghh: men får bare vente til i morgen. Hvor mange dpo er du?❤️
 
Jeg tok ny tidligtest i dag, denne gang fra Metode og den var fullstendig blank..fremdeles tidlig, men klarte ikke vente. Om noen har, hva er erfaringen med den?
 
10 dpo. Var likksom bare så sterk i går så forventet likksom strek på tidligtesten:arghh: men får bare vente til i morgen. Hvor mange dpo er du?❤️
11 dpo i dag. Kunne såvidt se en skygge i går, tilnærmet blank på morgenen i dag, stigning fra i går på testene jeg tok utpå dagen i dag, samt positiv CB digital. Ikke tatt tidligtest.
Håper bare tidligtesten du tok var dårlig og at du får to streker i morgen:smiley-angelic001
 
Er der vanlig med skygge på testene fra Valmed (kjøpt på boots)? Kan det være en ordentlig strek? Mensen forsinket 3 dager :bored:
 

Vedlegg

  • 5912D16F-CFB1-4BDE-B1D4-D4B4F67A655C.jpeg
    5912D16F-CFB1-4BDE-B1D4-D4B4F67A655C.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 102
Jeg tok ny tidligtest i dag, denne gang fra Metode og den var fullstendig blank..fremdeles tidlig, men klarte ikke vente. Om noen har, hva er erfaringen med den?

Sniker :) tidligtestene fra metode gir veldig seint utslag/svak strek i forhold til andre tester. Jeg fikk tydelig strek på vanlig babyplan og nesten usynlig strek på metode tidlig.
 
Noe er på gang, så får vi bare avvente til etter IKM om det ikke er kjemisk.
Kommer nok til å teste hver dag fram til IKM:rolleyes:
Har hatt så fryktelig halsbrann siste to dagene. Det har jeg hatt en gang før, og det var når jeg var ganske langt på vei sist.
Lover ikke bra med symptomer så tidlig, men:sour:
Symptomer tidlig er jo bra tegn det da :happy:

Masse gratulerer, skal heie på spiren din :wav
 
Symptomer tidlig er jo bra tegn det da :happy:

Masse gratulerer, skal heie på spiren din :wav
Joda, det er vel bra, men det et slitsomt nok med symptomer, så greit å slippe å ha det fra uke 4 liksom:facepalm: takk:Heartred
 
Sniker :) tidligtestene fra metode gir veldig seint utslag/svak strek i forhold til andre tester. Jeg fikk tydelig strek på vanlig babyplan og nesten usynlig strek på metode tidlig.

:HeartpinkTusen takk for svar!! Der steg håpet litt igjen:shy: Lurer på om jeg er i stand til å ikke kjøpe en test til (annet merke) i morgen:laughing021
 
:HeartpinkTusen takk for svar!! Der steg håpet litt igjen:shy: Lurer på om jeg er i stand til å ikke kjøpe en test til (annet merke) i morgen:laughing021

Du har min fulle støtte! Da jeg fikk første positive test (babyplan) løp jeg ut for å kjøpe flere tester. Tok metode siden det var de tidligtestene de hadde. Ble så skuffet da jeg ikke fikk strek og trodde jeg ikke var gravid likevel. Men da jeg tok babyplan og metode dagen etterpå var det strek på begge, bare veldig svak på metode. Håper for deg! ❤️
 
11 dpo i dag. Kunne såvidt se en skygge i går, tilnærmet blank på morgenen i dag, stigning fra i går på testene jeg tok utpå dagen i dag, samt positiv CB digital. Ikke tatt tidligtest.
Håper bare tidligtesten du tok var dårlig og at du får to streker i morgen:smiley-angelic001
Tusen takk, kjente håpet kom litt tilbake❤️ De jeg har fått positiv på er jo på morgen, ikke ettermiddag. Så håper på to streker i morgen!
 
Da jeg hadde kjemisk så fikk ikke jeg strek før på ikm dagen tror jeg det var:) Kunne skimte en svak strek dagen før, men tenkte det var skygge. På ikm fikk jeg en veldig klar og rosa strek. Så ikke gi opp:happy: Jeg har troa!
Tusen takk❤️ Ja håper virkelig det kommer to streker! Hvor lenge hadde du positiv før de ble negative igjenn?
 
Da har jeg startet å spotte, så kan settes på TR. Gratulerer til alle nygravide :Heartred
 
Back
Topp