Har hørt flere har bestilt EasyHome fra amazon? Litt usikker på pris da, men skal visst ikke være så dyrtDer kom TRskal kjøpe en Haug med billigtester, noen tips? De her i Norge er jo svinedyre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt flere har bestilt EasyHome fra amazon? Litt usikker på pris da, men skal visst ikke være så dyrtDer kom TRskal kjøpe en Haug med billigtester, noen tips? De her i Norge er jo svinedyre
![]()
Sa til meg selv i går, at jeg IKKE skulle teste mer før hvertfall 8/9 dpo….hånda skle lett ned i skuffen på badet på morgenen i dag for å plukke opp en test
Haha, nei jeg blir oppgitt over meg selv…nå kan jeg likeså godt bare teste i vei fremover siden jeg er 7dpo
Jeg kjøper Easy@Home-tester på Amazon, men det er både EL- og G-testerDer kom TRskal kjøpe en Haug med billigtester, noen tips? De her i Norge er jo svinedyre
![]()
Jeg er litt usikker på om jeg må vente 12 nye mnd før man får hjelpKan du ikke sjekke med gyn om du kan få noe hjelpemidler? Eller har du kanskje gjort det?![]()
Er verdt å spørre uansettJeg er litt usikker på om jeg må vente 12 nye mnd før man får hjelpgodt spørsmål! Jeg skulle starte på letrozol rett før jeg ble gravid… tro om jeg kunne fått det før denne gangen!
Har du måtte betale noe toll når du har bestilt fra Amazon? Så mye jeg vil bestilleJeg kjøper Easy@Home-tester på Amazon, men det er både EL- og G-testerSer at de har noen tidligtester også, men de har jeg ikke prøvd ennå.
https://www.amazon.co.uk/stores/Easy@Home/page/46D9D690-13BB-4EEA-9E4C-44857C2724BB?ref_=ast_bln

Ja, det blir toll når det er over en viss sum (300-ish tror jeg), men det har ikke vært så ille. Sist bestilte jeg en Easy@Home-pakke med 50 EL-tester og 20 G-tester, 4 First Response-tester og 2 Clear Blue tidligtester, og det kom på ca 600 kr totalt (tror tollen var ca 100 kr). Bestilte 8. mai, og DHL kom på døra med pakken allerede 11. maiHar du måtte betale noe toll når du har bestilt fra Amazon? Så mye jeg vil bestille![]()
Ja får gjøre det. Men da begynner testekjøret mye tidligere enn planlagtDet gjør jo ingenting å ta ett par enheter og kose degdu kan jo evt ta en test i morgen tidlig, selv om det er tidlig?
![]()
Hahah. Men blir "godt" å få tilfredsstilt nysgjerrigheten 
Helt sikker på at du er graviiiiiiiidKan dette være skygger?? Skjønne ingenting. Tok en rfsu tidligtest fra matbutikk i går på ettermiddag, å en metode vanlig i dag, ingen strek. Men i går kom det strek på tidligtest? Det var lloyd på morgenurin.. Den kom jo med en gang, den var fra en 2 pk hvor jeg brukte den andre for 2 pp siden, da var den blenda så har likksom ikker erfaring med skyggestrek på lloyd. Kan det være for lav HCG enda? Er bare 10 dpo
Vis vedlegget 363268 Vis vedlegget 363269 Vis vedlegget 363270

Håper detHelt sikker på at du er graviiiiiiiid
Herlighet sååå gøy. Bare å fortsette å teste![]()

Drar å kjøper flere Tidlig tester i dag, tror jeg holder med til lloyd for da ser jeg jo om streken forandrer segHehhe, jaJa får gjøre det. Men da begynner testekjøret mye tidligere enn planlagtHahah. Men blir "godt" å få tilfredsstilt nysgjerrigheten
![]()

spennende uansett!Kjøp med deg en digitalHåper detDrar å kjøper flere Tidlig tester i dag, tror jeg holder med til lloyd for da ser jeg jo om streken forandrer seg
Åj det var ikke overhode! Kanskje det blir en Amazon bestillingJa, det blir toll når det er over en viss sum (300-ish tror jeg), men det har ikke vært så ille. Sist bestilte jeg en Easy@Home-pakke med 50 EL-tester og 20 G-tester, 4 First Response-tester og 2 Clear Blue tidligtester, og det kom på ca 600 kr totalt (tror tollen var ca 100 kr). Bestilte 8. mai, og DHL kom på døra med pakken allerede 11. mai![]()
Får en digital i posten på mandagKjøp med deg en digital![]()
tok den siste jeg hadde i går å den var negativ.Skrik ut om jeg skal sette deg på listaIngen tr enda, skal vente med å teste på nytt til i morgen. Men med symptomer de siste dagene tyder på at tr er på vei.

I think we got a winnerTesten fra i går sammenlignet med testene fra i dag![]()