⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Vedlegg

  • 7BC05165-381C-4CEB-975D-5A6D1DCB2BC7.jpeg
    7BC05165-381C-4CEB-975D-5A6D1DCB2BC7.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 110
Har hørt flere har bestilt EasyHome fra amazon? Litt usikker på pris da, men skal visst ikke være så dyrt :) jeg har kjøpt på Billige-tester i det siste og tidligere bestilt noen strimmeltester fra ebay :)

Bare sniker inn at det blir ca. 350 kr for 100-pakning, inkludert frakt :)
 
Noe er på gang, så får vi bare avvente til etter IKM om det ikke er kjemisk.
Kommer nok til å teste hver dag fram til IKM:rolleyes:
Har hatt så fryktelig halsbrann siste to dagene. Det har jeg hatt en gang før, og det var når jeg var ganske langt på vei sist.
Lover ikke bra med symptomer så tidlig, men:sour:
 

Vedlegg

  • 4B4F0115-2878-4DD8-943E-2BF4FAE515F3.jpeg
    4B4F0115-2878-4DD8-943E-2BF4FAE515F3.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 85
Noe er på gang, så får vi bare avvente til etter IKM om det ikke er kjemisk.
Kommer nok til å teste hver dag fram til IKM:rolleyes:
Har hatt så fryktelig halsbrann siste to dagene. Det har jeg hatt en gang før, og det var når jeg var ganske langt på vei sist.
Lover ikke bra med symptomer så tidlig, men:sour:
Jeg har troa :rolleyes:
 
Ble ikke ordentlig testing etter EL denne syklusen fordi vi var på telttur, og litt lite sex pga noe så delikat som en betent klump nedentil:wtf: Ble to ganger rundt der jeg tror EL kan ha vært, 5 dpo idag og spent på hva som skjer:happy:
 
Hva??? :wideyed: Veldig utvanna urin?? Så jo strekene tydelig på de andre? Har du prøvd med en ny babyplan strimmel? Jeg har ikke kjennskap til de andre testene du har tatt, så vet ikke om de er kjent for sååå sterke skyggestreker? o_O
Nei tror ikke det, holdt meg 3 timer og urinen var passe mørk. Men skal teste på nytt i morgentidlig.. skal prøve babyplan i morgen i morgentidlig! Har aldri fått skygge på lloyd tidligere, heller aldri så sterk på bp. Var sikker på at det var noe
 
Nei tror ikke det, holdt meg 3 timer og urinen var passe mørk. Men skal teste på nytt i morgentidlig.. skal prøve babyplan i morgen i morgentidlig! Har aldri fått skygge på lloyd tidligere, heller aldri så sterk på bp. Var sikker på at det var noe
Jeg er sikker på at det er en spire!! At urinen ikke var konsentrert nok. Krysser fingrene og venter spent på morgendagens test:Heartred
 
Status her: 11 dagen med positiv el-test, menssmerter.. ny peak. Håpløst.

Gratulerer til alle gravide!

upload_2021-8-13_16-59-37.png
 
Back
Topp