⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Skal jeg sette deg på TR?
Vet det er kjipt med da satser vi på terminspire neste pp :Heartbigred
Ja, bare gjøre det, du :) Vi får se, vi får se... Opplever at jeg får positiv test annen hver syklus. Har jo bare en eggleder, men fikk vite at den var bevegelig og ikke skulle ha noe å si, men jeg lurer litt..
 
Nei, skulle jo det på en måte sist tirsdag da jeg var der. Men hadde jo akkurat fått positiv test da. Så skal ta det opp neste gang! Har så lite peiling på støttemedisiner selv. Erfaring?
Nei ikke egen erfaring. Men vet det er ekstremt mange kloke erfarne damer her.

Har jo fått med meg mange forskjellige. Men i ditt tilfelle så blir jo du gravid. Men noe skjer. Kanskje du kan lage en egen tråd å spørre?
Det beste er nok å snakke med en erfaren gynekolog. Verdt det hvis det er noe man kan gjøre :happy::Heartbigred
 
Nei ikke egen erfaring. Men vet det er ekstremt mange kloke erfarne damer her.

Har jo fått med meg mange forskjellige. Men i ditt tilfelle så blir jo du gravid. Men noe skjer. Kanskje du kan lage en egen tråd å spørre?
Det beste er nok å snakke med en erfaren gynekolog. Verdt det hvis det er noe man kan gjøre :happy::Heartbigred
Ja, hun undersøkte jo meg og alt så fint ut fysisk inni meg iallefall. For 5 år siden da jeg prøvde på førstemann hadde jeg jo masse cyster og ikke noe mens og fikk ikke eggløsning av meg selv. Denne gangen har jeg iallefall regelmessig syklus med eggløsning helt av meg selv. Så jeg vet ikke hva som er greia. Tenkte akkurat på å lage en egen tråd om det :) Takk
 
Aaaner ikke :wtf: i følge premom har jeg el i dag, men det har jeg også i følge Premom hatt 4 ganger denne syklusen
Vis vedlegget 363335
men er det fra første topp så er det vel 10 dpo?
Håååper! Jeg hadde et skikkelig meltdown i går om dette, tenk om!
Det er en veldig lang bølge, som et platå:dead:. Hvis du fortsetter å teste og testlinjen blir lettere, vil den dagen være din mest fruktbare dag (eggløsningsdag).:happy:
 
Er redd det går mot kjemisk denna gangen og..:(
13 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • CD72B5E3-0C1D-4E1B-84F9-763B011147AC.jpeg
    CD72B5E3-0C1D-4E1B-84F9-763B011147AC.jpeg
    539,1 KB · Visninger: 100
10 dpo i dag og jeg har enda IKKE testet :hello2

Eneste tegnet jeg tror kan være noe er at jeg ikke har noen spesielle tegn :rolleyes: Sist PP var jeg mye oppblåst, mye trøtt og kjente litt murringer. Så da trodde jeg at det kunne være noe, som det ikke var.. Nå er jeg syk også (negativ koronatest) så den forhøyede hvilepulsen jeg har tror jeg er pga sykdom ikke svangerskap :nailbiting: ellers er det NADA symptomer:bookworm: som i mitt hodet også kan bety at det er bra :angelic:

får se om jeg smeller av test i kveld eller venter til i morgen :rolleyes: flere som enda ikke har testet og venter lengst mulig?
 
9 dpo i dag. Har ikke testa i dag, men fikk litt rosa på papiret, så frykter at alt håp er ute og at TR kommer altfor tidlig igjen :(
 
10 dpo i dag og jeg har enda IKKE testet :hello2

Eneste tegnet jeg tror kan være noe er at jeg ikke har noen spesielle tegn :rolleyes: Sist PP var jeg mye oppblåst, mye trøtt og kjente litt murringer. Så da trodde jeg at det kunne være noe, som det ikke var.. Nå er jeg syk også (negativ koronatest) så den forhøyede hvilepulsen jeg har tror jeg er pga sykdom ikke svangerskap :nailbiting: ellers er det NADA symptomer:bookworm: som i mitt hodet også kan bety at det er bra :angelic:

får se om jeg smeller av test i kveld eller venter til i morgen :rolleyes: flere som enda ikke har testet og venter lengst mulig?
Du er altfor flink... :wav

Nei men kjempe bra. Når jeg liksom ga lov til meg selv igår pga jeg skulle ut, så stakk jeg hull på boblen rundt testetøsen :knegg:...
ANGRER!!!!

For alt jeg vet er jeg en sånn som ikke får to streker før nærmere ikm. For jeg har alltid funnet ut mellom uke 4 og 5 :laughing8

Kjenner på alle slags symptomer. Haltet rundt på kjøpesenter pga bekkenløsningssymtomer. Puppene sprenges i ny og ne. Men ikke hele tiden. Litt kvalm når jeg ligger i sengen om morgenen. Og litt murringer.
Men stoler ikke på meg selv og tror nå at kroppen min har så lyst til å bli gravid at den er en skuespiller :knegg:

Blenda 9 dpo...:laughing5
 

Vedlegg

  • 16290170859616021513804442857511.jpg
    16290170859616021513804442857511.jpg
    1,2 MB · Visninger: 64
9 dpo og fortsatt bare en skygge:meh: Hadde så strekk i lyskene og mensmurringer i går kveld, at det føltes som om TR skulle komme når som helst. Haff…. Jeg vil ha to streker NÅ:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 5EACBFD5-EA92-4FB9-990C-4DB856611C89.jpeg
    5EACBFD5-EA92-4FB9-990C-4DB856611C89.jpeg
    404 KB · Visninger: 73
Du er altfor flink... :wav

Nei men kjempe bra. Når jeg liksom ga lov til meg selv igår pga jeg skulle ut, så stakk jeg hull på boblen rundt testetøsen :knegg:...
ANGRER!!!!

For alt jeg vet er jeg en sånn som ikke får to streker før nærmere ikm. For jeg har alltid funnet ut mellom uke 4 og 5 :laughing8

Kjenner på alle slags symptomer. Haltet rundt på kjøpesenter pga bekkenløsningssymtomer. Puppene sprenges i ny og ne. Men ikke hele tiden. Litt kvalm når jeg ligger i sengen om morgenen. Og litt murringer.
Men stoler ikke på meg selv og tror nå at kroppen min har så lyst til å bli gravid at den er en skuespiller :knegg:

Blenda 9 dpo...:laughing5

det var slik kroppen min var sist PP, og derfor leter jeg ikke etter symptomer denne gangen :laughing025
Man får jo nesten innbilt svangerskap :schocked028

men fortsatt tidlig for oss begge, og symptomer eller ei, så er alt mulig :woot:
 
det var slik kroppen min var sist PP, og derfor leter jeg ikke etter symptomer denne gangen :laughing025
Man får jo nesten innbilt svangerskap :schocked028

men fortsatt tidlig for oss begge, og symptomer eller ei, så er alt mulig :woot:
Absolutt! Pluss jeg er jo ikke 100%sikker på hva slags dag eggløsningen ble. Er fort gjort at jeg bare er 8 dpo også. Men men. Denne uken som kommer vil vise oss enten eller :hilarious:
 
Absolutt! Pluss jeg er jo ikke 100%sikker på hva slags dag eggløsningen ble. Er fort gjort at jeg bare er 8 dpo også. Men men. Denne uken som kommer vil vise oss enten eller :hilarious:
Ja, denne uken viser oss enten 2 streker og happy days, eller blodpøl med ny periode prøving foran oss :woot::dead:
 
Back
Topp