⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Hei jenter! Litt sent i gamet, men har hatt forumpause i sommer :oops:

Magnolia - 36 - Barn nr 2 - PP12 - EL 2.8.- IKM 19.08.

CD 27 /13 dpo i dag. 3. runde med temping og letrozol. Det har vært tøft å være prøvere i 12 pp når førstemann satt på PP 4. 11 dpo hadde jeg negativ tidligtest. 12 dpo hadde jeg rosa utflod (sorry om tmi) og bittelitt rosa/brunt i går kveld. Jeg har også vært forkjølt siden fredag. Jeg var sikker på at dette gikk som tidligere pp’er, men jeg fikk denne testen i morges!!

Jeg tør ikke glede meg ennå, spesielt siden jeg har hatt noe som ligner på spotting (hadde ikke dette sist), så er det noen med tilsvarende opplevelser? Vet ikke hva jeg ser etter, kanskje bekreftelse på at dette kan gå bra? Dette har vært så etterlengtet! Og dette var siste forsøket før vi skulle be om henvisning til IVF :sorry: Jeg er jo godt voksen, så prøver å tenke positivt og ikke på alt som kan gå galt….
 

Vedlegg

  • 2D10A05A-C907-44DC-9665-EE0D08D62B01.jpeg
    2D10A05A-C907-44DC-9665-EE0D08D62B01.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 111
Hei jenter! Litt sent i gamet, men har hatt forumpause i sommer :oops:

Magnolia - 36 - Barn nr 2 - PP12 - EL 2.8.- IKM 19.08.

CD 27 /13 dpo i dag. 3. runde med temping og letrozol. Det har vært tøft å være prøvere i 12 pp når førstemann satt på PP 4. 11 dpo hadde jeg negativ tidligtest. 12 dpo hadde jeg rosa utflod (sorry om tmi) og bittelitt rosa/brunt i går kveld. Jeg har også vært forkjølt siden fredag. Jeg var sikker på at dette gikk som tidligere pp’er, men jeg fikk denne testen i morges!!

Jeg tør ikke glede meg ennå, spesielt siden jeg har hatt noe som ligner på spotting (hadde ikke dette sist), så er det noen med tilsvarende opplevelser? Vet ikke hva jeg ser etter, kanskje bekreftelse på at dette kan gå bra? Dette har vært så etterlengtet! Og dette var siste forsøket før vi skulle be om henvisning til IVF :sorry: Jeg er jo godt voksen, så prøver å tenke positivt og ikke på alt som kan gå galt….
Ååå så fin strek :happy: Skal krysse alt for at spiren din holder seg fint inne i 9 mnd :love7
 
Hei jenter! Litt sent i gamet, men har hatt forumpause i sommer :oops:

Magnolia - 36 - Barn nr 2 - PP12 - EL 2.8.- IKM 19.08.

CD 27 /13 dpo i dag. 3. runde med temping og letrozol. Det har vært tøft å være prøvere i 12 pp når førstemann satt på PP 4. 11 dpo hadde jeg negativ tidligtest. 12 dpo hadde jeg rosa utflod (sorry om tmi) og bittelitt rosa/brunt i går kveld. Jeg har også vært forkjølt siden fredag. Jeg var sikker på at dette gikk som tidligere pp’er, men jeg fikk denne testen i morges!!

Jeg tør ikke glede meg ennå, spesielt siden jeg har hatt noe som ligner på spotting (hadde ikke dette sist), så er det noen med tilsvarende opplevelser? Vet ikke hva jeg ser etter, kanskje bekreftelse på at dette kan gå bra? Dette har vært så etterlengtet! Og dette var siste forsøket før vi skulle be om henvisning til IVF :sorry: Jeg er jo godt voksen, så prøver å tenke positivt og ikke på alt som kan gå galt….

