⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

De to nederste er tatt i dag:facepalm:
 

Vedlegg

  • C9691101-5994-4646-B1C8-B0FE1D480A3C.jpeg
    C9691101-5994-4646-B1C8-B0FE1D480A3C.jpeg
    472,9 KB · Visninger: 118
Ble en veldig kort syklus på meg, så mensen kom allerede i slutten av uke 31. Så da kan jeg strykes fra denne IKM-gruppa, og så hopper jeg heller inn i en annen. Lykke til til dere som går i spenning og venter på tester i disse dagene! :signs003
 
Jeg har planer om å bruke opp alle testene jeg har denne syklusen. For nå(!) er jeg ferdig med å teste før ikm. Forferdelig frustrerende er det. Og det tar opp så mye tid, da jeg konstant går og tenker på det. Jeg tenkte at jeg skulle være mer avslappet nå etter en lengre pause, men når man har tester i hus, er jeg ustoppelig dessverre:facepalm:
Fra neste syklus, så skal jeg rett og slett ikke ha noen tester i hus. For kommer ikke TR, så stikker jeg og kjøper på et apotek i såfall. Jeg ønsker å «leve», selv om vi prøver lissom. Så nå er det teste bonanza frem til TR så jeg får brukt opp testene:hilarious:
 
OH SHIT!

10 dpo og tidlig test - please vær en frisk liten spire:woot:
 

Vedlegg

  • D354252B-1C63-4AB1-B97F-5A4BF3183689.jpeg
    D354252B-1C63-4AB1-B97F-5A4BF3183689.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 133
Last edited:
Altså jeg ble så glad nå at skulle tro det var min strek :hilarious::love7

Huuuurrrraaaaa for spire :Heartblue:Heartpink:Heartblue

Håper streken blir fin og sterk nå. Jeg har troen :love7
Takk :talk017

Jeg syntes streken var ganske sterk til å være 10dpo, men jeg har aldri testet så tidlig før når jeg har vært gravid tidligere :happy093

nå må spiren bli værende i 40uker til :love7
 
Takk :talk017

Jeg syntes streken var ganske sterk til å være 10dpo, men jeg har aldri testet så tidlig før når jeg har vært gravid tidligere :happy093

nå må spiren bli værende i 40uker til :love7
Ja overraskende sterk :love7 Kanskje det er tvillinger?:knegg: Du må oppdatere med streker fremover. Vi trenger det :Heartbigred
 
Ja overraskende sterk :love7 Kanskje det er tvillinger?:knegg: Du må oppdatere med streker fremover. Vi trenger det :Heartbigred
Oh no, da tror jeg samboer besvimer :nailbiting: :hilarious: jeg tar det jeg får, så lenge babyen/babyene er frisk! That’s all that matters :angelic:

i will do! Blir testing hver dag :D har 4 tidligtester igjen, 9 vanlige babyplan og 2 digital - så nå kan jeg være skikkelig testetøs for å la dagene gå :woot:

håper bare at jeg ikke overtenker litt forskjellig økning av testene da:angelic:
 
Absolutt! Pluss jeg er jo ikke 100%sikker på hva slags dag eggløsningen ble. Er fort gjort at jeg bare er 8 dpo også. Men men. Denne uken som kommer vil vise oss enten eller :hilarious:

:shy:Dette er så spennende! Krysser fingrene for resten av oss som venter på endelig resultat! Og får vite om vi har innbilt svangerskap eller ikke :wacky::hilarious: Planlegger du å teste igjen snart?
 
