Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ennåSkal jeg sette deg på TR?
Det må jo være en vinner!!!!OH SHIT!
10 dpo og tidlig test - please vær en frisk liten spire
Jeg håper detDet må jo være en vinner!!!!
Altså jeg ble så glad nå at skulle tro det var min strekOH SHIT!
10 dpo og tidlig test - please vær en frisk liten spire
TakkAltså jeg ble så glad nå at skulle tro det var min strek
Huuuurrrraaaaa for spire
Håper streken blir fin og sterk nå. Jeg har troen
Ja overraskende sterk Kanskje det er tvillinger? Du må oppdatere med streker fremover. Vi trenger detTakk
Jeg syntes streken var ganske sterk til å være 10dpo, men jeg har aldri testet så tidlig før når jeg har vært gravid tidligere
nå må spiren bli værende i 40uker til
Oh no, da tror jeg samboer besvimer jeg tar det jeg får, så lenge babyen/babyene er frisk! That’s all that mattersJa overraskende sterk Kanskje det er tvillinger? Du må oppdatere med streker fremover. Vi trenger det
Absolutt! Pluss jeg er jo ikke 100%sikker på hva slags dag eggløsningen ble. Er fort gjort at jeg bare er 8 dpo også. Men men. Denne uken som kommer vil vise oss enten eller
Det er bare altfor gøøøyOh no, da tror jeg samboer besvimer jeg tar det jeg får, så lenge babyen/babyene er frisk! That’s all that matters
i will do! Blir testing hver dag har 4 tidligtester igjen, 9 vanlige babyplan og 2 digital - så nå kan jeg være skikkelig testetøs for å la dagene gå
håper bare at jeg ikke overtenker litt forskjellig økning av testene da
Har jo virkelig lyst å kanskje hoppe over imorgen. Og se på Tirsdag. Men vet ikke om jeg klarer det. Kanskje imorgen kveld?Dette er så spennende! Krysser fingrene for resten av oss som venter på endelig resultat! Og får vite om vi har innbilt svangerskap eller ikke Planlegger du å teste igjen snart?
Ja, full testebonanza og håper resten av IKM gruppen blir med på maibabyerDet er bare altfor gøøøy
Håper vi er flere som kommer etter nå på tampen av gruppen
Ikke vær redd hvis det er litt forskjeller på testene. Da må du heller sammenligne annenhver dag Gøy med testebonanza
Har jo virkelig lyst å kanskje hoppe over imorgen. Og se på Tirsdag. Men vet ikke om jeg klarer det. Kanskje imorgen kveld?
Ja blir skikkelig skuffet denne gangen egentlig hvis det ikke går siden kroppen er helt på tur. Men jeg har iallefall en unik mulighet til å treffe maigruppen 2 ganger
Enten termin 2/3 Mai eller 30/31 hvis man er så heldig
Når tenker du å teste?
Spottinga er mye sterkere i dag med rødere farge, så da er det bare å gi opp. Du kan sette meg på TR
Nå er det et helt år siden jeg sluttet på p-pillene, og det har ikke skjedd noenting... Ikke en eneste svak strek. Det føles bare helt håpløst akkurat nå.