Hurra for positiv test og gratulerer :woot:
Det er ganske normalt å spotte litt, selv om en er gravid. Det er jo annerledes når det er friskt og mye blod. Håper du kan skyve bekymringene litt unna etterhvert :Heartred
 
10 dpo, og ingenting har skjedd her… Så da stikker jeg ut på en joggetur for å få litt andre tanker. Jogget i går også, men hadde så vanvittig vonde bryst, at joggeturen ble litt amputert:wtf: Så får håpe de er bedre i dag…

Men jeg har et spørsmål. Når dere har sex i dpo land, og får orgasme. Får dere veldige kramper i livmora da? Jeg fikk så utrolige kramper etter litt sengekos i går, og kan ikke huske å fått det tidligere i dpo land. Det var ekstremt ubehagelig, som veldig kraftige menssmerter…
 

Vedlegg

  • 3008D770-CAE7-46A6-B42F-79A91881DDC7.jpeg
    3008D770-CAE7-46A6-B42F-79A91881DDC7.jpeg
    505,6 KB · Visninger: 102
Hurra for positiv test og gratulerer :woot:
Det er ganske normalt å spotte litt, selv om en er gravid. Det er jo annerledes når det er friskt og mye blod. Håper du kan skyve bekymringene litt unna etterhvert :Heartred

Ja, du har rett i det! Prøver å være rolig og tenke positivt. Fallhøyden er bare så stor. Og hadde ingen blødninger i første svangerskap. Var sikker på at det ikke klaffet denne gangen da jeg så litt blod, men tidspunktet var «feil» i forhold til forventet mens. Så stor overraskelse og derfor også stor bekymring. Må vel bare håpe på det beste og vente :love7
 
Hei jenter! Litt sent i gamet, men har hatt forumpause i sommer :oops:

Magnolia - 36 - Barn nr 2 - PP12 - EL 2.8.- IKM 19.08.

CD 27 /13 dpo i dag. 3. runde med temping og letrozol. Det har vært tøft å være prøvere i 12 pp når førstemann satt på PP 4. 11 dpo hadde jeg negativ tidligtest. 12 dpo hadde jeg rosa utflod (sorry om tmi) og bittelitt rosa/brunt i går kveld. Jeg har også vært forkjølt siden fredag. Jeg var sikker på at dette gikk som tidligere pp’er, men jeg fikk denne testen i morges!!

Jeg tør ikke glede meg ennå, spesielt siden jeg har hatt noe som ligner på spotting (hadde ikke dette sist), så er det noen med tilsvarende opplevelser? Vet ikke hva jeg ser etter, kanskje bekreftelse på at dette kan gå bra? Dette har vært så etterlengtet! Og dette var siste forsøket før vi skulle be om henvisning til IVF :sorry: Jeg er jo godt voksen, så prøver å tenke positivt og ikke på alt som kan gå galt….

Gratulerer❤️ Er selv gravid, 4+3. Har også spottet litt, det har gått over. Snakka også med Medicus og de sa det var helt normalt:)
 
Hei jenter! Litt sent i gamet, men har hatt forumpause i sommer :oops:

Magnolia - 36 - Barn nr 2 - PP12 - EL 2.8.- IKM 19.08.

CD 27 /13 dpo i dag. 3. runde med temping og letrozol. Det har vært tøft å være prøvere i 12 pp når førstemann satt på PP 4. 11 dpo hadde jeg negativ tidligtest. 12 dpo hadde jeg rosa utflod (sorry om tmi) og bittelitt rosa/brunt i går kveld. Jeg har også vært forkjølt siden fredag. Jeg var sikker på at dette gikk som tidligere pp’er, men jeg fikk denne testen i morges!!

