Amilie <3
Glad i forumet
Vi skal inn til gyn i nov som er lenge til men legen min mente jeg kunne gå på letrozol for å stabilisere syklus enn så lenge til vi skal til gyn så da får vi jo prøve det da. Ellers har han vært å tatt enkel sædanalyse..... men har ikke fått svar enda noe jeg synes er rart. Men det tar vell tid å gjøre en enkel analyse. Det er over en uke siden vi var å tok den analysen.... skal det virkelig ta sååå lang til?Så leit å høre at dere har prøvd så lenge. Det tar virkelig på! Håper letrozol kan stabilisere syklusen din og at det klaffer snart. Regner med dere har fått god oppfølging hos gyn/spesialist begge to?
Her fikk vi beskjed om uforklarlig sekundær infertilitet. Dvs at alle prøver var normale hos begge to, men det tok oss altså 12 PP (krysser fingrene). Siden vi er over 35 begge to, ble vi henvist etter 6 måneder. Har også tatt dobbel dose letrozol, og det klaffet nå på 3. runde. Det skal sies at jeg har hatt EL av meg selv (gyn mente også dette) og stabile sykluser, så fikk letrozol som en hjelp til å produsere flere egg. Jeg velger å tro at det hjalp. Jeg startet tempingen samtidig som letrozol, så kan jo ikke vite helt sikkert at jeg har hatt el hver pp, men har i hvertfall hatt positive el-tester og sykluser på 28-30 dager Så letrozol er det eneste «nye» vi har forsøkt. Dette ble kanskje langt, men det er min erfaring.
Ønsker deg alt godt!
Å hvordan får man svar?
Eller får man svar i nov når vi skal inn til undersøkelse videre?