⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

12 dpo. Murringer. Hadde skikkelig halsbrann på jobb de siste dagene. Trøtt og utmattet. Vekler mellom å være kjempepositiv og tungt deprimert. Susete i hue. Tett i nesa.
 
Herregud, må le litt. Må være lovt med humor selv om man er skuffet:smiley-bounce022 fortalte samboer i mårrest om negative tester, så fikk jeg dette bildet tilsendt nå. Vet at strek etter tidsfrist er ugyldig å venter mensen i morgen. Men hadde det så travelt at jeg glemte å hive testene så den ble liggende på vasken.
«Sikker på at vi ikke skal ha en halv baby?
D3D52B0D-F30F-4992-8A73-45EA6592B4E8.jpeg


han får meg hvertfall til å le da:smiley-bounce022
 
Herregud, må le litt. Må være lovt med humor selv om man er skuffet:smiley-bounce022 fortalte samboer i mårrest om negative tester, så fikk jeg dette bildet tilsendt nå. Vet at strek etter tidsfrist er ugyldig å venter mensen i morgen. Men hadde det så travelt at jeg glemte å hive testene så den ble liggende på vasken.
«Sikker på at vi ikke skal ha en halv baby?
Vis vedlegget 363342

han får meg hvertfall til å le da:smiley-bounce022
Haha, halv baby, så søt :Heartbigred Hmm, men den der hadde gitt meg håp om en hel altså
 
Har hatt 3 positive tester, to fra babyplan og en fra lloyds, tydelig strek :arghh: når er det ingenting på babyplan, lloyds har en veldig veldig svak.. så bare å gjøre seg klar for ny pp:inpain: Takk❤️

Kjenner følelsen!:sorry::Heartred Samme skjedde med meg denne gangen. Tydelig strek på rfsu og babyplan. Så etter noen dager ble de plutselig svakere og så helt borte :crybaby2
 
Herregud, må le litt. Må være lovt med humor selv om man er skuffet:smiley-bounce022 fortalte samboer i mårrest om negative tester, så fikk jeg dette bildet tilsendt nå. Vet at strek etter tidsfrist er ugyldig å venter mensen i morgen. Men hadde det så travelt at jeg glemte å hive testene så den ble liggende på vasken.
«Sikker på at vi ikke skal ha en halv baby?
Vis vedlegget 363342

han får meg hvertfall til å le da:smiley-bounce022

Kanskje det er håp likevel! Ikke gi opp før tr kommer :happy:
 
Haha, halv baby, så søt :Heartbigred Hmm, men den der hadde gitt meg håp om en hel altså
Ja vi må ha litt tørr humor oppi denne prøvingen:smiley-bounce022 så på den etter 5 minutter rett før jeg dro, da var det ingenting, så tar det som en skygge. Nå skal jeg unne meg sushi og sjokolade til lunsj :cat:
 
Kjenner følelsen!:sorry::Heartred Samme skjedde med meg denne gangen. Tydelig strek på rfsu og babyplan. Så etter noen dager ble de plutselig svakere og så helt borte :crybaby2
Huff så dumt❤️ Kanskje de fester seg hos oss begge neste pp?❤️❤️ Skal prøve å ikke teste tidlig neste mnd! Fallhøyden er så stor.
Klem❤️
 
Høy hvilepuls, ett ganske typisk graviditetstegn på meg, men nå er jeg syk og 9dpo, så usikker på om hvilepulsen er høy pga svangerskap eller sykdom :hungry:
Venter med å teste til mandag/tirsdag:nailbiting:

noen andre som legger merke til hvilepuls? Min øker med rundt 10slag i svangerskap :rolleyes:
 
8 dpo. Innbiller meg at jeg ser en svak skygge, men det er nok bare streksyn og ønske om å se noe. Problemet med å teste så tidlig er jo at man mister håpet litt for hver slike test :banghead::wacky: jeg vet jo at det er for tidlig, men jeg vil se gjerne se noe annet enn den hvite bakgrunnen…

ECBF2836-411C-4B2C-B524-A4A9B5FFF4D1.jpeg
 
18 dpo eller CD32. Testene blir ikke så mye sterkere og jeg må bare forberede meg på at dette ikke kommer til å gå. :(

Den nest siste testen ble tatt 15 dpo og den siste der i dag. Og det er ingen forskjell. Tok en digital som fortsatt viste 1-2 uker, som det også gjorde på mandag.
 

Vedlegg

  • IMG_20210814_121857.jpg
    IMG_20210814_121857.jpg
    876,3 KB · Visninger: 94
8 dpo. Innbiller meg at jeg ser en svak skygge, men det er nok bare streksyn og ønske om å se noe. Problemet med å teste så tidlig er jo at man mister håpet litt for hver slike test :banghead::wacky: jeg vet jo at det er for tidlig, men jeg vil se gjerne se noe annet enn den hvite bakgrunnen…

Vis vedlegget 363344
Blenda 8dpo og 9dpo her, streken kom 10dpo:D så ikke mist håpet!
 
Åneida! Trodde dere jeg hadde glemt å teste idag? Vær ikke redd….Testetøsa hakke glemt å teste i dag heller:hilarious:
Har bikka 8dpo, så det er fra idag jeg føler at man kan begynne håpe på å kunne få se to streker.
Måtte det snart begynne å utvikle seg en strek nr to:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 8625266B-25B5-48BC-AA78-E829BA0AA795.jpeg
    8625266B-25B5-48BC-AA78-E829BA0AA795.jpeg
    715,3 KB · Visninger: 71
Last edited:
8 dpo. Innbiller meg at jeg ser en svak skygge, men det er nok bare streksyn og ønske om å se noe. Problemet med å teste så tidlig er jo at man mister håpet litt for hver slike test :banghead::wacky: jeg vet jo at det er for tidlig, men jeg vil se gjerne se noe annet enn den hvite bakgrunnen…

Vis vedlegget 363344
Hadde blenda idag jeg også. Tror ikke jeg orker å teste imorgen. Heller vente til 10 dpo :happy:


Det positive er at det blir ikke fest ikveld, bare ut å spise med venninner. Så da slipper jeg det dilemmaet og evt veldig dårlig samvittighet :hilarious::joyful:
 
18 dpo eller CD32. Testene blir ikke så mye sterkere og jeg må bare forberede meg på at dette ikke kommer til å gå. :(

Den nest siste testen ble tatt 15 dpo og den siste der i dag. Og det er ingen forskjell. Tok en digital som fortsatt viste 1-2 uker, som det også gjorde på mandag.
Ååå stor klem til deg :Heartblue Har du mulighet til å ta blodprøver hos legen?
 
Hadde blenda idag jeg også. Tror ikke jeg orker å teste imorgen. Heller vente til 10 dpo :happy:


Det positive er at det blir ikke fest ikveld, bare ut å spise med venninner. Så da slipper jeg det dilemmaet og evt veldig dårlig samvittighet :hilarious::joyful:
Jeg skal ha nevøen min på 5 år på overnatting i natt, så satser på at jeg ikke rekker å teste i morra :laughing002
 
Back
Topp