Jeg tør ikke glede meg ennå, spesielt siden jeg har hatt noe som ligner på spotting (hadde ikke dette sist), så er det noen med tilsvarende opplevelser? Vet ikke hva jeg ser etter, kanskje bekreftelse på at dette kan gå bra? Dette har vært så etterlengtet! Og dette var siste forsøket før vi skulle be om henvisning til IVF :sorry: Jeg er jo godt voksen, så prøver å tenke positivt og ikke på alt som kan gå galt….
Velkommen skal du være :Heartred

Ingen ting som heter sent ute for oss ;) Vi tar i mot alle uansett tid i syklus :D
Men må jo si at denne testen ser veldig lovende ut for å bare være vanlig test fra BP i 11 DPO :woot:
*visker lavt* GRATULERER :happy093 Håpe den sitter til termin :Heartred:Heartred:Heartred
 
Velkommen skal du være :Heartred

Ingen ting som heter sent ute for oss ;) Vi tar i mot alle uansett tid i syklus :D
Men må jo si at denne testen ser veldig lovende ut for å bare være vanlig test fra BP i 11 DPO :woot:
*visker lavt* GRATULERER :happy093 Håpe den sitter til termin :Heartred:Heartred:Heartred
Så koselig :) Testen er fra i dag tidlig, 14 Dpo. Testet negativt 11 dpo på tidligtest, så er nok av de som tester positivt nærmere IKM. I mellomtiden har jeg hatt småblødninger, men ingenting i dag heldigvis. Har sammenlignet den med test fra forrige svangerskap på 13 dpo og den er ganske lik :rolleyes:

Blir veldig spennende å teste i morgen tidlig! Ryker nok på en med ukeindikator om babyplan-testen i morra er sterkere :D
 
Last edited:
Så koselig :) Testen er fra i dag tidlig, 13 Dpo. Testet negativt 11 dpo på tidligtest, så er nok av de som tester positivt nærmere IKM. I mellomtiden har jeg hatt småblødninger, men ingenting i dag heldigvis. Har sammenlignet den med test fra forrige svangerskap på 13 dpo og den er ganske lik :rolleyes:

Blir veldig spennende å teste i morgen tidlig! Ryker nok på en med ukeindikator om babyplan-testen i morra er sterkere :D
Vil du jeg skal sette deg over på lista over gravide?
aaah så bare på at du hadde IKM den 19 så tenkte det var 11 DPO i dag men fort gjørt å skrive feil ;)
eller har du 16-17 dager i DPO ?
 
Vil du jeg skal sette deg over på lista over gravide?
aaah så bare på at du hadde IKM den 19 så tenkte det var 11 DPO i dag men fort gjørt å skrive feil ;)
eller har du 16-17 dager i DPO ?

Du kan gjerne sette meg der :Heartpink Håper og tror det går bra.

Skjønner godt tankegangen din! Bekreftet EL med temping den 2. august. Litt tidligere enn jeg har pleid. Mulig det er pga letrozolen som skal booste EL litt. Har hatt litt lenger lutealfase når jeg har tatt letrozol, på 16 dager. Hadde det ikke vært for tempingen, hadde jeg også tenkt at jeg var 11/12 dpo i dag :wacky: Ikke lett å bli klok på kroppen alltid!
 
14 dpo, ingen mens, men lite som skjer på testene… den nederste er tatt i dag. Vet ikke hva jeg skal tro, sikkert best å forberede seg på exu/sa:(
Jeg syntes egentlig de ser fine ut jeg, sammenlignet med mine egne tester :happy: Jeg fikk heller ikke sterk økning med det første
 
Du kan gjerne sette meg der :Heartpink Håper og tror det går bra.

