⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

14 dpo, ingen mens, men lite som skjer på testene… den nederste er tatt i dag. Vet ikke hva jeg skal tro, sikkert best å forberede seg på exu/sa:(
Har du prøvd å tatt på kveldsurin? :)
 
Har du mulighet til å ta kontakt med legen for å ta blodprøve? En i dag og en på onsdag, da får du vite stigningen :)
Tror jeg avventer noen dager og ser om TR kommer:wacky: forberedt på det…
 
The testetøs is released!

jeg har nesten ikke sovet i natt, masse tanker svirrer i hodet på meg og jeg krisemaksimerer det meste… nå er jeg redd for at det er kjemisk, så egentlig veldig dumt å teste så tidlig egentlig :nailbiting: Greit nok at dpo-land ble forkortet, men nå ble de neste 3 ukene en halv uke lengre :nailbiting:

men utslag på vanlig test også, så håper jeg dette går veien :rolleyes:

Noen andre som tester?
Huuurraaaa jeg våger meg til å si GRATULERER :love7 Skjønner det er vanskelig å sove. Mye som skjer i kroppen og hodet på en gang :happy:

Jeg klarte å tisse rett i do imorges. Ingen kopp:hilarious: LIVREDD for dommen. Så vet ikke om jeg tør ikveld eller hopper rett til imorgen :hilarious:
 
Spottinga er mye sterkere i dag med rødere farge, så da er det bare å gi opp. Du kan sette meg på TR :(
Nå er det et helt år siden jeg sluttet på p-pillene, og det har ikke skjedd noenting... Ikke en eneste svak strek. Det føles bare helt håpløst akkurat nå.:sorry:
Huff har du tatt kontakt med gynekolog? :Heartbigred
 
14 dpo, ingen mens, men lite som skjer på testene… den nederste er tatt i dag. Vet ikke hva jeg skal tro, sikkert best å forberede seg på exu/sa:(
Den der er litt vanskelig, for er jo fine rosa streker. Kanskje du må prøve et annet merke også? :Heartpink Men skjønner du blir redd :Heartblue Har du opplevd kjemisk før eller sa?
 
Huuurraaaa jeg våger meg til å si GRATULERER :love7 Skjønner det er vanskelig å sove. Mye som skjer i kroppen og hodet på en gang :happy:

Jeg klarte å tisse rett i do imorges. Ingen kopp:hilarious: LIVREDD for dommen. Så vet ikke om jeg tør ikveld eller hopper rett til imorgen :hilarious:
Takk :woot::angelic:

ja, det ble nesten litt for mye. Og mye krisemaksimering for øyeblikket :wtf:

jeg hadde makspuls i går ettermiddag når jeg tok testen :hilarious: så forstår redselen for dommen, men dommen kommer enten som 2 streker eller med blod :sour: det handler bare om hvor lenge du venter.:rolleyes:
 
Den der er litt vanskelig, for er jo fine rosa streker. Kanskje du må prøve et annet merke også? :Heartpink Men skjønner du blir redd :Heartblue Har du opplevd kjemisk før eller sa?
Hadde kjemisk forrige periode, men da hadde jeg langt i fra så sterke streker. Hadde svaaak strek 12 dpo og tilnærmet blenda 13 dpo. Tenker (og håper) jo at det er en naturlig forklaring og ikke noe galt, men:shy:
 
Jeg vet ikke om det er jeg som er fjern, men jeg synes ikke dette ser så dårlig ut jeg? :bag: :Heartpink Kanskje oppfølging med blodprøver for å måle stigning kan være lurt?
Takk! Håper du har rett:Heartred
 
Var på vanlig sjekk for noen måneder siden, og hun sa at alt så fantastisk ut på ultralyden. Men skal prøve å få ordna noe nærmere utredning nå, for noe må jo være galt med meg.
Det trenger ikke være noe galt med deg :Heartred noen har uforklarlige grunner til at det tar tid å bli gravide sammen, men håper du har en god gynekolog som kan hjelpe dere videre :love7
 
Det trenger ikke være noe galt med deg :Heartred noen har uforklarlige grunner til at det tar tid å bli gravide sammen, men håper du har en god gynekolog som kan hjelpe dere videre :love7
Takk for fine ord :Heartred Akkurat nå er jeg bare på bunn, så alt krisemaksimeres i hodet. Samboer har gjort noen gravid tidligere, og hjemmetesten av svømmerne hans var bra forrige uke, så da "må" det jo være noe med meg. Nei, jeg må bare komme meg gjennom denne kjipe første mensdagen, så blir det nok bedre i morgen.
 
Takk for fine ord :Heartred Akkurat nå er jeg bare på bunn, så alt krisemaksimeres i hodet. Samboer har gjort noen gravid tidligere, og hjemmetesten av svømmerne hans var bra forrige uke, så da "må" det jo være noe med meg. Nei, jeg må bare komme meg gjennom denne kjipe første mensdagen, så blir det nok bedre i morgen.
Veldig forståelig :oops: kan være du bare trenger en liten dytt i riktig retning med litt hjelp, så plutselig blir dere gravid :love7
 
14 dpo, ingen mens, men lite som skjer på testene… den nederste er tatt i dag. Vet ikke hva jeg skal tro, sikkert best å forberede seg på exu/sa:(
Vist du tar vekk dpo 13 og sammenligner 12 og 14 ser man jo en tydelig stigning :Heartbigred jeg ser også stigning 13dpo og 14 dpo.
 
Var på vanlig sjekk for noen måneder siden, og hun sa at alt så fantastisk ut på ultralyden. Men skal prøve å få ordna noe nærmere utredning nå, for noe må jo være galt med meg.
Eller mannen din evt kunne tatt en sjekk?
 
Takk :woot::angelic:

ja, det ble nesten litt for mye. Og mye krisemaksimering for øyeblikket :wtf:

jeg hadde makspuls i går ettermiddag når jeg tok testen :hilarious: så forstår redselen for dommen, men dommen kommer enten som 2 streker eller med blod :sour: det handler bare om hvor lenge du venter.:rolleyes:
Hvor lenge bør jeg holde meg før jeg tester?

Spydde nå når jeg kom hjem etter å ha gått rett opp og ned til barnehagen. Hva skjer? For en kropp :knegg: Våknet opp kvalm og.
Skjønner ingenting hvis det ikke er noe på gang nå altså. JAJA hvis ikke det er omgangssyken da, men har hatt det før :hilarious: Ikke kvalm nå.

Du har en terminspire nå :Heartpink
 
Back
Topp