⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Ååå stor klem til deg :Heartblue Har du mulighet til å ta blodprøver hos legen?
Det kan jeg sikkert få gjort, ja. Men jeg er ganske sikker på utfallet her. Har ingen symptomer i dag. I går var puppene ganske ømme. De kjennes bare såvidt litt ømme i dag om jeg trykker på dem. Kjenner absolutt ingenting annet...
 
Høy hvilepuls, ett ganske typisk graviditetstegn på meg, men nå er jeg syk og 9dpo, så usikker på om hvilepulsen er høy pga svangerskap eller sykdom :hungry:
Venter med å teste til mandag/tirsdag:nailbiting:

noen andre som legger merke til hvilepuls? Min øker med rundt 10slag i svangerskap :rolleyes:
Jeg gjør! Hadde hvilepuls på 55-65 uka før jeg mistet. Ligger vanligvis på 47-50, i dag har min stedet til 64! Men jeg kjenner vinen fra i går da, så ganske sikker på at det er det :angelic: selvom håpet er noe annet. Tempen var på 36.9 i dag tidlig, 36.1 i går morges :pompus:
upload_2021-8-14_15-45-44.png
 
Jeg gjør! Hadde hvilepuls på 55-65 uka før jeg mistet. Ligger vanligvis på 47-50, i dag har min stedet til 64! Men jeg kjenner vinen fra i går da, så ganske sikker på at det er det :angelic: selvom håpet er noe annet. Tempen var på 36.9 i dag tidlig, 36.1 i går morges :pompus:
Vis vedlegget 363364
La oss håpe på at det betyr mer enn sykdom og vin :D :woot:
 
La oss håpe på at det betyr mer enn sykdom og vin :D :woot:
Hååper det!! Men jeg tror kanskje det er SA’en som henger igjen.. skulle ha testet med makesure tidlig før el-testing, da hadde jeg jo sett om de reagerte allerede da..
 
Hååper det!! Men jeg tror kanskje det er SA’en som henger igjen.. skulle ha testet med makesure tidlig før el-testing, da hadde jeg jo sett om de reagerte allerede da..
Vi får håpe på stigning de neste dagene :angelic:
 
18 dpo eller CD32. Testene blir ikke så mye sterkere og jeg må bare forberede meg på at dette ikke kommer til å gå. :(

Den nest siste testen ble tatt 15 dpo og den siste der i dag. Og det er ingen forskjell. Tok en digital som fortsatt viste 1-2 uker, som det også gjorde på mandag.
Neei?:sorry::sorry: Du får ikke får ikke målt HCG hos legen til uken da? Klem til deg❤️❤️
 
18 dpo eller CD32. Testene blir ikke så mye sterkere og jeg må bare forberede meg på at dette ikke kommer til å gå. :(

Den nest siste testen ble tatt 15 dpo og den siste der i dag. Og det er ingen forskjell. Tok en digital som fortsatt viste 1-2 uker, som det også gjorde på mandag.
Håper det bare er hcg som produseres sent jeg merket SA på ukesindikator.
 
Åh, nå har jeg begynt å spotte en dag før tiden! Bruker vanligvis å starte spottingen 12 dpo å vanlig blødning 11 dpo. Kan settes på tr
 
Håper det bare er hcg som produseres sent jeg merket SA på ukesindikator.
Tja... Syklusen før forrige syklus så veldig lik ut. Men da tok jeg kun babyplanstrimler. De ble aldri sterkere og jeg begynte å blø to dager over ikm. Denne gangen har jeg ikke begynt å blø enda da. Men tusen takk for å gi meg uåp!! Det er jo på en måte uåp helt til jeg blør og testene er blenda :bored::rolleyes:
 
Vet ikke hva jeg kan settes på, men ble nok ikke noe baby denne gangen heller. Begynt såvidt å spotte nå... Kan det være kjemisk når testene er så "sterke"? Eller regnes det som en tidlig SA? Er jo knapt kommet meg forbi ikm...
 
De sier kjemisk graviditet finner sted i løpet av de 5 første ukene.
Ok, hva er egentlig kjemisk? Har hatt det mange ganger, men er litt usikker på hva det egentlig betyr. Det er jo et egg som blir befruktet. Men er det at det ikke graver seg fast og støtes ut? o_O Er det noe man kan gjøre for å forhindre at det skjer? Eller er det grunner til at det skjer?
 
Ok, hva er egentlig kjemisk? Har hatt det mange ganger, men er litt usikker på hva det egentlig betyr. Det er jo et egg som blir befruktet. Men er det at det ikke graver seg fast og støtes ut? o_O Er det noe man kan gjøre for å forhindre at det skjer? Eller er det grunner til at det skjer?
Jeg fant det her da:

Bare omtrent en tredjedel av alle befruktninger ender i faktiske svangerskap. Ca. 60% av alle befruktninger ender som såkalt «kjemisk graviditet». Det er er klinisk terminologi for en meget tidlig abort som skjer før ultralydundersøkelse kan påvise noe hjerteaktivitet (innen 3 uker etter eggløsning/5 ukers svangerskap).

Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat.

Årsakene til kjemisk graviditet kan være mange, som f.eks. for dårlig livmorslimhinne, lave hormonnivå, defekt lutealfase eller andre ukjente årsaker. Den vanligste antakelsen er at utviklingen går galt, f.eks. pga. dårlig egg- eller spermkvalitet, genetiske avvik eller unormal celledeling.

http://www.syklus.info/syklus/kjemisk-graviditet/
 
Ok, hva er egentlig kjemisk? Har hatt det mange ganger, men er litt usikker på hva det egentlig betyr. Det er jo et egg som blir befruktet. Men er det at det ikke graver seg fast og støtes ut? o_O Er det noe man kan gjøre for å forhindre at det skjer? Eller er det grunner til at det skjer?
Har du vært å snakket med gynekolog om støttemedisiner? Eller kanskje prøve noe annet? :Heartbigred

Stor klem forresten:Heartpink
 
Vet ikke hva jeg kan settes på, men ble nok ikke noe baby denne gangen heller. Begynt såvidt å spotte nå... Kan det være kjemisk når testene er så "sterke"? Eller regnes det som en tidlig SA? Er jo knapt kommet meg forbi ikm...
Skal jeg sette deg på TR?
Vet det er kjipt med da satser vi på terminspire neste pp :Heartbigred
 
Har du vært å snakket med gynekolog om støttemedisiner? Eller kanskje prøve noe annet? :Heartbigred

Stor klem forresten:Heartpink
Nei, skulle jo det på en måte sist tirsdag da jeg var der. Men hadde jo akkurat fått positiv test da. Så skal ta det opp neste gang! Har så lite peiling på støttemedisiner selv. Erfaring?
 
Back
Topp