Skjønner godt tankegangen din! Bekreftet EL med temping den 2. august. Litt tidligere enn jeg har pleid. Mulig det er pga letrozolen som skal booste EL litt. Har hatt litt lenger lutealfase når jeg har tatt letrozol, på 16 dager. Hadde det ikke vært for tempingen, hadde jeg også tenkt at jeg var 11/12 dpo i dag :wacky: Ikke lett å bli klok på kroppen alltid!
Mange runder måtte du gå på letrozol før du ble gravid jeg har starta på 2 runde med dobbel dose (tar 2 på kvelden)
men skal prøve med babyklister etter el denne gangen for å se om det hjelper for meg.
har jo vaneligvis hatt sykluser som har vert lange over 35 dager så fikk dette for å få kortere syklus å det funket jo 1 runde for den hadde jeg jo bare 29 dager. så håpet er jo at det sitter snart :Heartred
har forrresten prøvd i 2 år :crybaby2 slitsomt.....:crybaby2
 
Mange runder måtte du gå på letrozol før du ble gravid jeg har starta på 2 runde med dobbel dose (tar 2 på kvelden)
men skal prøve med babyklister etter el denne gangen for å se om det hjelper for meg.
har jo vaneligvis hatt sykluser som har vert lange over 35 dager så fikk dette for å få kortere syklus å det funket jo 1 runde for den hadde jeg jo bare 29 dager. så håpet er jo at det sitter snart :Heartred
har forrresten prøvd i 2 år :crybaby2 slitsomt.....:crybaby2

Så leit å høre at dere har prøvd så lenge. Det tar virkelig på! Håper letrozol kan stabilisere syklusen din og at det klaffer snart. Regner med dere har fått god oppfølging hos gyn/spesialist begge to?

Her fikk vi beskjed om uforklarlig sekundær infertilitet. Dvs at alle prøver var normale hos begge to, men det tok oss altså 12 PP (krysser fingrene). Siden vi er over 35 begge to, ble vi henvist etter 6 måneder. Har også tatt dobbel dose letrozol, og det klaffet nå på 3. runde. Det skal sies at jeg har hatt EL av meg selv (gyn mente også dette) og stabile sykluser, så fikk letrozol som en hjelp til å produsere flere egg. Jeg velger å tro at det hjalp. Jeg startet tempingen samtidig som letrozol, så kan jo ikke vite helt sikkert at jeg har hatt el hver pp, men har i hvertfall hatt positive el-tester og sykluser på 28-30 dager :angelic: Så letrozol er det eneste «nye» vi har forsøkt. Dette ble kanskje langt, men det er min erfaring.

Ønsker deg alt godt!
 
Jeg syntes egentlig de ser fine ut jeg, sammenlignet med mine egne tester :happy: Jeg fikk heller ikke sterk økning med det første
Takk for oppmuntring:Heartred håper så inderlig at det bare er liten hcg-konsentrasjon i urinen, gått nattevakter nå, kan kanskje håpe det klusser til konsentrasjonen i urin. Så får vi håpe at det går bra likevel.
Symptomene kommer og går fortsatt, ingen mensmurring og ingen blødning.
 
31 - PP3 - B1 - EL 28.07 - IKM 11.08

Tok nettopp test og den var positiv. Var så sikker på at vi ikke klarte denne EL og føles som jeg har mens smerter. Så ble overrasket med positiv ;-)
 
Hvor lenge bør jeg holde meg før jeg tester?

Spydde nå når jeg kom hjem etter å ha gått rett opp og ned til barnehagen. Hva skjer? For en kropp :knegg: Våknet opp kvalm og.
Skjønner ingenting hvis det ikke er noe på gang nå altså. JAJA hvis ikke det er omgangssyken da, men har hatt det før :hilarious: Ikke kvalm nå.

Du har en terminspire nå :Heartpink

Altså, kvalme og oppkast i tillegg? Det bør jo være en liten spire! Har du tatt noen ny test? Jeg har tidvis sånn stikkende smerte i brystene, har vage mensmurringer som ikke har gitt seg siden et par dager etter EL, hodepine de siste dagene og veldig sliten! Blir så utrolig skuffet om det ikke blir resultater.. venter på test i posten fremdeles. Spennende og litt slitsomt å ikke vite :shy:

(det hjelper ikke akkurat å bruke kvelden på å se på fødeavdelingen heller :angelic:)
 
Back
Topp