Oh no, da tror jeg samboer besvimer :nailbiting: :hilarious: jeg tar det jeg får, så lenge babyen/babyene er frisk! That’s all that matters :angelic:

i will do! Blir testing hver dag :D har 4 tidligtester igjen, 9 vanlige babyplan og 2 digital - så nå kan jeg være skikkelig testetøs for å la dagene gå :woot:

håper bare at jeg ikke overtenker litt forskjellig økning av testene da:angelic:
Det er bare altfor gøøøy :smiley-bounce016
Håper vi er flere som kommer etter nå på tampen av gruppen :love7
Ikke vær redd hvis det er litt forskjeller på testene. Da må du heller sammenligne annenhver dag :happy: Gøy med testebonanza:love7
 
:shy:Dette er så spennende! Krysser fingrene for resten av oss som venter på endelig resultat! Og får vite om vi har innbilt svangerskap eller ikke :wacky::hilarious: Planlegger du å teste igjen snart?
Har jo virkelig lyst å kanskje hoppe over imorgen. Og se på Tirsdag. Men vet ikke om jeg klarer det. Kanskje imorgen kveld? :knegg:
Ja blir skikkelig skuffet denne gangen egentlig hvis det ikke går siden kroppen er helt på tur. Men jeg har iallefall en unik mulighet til å treffe maigruppen 2 ganger :hilarious:

Enten termin 2/3 Mai eller 30/31 hvis man er så heldig :love7

Når tenker du å teste?
 
Det er bare altfor gøøøy :smiley-bounce016
Håper vi er flere som kommer etter nå på tampen av gruppen :love7
Ikke vær redd hvis det er litt forskjeller på testene. Da må du heller sammenligne annenhver dag :happy: Gøy med testebonanza:love7
Ja, full testebonanza og håper resten av IKM gruppen blir med på maibabyer :D
 
Har jo virkelig lyst å kanskje hoppe over imorgen. Og se på Tirsdag. Men vet ikke om jeg klarer det. Kanskje imorgen kveld? :knegg:
Ja blir skikkelig skuffet denne gangen egentlig hvis det ikke går siden kroppen er helt på tur. Men jeg har iallefall en unik mulighet til å treffe maigruppen 2 ganger :hilarious:

Enten termin 2/3 Mai eller 30/31 hvis man er så heldig :love7

Når tenker du å teste?

Såå spennende disse dagene her!! Håper sånn for oss! Jeg blir skikkelig skuffet også, for (som så mange ganger før) tror jeg at jeg er gravid, og (som før) synes jeg aldri det har vært så tydelig som nå :hilarious: :dead: Jaja. Jeg venter på tester i posten og har lovet meg selv å ikke kjøpe noe i mellomtiden, så får vi se hva som kommer først -test eller mens?:wacky:
 
The testetøs is released!

jeg har nesten ikke sovet i natt, masse tanker svirrer i hodet på meg og jeg krisemaksimerer det meste… nå er jeg redd for at det er kjemisk, så egentlig veldig dumt å teste så tidlig egentlig :nailbiting: Greit nok at dpo-land ble forkortet, men nå ble de neste 3 ukene en halv uke lengre :nailbiting:

men utslag på vanlig test også, så håper jeg dette går veien :rolleyes:

Noen andre som tester?
 

Vedlegg

  • F0327B66-7A97-440A-BAFB-98E9DA24A8A3.jpeg
    F0327B66-7A97-440A-BAFB-98E9DA24A8A3.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 112
Spottinga er mye sterkere i dag med rødere farge, så da er det bare å gi opp. Du kan sette meg på TR :(
Nå er det et helt år siden jeg sluttet på p-pillene, og det har ikke skjedd noenting... Ikke en eneste svak strek. Det føles bare helt håpløst akkurat nå.:sorry:
 
Spottinga er mye sterkere i dag med rødere farge, så da er det bare å gi opp. Du kan sette meg på TR :(
Nå er det et helt år siden jeg sluttet på p-pillene, og det har ikke skjedd noenting... Ikke en eneste svak strek. Det føles bare helt håpløst akkurat nå.:sorry:

Sender deg en klem:(:Heartred
 
14 dpo, ingen mens, men lite som skjer på testene… den nederste er tatt i dag. Vet ikke hva jeg skal tro, sikkert best å forberede seg på exu/sa:(
 

Vedlegg

  • 739751DD-7030-4D78-BDE3-7FA0C0B086F6.jpeg
    739751DD-7030-4D78-BDE3-7FA0C0B086F6.jpeg
    1 MB · Visninger: 85
Back
Topp